legging ivm liefde?

Gestart door feetje, januari 27, 2012, 11:19:23 AM

feetje

Hallo allemaal!

Ik ben nieuw op het forum, graag zou ik eerst willen weten wat de tarotkaarten mij algemeen kunnen vertellen over mijn liefdesleven. Is er iemand die mij kan/wil helpen?

Alvast bedankt
gr
Feetje

assie63

heb je zelf kaartjes, is handig als je ze zelf neer legt, 3 kaartjes misschien

feetje

heykes,
heb eens 3kaarten getrokken: toren-ruiter-kind
bedankt

Leeuwin

Hoi Feetje,

Hierbij een algemene liefdeslegging voor jou.

1. Situatie: Kelken 9
2. Obstakel: Staven Ridder
3. Eerste ontwikkeling: Staven 4
4. Fundament: Zwaarden 8
5. Verleden: Kelken 4
6. Toekomstige ontwikkeling: De Keizer
7. Persoonskaart: Zwaarden Koningin
8. Omgevingskaart: Kelken 5
9. Hoop/vrees: De Hogepriesteres
10. Uitkomst: Pentakels 8

Meteen viel me Zwaarden 8 op, die me de indruk geeft dat je bent vastgelopen in je liefdesleven. Je hebt niet zo heel lang geleden een fikse teleurstelling achter de rug waar je nog behoorlijk mee zit (Kelken 4) Je hebt zelfs nog de vurige hoop dat het met die persoon ooit weer goed komt, ondanks wat er allemaal is gebeurd (De Hogepriester) maar je vindt het heel erg moeilijk om in te zien dat het niet meer gaat.

Jammer, want volgens mij is er wel iemand die (heimelijk) gevoelens voor jou heeft (Kelken 5) maar jou door je afstandelijke houding het gevoel heeft dat je onbereikbaar bent (Zwaarden Koningin).

Zoals ik het nu voel (Bekers 9/Staven Ridder) denk ik dat je je beter kunt focussen op een nieuwe liefde. Daarbij gelet op Zwaarden 8, denk ik dat je sommige overtuigingen t.a.v liefde en relaties het beste overboord kunt gooien waardoor je wat meer open gaat staan voor nieuwe liefde.

De Keizer/Pentakels 8 zegt mij dat je hier al stapsgewijs mee begonnen bent!

Groetjes van
'Leeuwin

feetje

bedankt leeuwin,
idd, relatie met exman is nu een jaar geleden en idd ik heb altijd gehoopt maar dat is omdat hij me die hoop gaf en nog ondanks dat hij al met iemand anders is. in december ook iemand anders gehad maar hij bedroog me zelf op tijd ontdekt
stap voor stap probeer ik hem los te laten maar is niet gemakkelijk

Zou jij nu voor mij een uitgebreidere legging willen doen op liefdesgebied? En dan zou ik o.a. graag willen weten of er iemand is waar ik speciaal op moet letten en hoe ik er mee moet omgaan. Vaak zie ik het namelijk te laat/niet dat iemand geïnteresseerd is in mij, of ik pak de situatie helemaal verkeerd aan.
gr
feetje

Leeuwin

Hoi Feetje,

Hierbij nog een legging van jouw liefdesleven.

1. Begin: Pentakels 2
2. Tegenwerking: Zwaarden 3
3. Medewerking: Pentakels 9
4. Strijd: Zwaarden Schildknaap
5. Uitdaging: Zwaarden 6
6. Verandering: Matigheid
7. Geluk: Bekers Koning
8. Geheimen: Staven 7
9. Onzekerheden: Zwaarden 5
10. Triomf: Staven Koning.

Meteen valt mij Staven 7 op en ik heb het idee dat jij het moeilijk vindt om op liefdesgebied voor jezelf op te komen! Als jij voor een persoon kiest dan ga je er ook helemaal voor maar éér dat je kiest, dat kan vaak nog wel even duren. Ik denk namelijk dat jij juist aantrekt waar je zo bang voor bent: hartzeer (Zwaarden 3). Door je (te) afwachtende houding trek jij mannen naar je toe die denken dat ze alles maar kunnen doen en laten bij je. Als je dan ook nog niet voldoende voor jezelf opkomt, dan kom je in situaties terecht zoals je die nu met je ex hebt. Als de relatie dan weer uit gaat voel je je vervolgens weer zéér eenzaam (Pentakels 9). Deze kaart wijst je er ook op dat je wat vaker ik moet gaan zeggen, juist op liefdesgebied.

Zwaarden Schildknaap is een duidelijke indicatie van onverschillig gedrag richting jou. Het feit dat jouw ex je hoop geeft terwijl hij al met iemand anders is dat klopt op zijn zachtst gezegd niet. Deze kaart maant je om vaker je boosheid aan je ex te laten zien.
Voor jezelf is het goed om eens geestelijk maar ook fysiek (reis) afstand te nemen van alles en jezelf een hele nieuwe blik op jezelf en je relaties te gunnen.

In je manier van je verbinden met een ander komt zeker verandering (Matigheid) al duurt het nog wel even eer je dit in je leven geintegreerd hebt. Hoe beter het contact met jezelf is (Kelken Koning) hoe beter je relaties zullen worden. Dit heeft overigens niet alleen betrekking op liefdesrelaties.
Diep in jou zit er een krachtige persoonlijkheid die er tot op heden niet of weinig uit komt (Staven 7). Ik heb eerder het idee dat dit een positief punt is wat je van jezelf helemaal niet ziet! Met Kelken Koning ernaast denk ik dat je deze krachtige eigenschap gaat ontwikkelen. Gevoel en verstand komen beter op één lijn te staan (Pentakels 2). Wat je wilt en wat je voelt lopen namelijk nog weleens uiteen. Staven 7 geeft aan dat je deze twee mooi met elkaar kunt verenigen, hetgeen je ook gaat lukken!

Je angst voor ruzies en aanvallen moet je nog zien te overwinnen en als dat is gebeurd dan ben je al een heel eind! (Zwaarden 5)

Liefs van
Leeuwin

feetje

Leeuwin,

van harte dank voor deze uitgebreide legging. tis ne hele boterham, heb werk voor te lezen en alles laten bezinken
gr

feetje

Leeuwin

Neem de tijd Feetje! Vraag gerust als je ergens mee zit!

Leeuwin

feetje

Leeuwin,
nagel op de kop als ik voor iemand kies dan is dat met heel mijn hart en dat gebeurd ook niet vlug.
tis waar dat al mijn exen (niet zoveel hoor maar toch een 4-tal)allemaal dominante mannen geweest zijn en soms denk dat er geen andere bestaan. als ik heel eerlijk met mezelf ben ben ik al hele tijd eenzaam zelf in de relatie daar hij zo dominant was en is, daarom dat hij ook geen vrouw kiest die voor zichzelf opkomt, op het einde begon ik dat wel te doen en daarom liep het fout. heb het idd heel zwaar om neen te zeggen ook tgo mijn kinderen en dat ben ik stilletjes aan aan het leren en hopelijk lukt me dat ook.
veel liefs
feetje

Leeuwin

Héél veel sterkte Feetje