13 kaart legging

Gestart door Jane26, januari 11, 2012, 12:52:27 PM

Jane26

Kist

tuin                              Ooievaar                         Vogels

Huis                  Vissen                          Sleutel op pk                   Beer                      Ruiker

Brief                             Boek                                Slang

Heer

Lieve allemaal,

Bij deze de vraag me te helpen duiden. Alvast bedankt!

XXX                 

LoveAngels

Hoi Jane,

Ik kijk hier straks naar voor je. Welke kaart is jouw pk? Leuk, tot later!

Liefs, LA

Jane26

Heb de kaarten om mijn pk (dame) gelegd, sleutel ligt op de pk.

Thnx!

xxx

dameblanche

een heer die  nogal wat verbergt, die zich niet uitspreekt, die zit in je gedachten jane....
dus wat onder je ligt heb je hierbij onder controlle, de slang ligt ook onder, maar in die zin dat het een en  ander nog verwerkt moet worden, en dat is je wantrouwen, je blijft ondanks dat je het wel weet, hoop hebben illussies hebben en daar ook de kat bij uit de boom kijken....
om met die emoties om te kunnen gaan ben je de bloemetjes buiten wezern zetten, maar het heeft je geen verandering omtrent gebracht....
toch heb jij de sleutel in handen..jij en niet hij.......
communicatie is echter gewenst....en moet ook de zaak opgaan helderen voor jou....
hier komt nog een uitnodiging......je zult hier doelgericht vragen stellen......maar hij zal in de negaiteve sfeer blijven hangen...
ik heb een 3 tal tarot kaarten getrokken bij de vogels....
daar draait het ook om want de vogels kunnen de toekomst positief beinvloeden....
de aas van staven-de heremiet en de maan.....
je zult je de macht eigenmoeten gaan maken, jij moet doelstellingen aangeven, jij bepaald, en niet anderen....de heremiet geeft aan dat je inzichten krijgt , gerijpt door ervaringen blijf jezelf, laat je niet beinvloeden ook niet in dat gesprek....

liefs marianne

LoveAngels

Oké, je pakt gewoon de dame als pk....Afhankelijk van je sterrenbeeld kun je nl ook een andere pk hebben.
Is dit een speciale legging of heb je gewoon 13 kaarten genomen en ze in een ruit gelegd?

Och, maakt ook niet uit eigenlijk...ik ga gewoon kijken wat ik zie

LoveAngels

08.Kist
              20.tuin     17.Ooievaar    12.Vogels
04.Huis  34.Vissen 33.Sleutel       15.Beer      09.Ruiker
              27.Brief    26.Boek          07.Slang
                              28.Heer

Links van pk: Hele turbulente tijd ligt achter je, waarin je jezelf meermalen bent tegengekomen. Je hebt diep in de put gezeten....maar je bent ook tot inzichten gekomen. Het was een tijd van "harde woorden". Je draaide steeds in cirkeltjes, alsof je steeds weer hetzelfde probleem tegen het lijf liep. Ben je in die periode ook verhuist?
Rechts van pk: Ik zie dat je je meer vrij gaat voelen, je gaat jezelf ook weer meer gunnen...jezelf belangrijk vinden....Ook ga je keuzes maken op basis wat je geleerd hebt in het verleden...op basis van je innerlijke wijsheid dus. Ik zie ook dat je nog te maken krijgt met een vriendin, die kwaad over je zal spreken.
Boven je pk: Je gaat dingen in een ander perspectief plaatsen, waardoor je rust vind...maar je kunt niet stil zitten, bent toch nog onrustig. Er hangt een verandering (mss verhuizing) boven je hoofd...je begint ieder geval opnieuw met "je nestje te bouwen", kan natuurlijk ook zijn  dat je je eigen huisje opnieuw/anders gaat inrichten (zie het wat breder hè).
Onder je pk: Geen zorgen maken over een bepaalde heer, hij staat bekend om iets, maar daar sta jij boven...dus niet druk om maken..jij hebt ieder geval een wijze les geleerd hierdoor....er komt mss nog een onverwacht bericht van deze persoon...heeft mogelijk met geld of geldzaken te maken.
Horizontale lijn op je pk: De ommekeer is er....je begint weer op te bloeien/hebt weer hoop....en alhoewel je nog wel wat rusteloos bent en niemand in je "territorium" toe laat, begin je toch langzaamaan weer uit je hol te komen en durf je er weer te zijn....Ook qua bankzaken is er een ommekeer...d.w.z financieel gaat het al beter....er zijn wel nog onverwachte zaken die zich aandienen (op familie-gebied).
Verticale lijn op je pk: Transformatie....ga je werken? financieel beter.....maar ik zie ook iets van een geheim, dat boven tafel komt (of jij stopt iets diep weg, waarvan je wilt dat niemand het weet, omdat je het achter je wilt laten)...verder is dit echt een lijn van afsluitingen, dus dingen achter je laten/een hoofdstuk afsluiten en je mannetje weer staan.

Ik hoop dat ik je een beetje geholpen heb.
Liefs, LA

rianna

hoi Jane
je hebt innerlijk voor je zelf een besluit  genomen  om je niet meer om te tuin te laten leiden
je  wil meer mee deinen met de stroom
daardoor komt er een verandering waarbij je je verleden achter je kan laten
er komen inzichten om trent een heer
je praat er over maar je waakt er over om niet depri te worden
je krijg de kracht om langzaam aan weer het geluk te vinden
liefs Rianna

sweetmami

Citaat van: Jane26 op januari 11, 2012, 12:52:27 PM
                                                             Kist

tuin                              Ooievaar                         Vogels

Huis                  Vissen                          Sleutel op pk                   Beer                      Ruiker

Brief                             Boek                                Slang

Heer

Lieve allemaal,

Bij deze de vraag me te helpen duiden. Alvast bedankt!

XXX                 

Hey lief, veranderingen, veranderingen, veranderingen...

het eerste deel zegt mij waar je heen wil, je warme huisje, een nestje, de gezelligheid buitenshuis, beterschap op financieel gebied en lekker veel contacten...

Waar je telkens op stuit in het midden; zijn de mannen met de geheimen, die komen uit of je gaat weer wat leren, en dan ga je weer in je verwerkingsproces... De sleutel ligt bij jou...

Het volgende deel zegt mij blijven communiceren om in je kracht te blijven en je niet laten meesleepen door illusies. Dan kom je ook weer in je rust.

gekruist lees ik ze,

een tijd van verwerken, loslaten, beindigen.
Een tijd van gezelligheid en telkens weer terecht komen in tijdelijk leed (ergste tijd ligt achter je!).
Zowel financieel en spirituele vooruitgang, hetgeen jouw wel rust en kracht geeft.
Maar ook nog meer geheimen die gaan uitkomen.
Je zal je mannetje moeten blijven staan en je niet moeten laten afleiden, wil je echt rust krijgen.

Jane26

Wouwwwwwww

Ik voel me.. Overheerst door dankbaarheid (kan lekker dramatisch uit de hoek komen, maar dit is precies het woord dat ik voel). Wat zijn jullie stuk voor stuk mooie bijzondere mensen, die me soms zooo goed kennen. Ben nu aan het werk, reageer morgen individueel vanaf mijn laptop, typ nu vanaf mijn telefoon.

Wens jullie een prachtige nacht toe. Liefs xxxxxxxxxxxx!!!