Knipperende Lamp in de Keuken

Gestart door janice, januari 24, 2012, 21:37:17 PM

janice

Ik sta in de keuken in het huis waar ik ben opgegroeit.
Links staat een tafel, rechts het aanrecht met wat vaat.
Er kookt wat vet in een pannetje links van me en ik doe electriciteit uit. (electrisch fornuis)
Op het aanrecht achter me knippert heel irritant een felle gloeilamp in een wit kommetje vol helder water. Dit staat links van de kraan. Ik probeer de lamp uit te doen en ik draai me weer om. De lamp gaat weer aan, schijnt net zo vel maar knippert niet meer. Ik vind het best zo. Ik maak een notitie van de lamp op wit papier in blauwe letters ... (!)
Intuitie is verstand dat haast heeft

Kiwiwoman

Ik kan er geen brood van bakken!  ;D

Of het moet zijn, dat je op moet passen met wat je kookt?????

Varen

Nou dan probeer ik er een broodje van te bakken  ;D

Vet is een smeermiddel, het loopt allemaal niet zo gesmeerd. De vaat staat er nog, er zijn nog zaken die moeten worden aangepakt.

De lamp knippert,  de lantaarn van de kluizenaar die hem bijschijnt op zijn pad en zijn richting bijschijnt. De lantaarn knippert en het pad is minder goed zichtbaar. De te bewandelen weg is onduidelijk. De kluizenaar kan wel wat begeleiding gebruiken.

De lamp helpt je de juiste weg te vinden, hij is ondergedompelt in water. Het water staat voor emotie.

Probeer de lamp de volgende keer eens uit het kommetje met water te halen  8)

janice

dank je wel kraai :)
ik kan mee er aardig in vinden
Citaat van: Kraai op januari 25, 2012, 11:58:42 AM

De lamp knippert,  de lantaarn van de kluizenaar die hem bijschijnt op zijn pad en zijn richting bijschijnt. De lantaarn knippert en het pad is minder goed zichtbaar. De te bewandelen weg is onduidelijk. De kluizenaar kan wel wat begeleiding gebruiken.
Overigens was er verder genoeg licht aan het plafond aanwezig in de keuken maar het extra knipperende licht op het aanrecht irriteerde me vooral mateloos
Intuitie is verstand dat haast heeft