Zou iemand voor mij een legging willen doen ?

Gestart door Suzan, januari 29, 2012, 14:56:19 PM

Suzan

Hallo,

Ik heb een vraagje zou iemand voor mij een legging willen doen.
Zou graag willen weten hoe mijn leven zowel persoonlijk als in de liefde zal gaan verlopen.
Mijn dank is groot.

Liefs, Suzan.

Leeuwin

Hoi Suzan,

Hier voor jou een astrologische huizenlegging.

1. Persoonskaart: De Wereld
2. Geld, bezittingen en waarden: Kracht
3. Communicatie/omgeving: Bekers Schildknaap
4. Gezinsleven: Pentakels 4
5. Creativiteit en kinderen: Pentakels Koning
6. Werk en gezondheid: Zwaarden 10
7. Relaties: Zwaarden 7
8. Verborgene: Pentakels Koningin
9. Verre reizen en opleiding: De Dood
10. Ambities en wetten: Staven 8
11. Sociale activiteiten: Staven 10
12. Gevoelsleven: Pentakels Ridder

Persoonshuizen 1, 5 en 9
De Wereld en Pentakels Koning zeggen mij dat je zeer ambitieus bent en ook (bijna) al je ambities zult verwezenlijken. Ik heb ook het gevoel dat je behoorlijk heldervoelend bent. Pentakels Koning zegt mij dat je heel veel aan kunt. Met De Dood op de 9e plaats krijg ik het idee dat jij vanwege je werk naar de andere kant van Nederland/Belgie zult gaan verhuizen en misschien zelfs naar het buitenland.
Ik zie in ieder geval wel verre reizen in jouw toekomst (De Wereld/De Dood).

De materiele huizen 2, 6 en 10
Door alle drukte om jou heen kun je wat overbelast raken, ondanks het feit dat je heel veel aan kunt. Ik denk dat je soms te weinig slaapt waardoor alles wat zwaarder voor je wordt dan zou moeten. Door o.a slaapgebrek kan je immuunsysteem zwakker worden, waardoor je ziek kunt worden. Zwaarden 10 zegt mij dat je in de toekomst goed op je gezondheid moet letten.
Je familiebanden zijn nu al belangrijk en/of worden in de toekomst belangrijk (Staven 8). Staven 8 is een waarschuwing om nieuwe arbeidscontracten goed te lezen eer je ze ondertekent. Hier en daar kan weleens een spreekwoordelijk addertje onder het gras zitten.
Ik heb ook het idee dat sommigen wat bang voor je kracht zullen zijn/bang dat jij hun plaats inneemt (Zwaarden 10). Pas op voor steken onder water! Ik ben er van overtuigd dat je dat heus wel in de gate hebt maar wil jou dat voor de goede orde nog even vermelden.

De relatiehuizen 3, 7 en 11
Je zult de steun van je naaste omgeving nodig hebben en gelet op Kracht zul je die ook krijgen. Je zult namelijk enige tijd het gevoel hebben dat je door een mijnenveld moet. Wie kan ik wel en niet vertrouwen (Zwaarden 7). Kan het zijn dat je gewend bent om veel alleen te doen en in de toekomst gaat leren dat samen staan ook heel waardevol is?!
Gelet op Staven 10 zul je misschien wat bezigheden gaan delegeren. Je krijgt het gevoel dat je jezelf voorbij loopt. Je krijgt wat meer behoefte aan privacy. Misschien een rare vraag maar val jij op mannen die (stukken) jonger zijn dan jij? Dat gevoel komt ineens bij mij binnen!
Ik krijg ook het gevoel dat je het eerst nog een tijdje alleen zult doen en daarna iemand ontmoet met wie het heel erg klikt. Wederom heb ik het idee dat hij jonger is dan jij.

Je gevoelsleven 4, 8 en 12
Je hebt je eerst vol overgave aan je gezin overgegeven en/of je bent een tijd eenzaam geweest. Van lieverlee kom je wat meer in de buitenwereld (Pentakels Koningin). Klopt het dat je nogal wat zorgen hebt gehad om een blond kind, een jongen?
Gelet op Pentakels Ridder ga jij die zorg wat meer loslaten.

Groetjes van
Leeuwin

Suzan

Wow....

Dank je  ;D

Je slaat even de spijker op zijn kop.
Het idee over het helder voelende klopt. Ik voel heel veel aan.
Alleen in de omgeving wordt dat bestempeld als gek en paranoide.
Terwijl ik uiteindelijk van derde heel veel over de mensen die me bedonderen krijgt te horen.
En dat doe best veel verdiet.
Het geeft weer aan dat je altijd de intuitie moet blijven volgen.

Kwa gevoel loop ik zeker in een mijnenveld.
Alleen komt dat ook weer goed doordat een hevige stressfactor nu mijn leven uit is.
De familiebanden zijn nu heel belangrijk aangezien een van mijn ouders op sterven ligt.

Dat mensen in mijn omgeving bang zijn dat valt me al jaren op maar ik wist niet waarom.
En nu denk ik dat ik het wel weet, door de kracht die ik uitstraal, heb en ook gebruikt.

Dat ik op jongere mannen valt is helaas een heel groot iets ja.
Ik val op mannen die ietsjes jonger dan mij zijn. 
Er is. was iemand in mijn leven waar ik het in het begin heel goed mee kon vinden.
Alleen is dat helaas over gegaan doordat een van mijn ouders dodelijk ziek is geworden.
En ik niet wil kiezen tussen hem en mijn ouders daarom heb ik hem er ook uitgegooid.
Mijn familie is belangrijker dan iemand die alleen maar aanzichzelf denkt en nooit eens is een goed iets over me te verkondigen heeft.

Het klopt ook dat ik me vol overgave voor mijn relatie heb geknokt. 
Het blonde kind kan mijn neefje zijn, het is een hele moeilijke bevalling geweest en hij heeft de eerste ander half jaar nou niet echt heel goed gelegen.

Dankje wel voor je legging

Maar nog even vraag, wat kan ik aan die heldervoelendheid doen?
Kan ik daar iets mee doen ?
Zou het verder willen ontwikkelen alleen weet ik zelf  niet hoe het moet.

Liefs,
Suzan.

Suzan

HEb net goed na zitten denken.
En het blonde kind is het kind van mijn ex man, ofdat het kind van hem is ja of nee.

Leeuwin

Hoi Suzan :D

Toen ik de kaarten zag dacht ik dat jij aan wicca doet ofzo of dat fanatiek in een van je vorige levens hebt gedaan! Ik kreeg door dat je heel veel in je hebt en in principe (bijna) alles voor elkaar krijgt wat je maar wilt.
Mensen die jou als gek bestempelen zijn in principe bang voor jouw kracht! Ik denk dat jij een (iets) jongere man nodig hebt die een hoog leeftempo aan kan. Voor jou is het niet voldoende als een man geen behoorlijk leeftempo kan en/of wil hebben.

Wat jij aan die heldervoelendheid kunt doen.....er zijn cursussen intuitieve ontwikkeling. Staan er misschien in een van je buurtkranten zulke cursussen aangeboden? In nieuwetijdsboekwinkels hebben ze complete opleidingsgidsen, vraag daar ook eens naar.

Ik vind het bijzonder naar voor je dat een van je ouders op sterven ligt :( :( :( Ik wens je veel sterkte voor de komende tijd!

Liefs van
Leeuwin