Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

assie63

Citaat van: marianne op januari 18, 2012, 07:57:22 AM
je wilskracht om mogelijkheden te verkennen, groei en veranderingen brengen veel met zich mee...
maar WAT houdt je eigenlijk tegen assie?
geen idee wat mij tegen houd, weet jij het hihi, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: sweetmami op januari 18, 2012, 09:59:15 AM
@ Assie, je bent hard op zoek naar hulp, steun en oplossingen... en omdat je die krijgt voel je je ook weer beter. Deze combi zegt mij dat het allemaal goed komt, en daar geloof je zelf ook weer in.

ja klopt ben ik zeker naar op zoek, o mooi dat ik die krijg, ja ik geloof zeker dat eht allemaal goed komt, Dank voor duiding, assie xxx

assie63

Citaat van: rianna op januari 18, 2012, 10:42:49 AM
Citaat van: assie63 op januari 18, 2012, 06:46:44 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

31 zon-2 klaverblad-33 sleutel= 30 lelie

zonnetje gaat schijnen door wensen die deuren voor mij openen, ik voel de steun

hoi Assie
innerlijk krijg je meer energie  je voelt je gelukkig met je gezin
  je zoek naar op lossingen om je  zelf wat meer te uiten
je vraagt daarbij hulp
oplossingen die je een nieuwe start geven maar je gezin is zo vastgekluisterd aan je anker  je besluit om  daar eens op te focussen
je mist gevoelens
liefs Rianna
ja voel mij goed en zeker meer energie, ja dat moet ik zeker doen meer uiten, en kan daarbij wel hulp gebruiken, kom maar op met die nieuwe start, ik hecht veel waarde aan mijn gezin, en dat is hoofdzaak, Dank voor duiidng, assie xx

Kabouter

Goedmorgen allemaal,

Mijn dagkaart is slang met heer. Daar schrok ik nogal van aangezien de liefde op dit moment (even) niet lekker loopt. Is de man die ik leuk vind oneerlijk :(? Ik heb er toch maar een kaartje bijgetrokken en dat is de maan.

Allemaal hele fijne dag vandaag. 

assie63

goedemorgen mijn kaartjes

2 klaverblad 8 doodkist 7 slang= 17 ooievaar

kleine wensen door spannigen te begraven zorgen voor verandering

dameblanche

Citaat van: Kabouter op januari 19, 2012, 06:09:15 AM
Goedmorgen allemaal,

Mijn dagkaart is slang met heer. Daar schrok ik nogal van aangezien de liefde op dit moment (even) niet lekker loopt. Is de man die ik leuk vind oneerlijk :(? Ik heb er toch maar een kaartje bijgetrokken en dat is de maan.

ik neem aan dat je hier iets meer over de heer wil weten, de slang erbij zegt me dat de heer niet altijd de waarheid spreekt, een leugentje van bestwil al eens wil vertellen, hij zijn eigen emoties niet goed kan uiten kabouter....

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 19, 2012, 07:02:00 AM
goedemorgen mijn kaartjes

2 klaverblad 8 doodkist 7 slang= 17 ooievaar

kleine wensen door spannigen te begraven zorgen voor verandering
je wil zograag sprongen maken, maar je komt eigenlijk niet ver, het is net als een processie....een stapje vooruit, 2 stapjes terug, 2 stapjes vooruit, 1 stapje terug...uiteindelijk gaat het om een pas op de plaats....

sweetmami

Citaat van: Chris op januari 18, 2012, 10:20:04 AM
@sweetmami

Bericht over een kind vanuit een instantie wat je even van je stuk brengt?

Gr Chris

Nou nee, tenminste hoop niet dat dit een voorspellende legging is  :-X
ik ondervind heel veel steun en zegen momenteel op het gebied van instanties voor mij en die kleine.

Maar ik ben indd even van mn stuk gebracht door een bericht waardoor ik mij weer onveilig voelde.

:-*

sweetmami

Citaat van: rianna op januari 18, 2012, 10:34:41 AM
Citaat van: sweetmami op januari 18, 2012, 09:59:15 AM

Mijn kaartjes

de beer, brief op pk, het kind

hoi Sweetmami
je bent in je hoofd alsmaar met je kind bezig je neemt een besluit als moeder zijnde en daar heb je daadkracht bij nodig
er drijven wat wolkjes voorbij maar innerlijk weet je dat ze overdrijven en al maakt het je wat emotioneel
er komen veranderingen  door alles goed af gewogen te hebben
komt er weer gezinsgeluk
leifs Rianna

Dankjewel Lieve Rianna , zeker weten  :-*

Kabouter

Hallo lieve Marianne,

Dank voor je uitleg. Ik zie de slang als erg negatief. Ik schrok toen ik dit trok en weet het nog niet helemaal te plaatsen. Maar goed, ik zal zien wat op m'n pad komt.

Liefs, Carla

sweetmami

Goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag;

Het anker schoot eruit.

de heer, ruiter op mn pk, de sterren.

rianna

goedemorgen
ik trok vandaag
13 = het kind
5 = de boom
21 = de berg
samen
3 = het schip
het lijkt of het over de gezondheid van een kind ga wat een obstakel is  maar het schip zegt dat er vooruitgang komt
liefs Rianna

Chris

Mijn Legging van 19-1-2012

13) Kindje - 14) Vosje - 36) Kruis - 27) Brief

Ik heb ze verder gelegd voor degene die het makkelijker vind,maar dat is voor eenieder persoonlijk

Gr Chris

27) Brief - 14) Vosje - 27) Brief - 32) Maantje
5) Boom - 5) Boom - 23) Muizen - 33) Sleutel
10) Zeisen - 28) Heer - 20) Tuin - 22) Wegen
2) Klaverblad - 12) Vogels - 6) Wolken - 20) Tuin

MagicCard= 16) Ster

Chris

Citaat van: Kabouter op januari 19, 2012, 06:09:15 AM
Goedmorgen allemaal,

Het lijkt me dat de man niet helemaal open is,naar alle waarschijnlijkheid zal je dit duidelijk gaan worden,

Gr Chris

Chris

Citaat van: sweetmami op januari 19, 2012, 09:12:40 AM
Goeiemorgen,

kaartjes voor vandaag;

Het anker schoot eruit.

de heer, ruiter op mn pk, de sterren.

Leuke kaartjes....

Lijkt wel of er een relatie aankomt,vrij onverwacht,maar welke toch een verandering gaan brengen

Gr Chris