vraag om legging

Gestart door sweetmami, januari 17, 2012, 12:41:28 PM

sweetmami

wie wil er zo vrij zijn om een legging voor mijn uberlieve zus en gezin te doen daar ik nogal close betrokken ben...heb het uiteraard wel gedaan maar ben even benieuwd wat jullie eruit krijgen.
(even ik werk met lenormand kaarten niet met tarot kaarten)

Ze hebben hun huis al een tijd in de verkoop staan.. veel kijkers gehad, vandaag komen er weer kijkers... wie kan zien hoe dit gaat verlopen...

Ze gaan ook hun vraagprijs verlagen (ook al draaien ze dan verlies, ze raken er niet door in de schulden, willen gewoon heel graag verhuizen.)

verder natuurlijk de vraag hoelang het ongeveer nog gaat duren en of ze dan ook gelijk een huis hebben die ze graag willen.

Momenteel staat er een huis te koop waar ze enthousiast over zijn maar ben zelf bang tegen de tijd ze hun eigen huis verkocht hebben dat huis verkocht is...

Wie o wie

alvast mijn grote dank  :-*

dameblanche

nou sweety, ik zal hier eens een poging in gaan wagen, ik weet er alls van..verkoop van huizen ...mmmhhhhuuuuhhhhmmmm :-\

het keltische kruis geeft vaak een goede kijk op een situatie
1 de maan; een onzekere periode, ook een onzekere periode om zomaar een huis te verkopen gaan 1 op de 20 huizen staat te koop, maar liefst, hier gaat het om een verkoop om te verhuizen, ik heb wel sterk het gevoel dat het hier gaat om een verbetering van de woonsituatie op het emotionele vlak, want wat ligt dwars
de kelken koning, er zit ook drang achter..
verleden; ridder van kelken op de kop
de steeds toenemende eisen van de koper, men komt kijken en de klant is niet alleen koning, hij is opperkoning, hij heeft immers de keuze, er is gewoonweg te veel keuze...
heden; ongeduldig, frustrati, de eisen van de klant worden de hoog..en zijn niet meer relevant
nabije toekomst; pent 7...
het gaat op een mislukking lijken helaas, zij moeten er zo veel bij gaan inschieten en voor dat geld wat zij er aan over houden, willen zij toch een soortgelijke woning....
verre toekomst; schildknaap van pent.
uiteindelijk zal de zeepbel uit elkaar spatten
hoe zij er zelf tegen aan kijken,  de onbevredigde situaite duurt wel heel erg lang, het water begint in beroering te komen, men begint elkaar verwijten te maken...
hoe de wereld, de maatschappij hier tegen over staat; de zwaarden 9
zij zijn gewoonweg in de greep gekomen van de crisis, en hier is helaas niet tegen in te boxen.
angst en hoop;
de kelken page;  onderste boven, deze kaart spoort hen aan kalm te blijven en niet over te gaan tot impulsiviteit
uitkomt; kelken 7
het is een utopie geweest, ik denk dat zij even moeten wachten.....voor eenzelfde prijs is niet eenzelfde andere woning te koop...
dat gene wat zij willen is te hoog gegrepen vanwege de tijd, de krisis, zij hebben gewoon pech dat het nu 2012 is....
een aantal jaar eerder, of wellicht later zou beter geweest zijn, er komen toch weer betere tijden net als in de i-tjing is alles in golvende beweging, na een baisse komt ook weer een hausse in de conjunctuur....

ik kan er helaas geen pindakaas van maken sweety, het ligt niet aan hen, het ligt ook niet aan het huis, dat is zeker op en toppie en de prijs is ook dito, maar de tijd....... :-\

sweetmami

Jammer he   :(

Ik had gekeken maar had zelf ook niet het idee dat de kijkers ook daadwerkelijk gaan kopen.
Bij de 1 voelde/zag ik teveel twijfel miss vanwege de grote keuze en bij de ander het geld... Toch de ooievaar knalt er bij mij telkens uit...dus miss duurd t niet lang meer en komt er n andere kijker.
De makelaar had gezegd dat ze beide heel enthousiast waren. Ze hoort het eind vd week...

We gaan het zien!

Thx mar! Xx

sweetmami

Hi nou die kijkers zijn het em niet geworden, wel weer nieuwe kijkers gehad, die ook niet... en nu komen er weer nieuwe kijkers van de week... ze hebben inmiddels de vraagprijs weer laten zakken.

kijkers en kijkers, wanneer gaat iemand nou wat kopen hihi

dameblanche

kijke, kijke, maar kope hooo maar.....
het is gewoon een vervelende situatie....
het aanbod is veel e nveel hoger dan de vraag en dat geeft de kiijke/koper een soort van machtspositie....
men wil het hogst haalbare...en geef hen eens ongelijk....
dat is nu eenmaal zo....
vaak heeft de kijker al een hele reeks van huizen bekeken en kan dan eigenlijk door de bomen het bos niet meer zien.
afwachten maar weer, maar idd frustrerend is het zeer zekers :-\