Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

"Gouden ring"

Gestart door frommeltje, januari 23, 2012, 14:04:54 PM

frommeltje

Hallo,

De droom die ik vannacht heb gehad:

Mijn man komt naar me toe en heeft een cadeautje voor me.Hij geeft me een heel mooi klein roze doosje.Meteen als hij me het doosje geeft zie ik tranen van ontroering in zijn ogen,omdat ie me dit geeft.
Ik maak het doosje open en zie een gouden ring met een grote diamant erop.Er zitten nog een paar gouden sieraden in het doosje,maar de ring is me vooral bijgebleven.
Ik waardeer zijn gebaar heel erg,maar tegelijkertijd vind ik het heel raar dat ie me iets van goud geeft.Ik heb alleen zilveren sieraden en houd helemaal niet van goud. ???

Ik heb het gevoel dat deze droom toch best belangrijk is,heb alleen geen flauw idee wat de betekenis hiervan kan zijn....

Hoop dat iemand deze droom begrijpt en me een reaktie geeft,alvast bedankt!!!

Groetjes.

Varen

Roze is rustgevend en verdrijft spanningen. Goud staat net als de ring voor oneindigheid en in dromen vaak een teken dat je meer begrip en meer duidelijkheid wilt van de gever.

Een diamant wordt gevormd onder hoge druk en is een van de hardste gesteentes. Maar het is, als het zuiver is, zeer waardevol.

Wellicht dat je in je relatie spanningen voelt en je het gevoel hebt onder druk te staan.

frommeltje

Hoi Kraai,

Het eerste gedeelte van je uitleg daar kan ik me helemaal in vinden.Is ook heel erg mooi en duidelijk.
Dat ik spanningen in mijn relatie voel,nee,dat kan ik niet zeggen.
Wat ik wel ooit heb is,het gevoel dat er soms in bepaalde dingen misschien wat teveel van me word verwacht.Dat komt dan toch wel op hetzelfde neer als jouw uitleg denk ik.

Heel erg bedankt voor je moeite,groetjes...

Ricca

Lief Frommeltje,

Je krijgt van je man een mooi geschenk van liefde. Hij houdt van jou (roze = kleur van het hartchakra en van de menselijke liefde), hij voelt zich verbonden met jou (gouden ring) en die band heeft een schitterende eeuwigheidswaarde (diamant). Maar je bent niet helemaal tevreden, want je had liever zilver dan goud van hem gewild. En misschien vind je ook dat hij had moeten weten van jouw voorliefde voor zilver. Het gaat in de droom natuurlijk niet over jouw voorkeur in sieraden, maar over de liefde, en eigenlijk stel jij in de droom een voorwaarde aan de liefde...

Het spreekwoord zegt: "Spreken is zilver en zwijgen is goud". Misschien zwijgt je man naar jouw smaak te veel over zijn gevoelens en wil jij vaker van hem hóren dat hij van je houdt? Toch laat de droom zien dat je wel wéét dat hij van je houdt. Wees er maar gewoon blij mee. :)

Liefs van Ricca
From Ricca with Love

frommeltje

Hoi Ricca,

Wauw,jij slaat de spijker helemaal op z'n kop,wat geweldig.
Het is precies zoals je beschrijft ik weet dat ie van me houd en eigenlijk moet dat genoeg zijn.
Ik ben soms gewoon wat onzeker.
Maar dankbaar ben ik echt wel.
Doet me heel goed jouw antwoord te lezen,jij bevestigd eigenlijk gewoon wat ik voel.

Bedankt,groetjes...