wie kan me helpen bij deze legging

Gestart door jericho, januari 18, 2012, 11:01:48 AM

jericho

Als kind kreeg ik ooit een pakje lenormandkaarten. Af en toe probeerde ik ze even uit, maar ik vond ze vrij moeilijk. Omdat ik ervan overtuigd ben dat ik deze niet zomaar gekregen heb, heb ik ze nog even opgevist, en wil er toch graag mee aan de slag gaan. Alleen vrees ik dat ik jullie hulp wel een beetje nodig heb voor de interpretatie.

Bij de legging had ik als vraag wat de toekomst mij brengt voor mijn eigen zaak. Ik heb enkele maanden geleden mijn vaste job opgezegd om een eigen zaak op te starten. Ondanks dat het héél goed aanvoelde om deze stap te zetten, brengt het toch wel onzekerheden met zich mee, en soms ook wel wat bezorgdheid en angsten  :)

Dit is mijn legging:
18:hond - 15: beer -  35: anker -    4: huis -      2:klaverbladen - 20:tuin -    33:sleutel -   27:brief - 26:boek
31:zon -   16:ster -    28:heer -      19:toren -   14:vosje -             6:wolken - 23:muizen - 25:ring - 5:boom
30:lelie -  10:zeisen - 17:ooievaar - 3:schip -     11:roede -          29:vrouw - 34 vissen -    22:weg - 36 kruis
13:kindje - 9:ruiker - 24:hart -      32:maantje - 7:slang -              1:ruiter -  8:lijkkist -    12:vogels - 21 berg

Groetjes



klaproos1945

de nieuwe zaak is je zorgenkindje
de maan schijnt in de genezing van de tegengifte het serum
de ruiter komt met de vogels die je over de berg heen brengen

veel liefde voor de zaak zullen je verder brengen jericho  :D

klaproosje

jericho

Bedankt voor je interpretatie klaproosje.

Wat bedoel je met precies " de maan schijnt in de genezing van de tegengifte het serum"?

En hoe zie jij de lijkkist die tussen de ruiter en de vogels ligt?

klaproos1945

de lijkkist is het beeindige maar ook de vernieuwing
bijde zijn met een opstarten van een zaak aanwezig
het tegengift het serum maakt dat de gevoelens

over het zorgenkind de zaak een gezonde inpekt kunnen
geven mits er goed gekeken word naar de berichten
die zich aan dienen ik geef u het advies om alert te zijn

hier op let op de intuitie............

klaproosje

rianna

Hallo Jericho
ik zal het eens kijken wat ik er uit kan halen
de hoeken vertellen mij dat je wat meer vertrouwen moet hebben je krijg inzichten om  de berg over te gaan waardoor je weer verder kan een soort een nieuwe start
het centrum verteld  dat je wat argwanend bent en dat breng je in tweestrijd
je bedrijfje heeft je innerlijk gelukkig gemaakt maar dat komt weer terug
in de toekomst liggen wel wat zorgen  kan het zijn dat dat met een dame te maken heeft
als je vanuit je bedrijfje (toren) kijk dan zie ik  argwaan en  je niet zo lekekr voelen bij de situatie maar er komt groei doordat je uit dat kringetje  stapt inzichten doen   je groeien
er komen oplossingen wat betreft een klantenkring
rondom de dame liggen onzekerheden en  tobben 
maar er komen berichten die je  weer opnieuw je koers doen bepalen
rondom de ring  liggen  een nieuwe weg inslaan wat een vooruitgang betekend je tobt en wil graag oplossingen   je neemt het besluit om op j einzichten te vertrouwen  zorgen blijven nog even maar door veel te praten  kom je die berg wel over

hierbij mijn visie
liefs Rianna

dameblanche

hallo jericho,
je kunt deze legging mooi in vieren delen, dat wat onder je ligt en was is verwerkt dus het linker gedeelte,
dat wat onder je ligt en wat nog doorwerkt, het rechtergedeelte, dat wat boven je ligt,  links;de oorzaken, en wat boven je ligt in diagonale lijn naar de toekomst...
je hebt je 'oude job' opgezegt, dat liep niet meer, er was geen uitdaging meer voor je er was ook te veel onrust en jalouzie, het is ook meer uit onvrde over de situaitie waarom je de oude baan hebt opgezegt, de nieuwe stap is wel wat je graag wil en wat je je ook graag ziet doen, maar het loopt nog niet, je vraagt je af of je er wel goed aan hebt gedaan, onrust en onzekerheden spelen je parten.
je bent ook eigenlijk wat moe, emoties komen nu terug er valt wel eens een traantje uit onmacht, maar gaanderweg ga je die twijfels wegwerken, een kruis over trekken....
wat is er met een bepaald contract?
maak je je daar zorgen over, de kleine lettertjes goed gelezen?
vanalles speelt er nu eigenlijk door je hoofd, je ziet nu overal muizenissen....
laat het allemaal even zijn weg vinden, het is zo wie zo moeilijk in dez tijd, maar je houdt de moed er wel in omdat je dit werk met veel plezier doet.....
liefs marianne

jericho

Wauw, bedankt iedereen om jullie interpretaties met mij te delen. Is echt super! Ik ga straks de kaarten nog eens opnieuw leggen zoals ze gisteren lagen en jullie interpretaties één voor één bij me laten binnen komen, zodat ik jullie één voor één ook wat feedback kan geven!

jericho

@ klaproosje:
bedankt voor de verduidelijking. Ik heb voor mezelf ook eens geprobeerd om aan de kaarten een interpretatie te geven. Omdat de ruiter onderaan ligt, had ik ook gedacht aan "nieuws verwachten". De ruiter in combinatie met de lijkkist dacht ik aan "nieuws i.v.m. het einde van iets". Ik neem je raad om alert te zijn, en te vertrouwen op mijn intuitie zeker mee!

@ Rianna. Goh, wat een inzichten in de kaarten heb je. Het totaalbeeld bekijken met centrum, hoeken,... is voor mij nog wat hoog gegrepen, maar ik leer hier elke dag bij... dus wie weet komt er nog een dag dat ik dit ook beheers...  :)
Ik krijg inderdaad dagelijks inzichten, en ben hier super dankbaar om. Dat van dat wantrouwen kan ook wel kloppen, dat zal mijn angst waarschijnlijk zijn die even weer de kop opsteekt  :)

Mijn eigen zaak heb ik inderdaad met hart en ziel opgericht. En ergens heb ik een diep vertrouwen dat alles wel goed komt. Zelf haalde ik uit mijn eigen interpretatie dat ik wel nog wat problemen mag verwachten, eventueel kunnen deze te maken hebben met verlies van geld?
Maar dat uiteindelijk alles wel goed komt, dat ik wel over de berg raak  :)

@Marianne, wauw, wat klopt er véél over wat je zegt over mijn vorige werk, de emoties die me ook nu wel eens parten spelen, over de muizenissen in mijn hoofd,...
Dat contract zou wel kunnen slaan op een dééltje van het huurcontract wat me nu inderdaad wat parten speelt... Maar al bij al wil ik er geen drama van maken, want niets is onoverkomelijk hé. En dat ik dit werk met plezier doe, daar bestaat inderdaad geen twijfel over  ;)

Liefs!