Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

PinkJupiter

Jane26, dat gevoel krijg ik ook.  Heb begin december iemand over de vloer gekregen die ook door iemand gestuurd was, en die niet wou zeggen door wie.  Ze had die persoon beloofd om te zwijgen.  Toen ze bij mij was, was ze heel arrogant en hooghartig, ik deed een legging, eerst algemeen, en ze wou niets zeggen.  Wou niet bevestigen of ik goed zat, ze gaf geen krimp.  Toen ik haar nog eens vroeg naar wie haar gestuurd had, was ze erg bitsig en ze zei "dat ik geobsedeerd was door die info" en dat ze nog altijd niets wou zeggen.  Achteraf heb ik een mail gekregen van die vrouw, die me doodleuk zei dat andere kaartlegsters meer kaarten gebruiken en dat ik nog veel moest leren.  En dat het abnormaal was dat ik vroeg wie haar gestuurd had. 

Heb het gevoel dat deze twee personen aan elkaar gelinkt zijn....

LoveAngels

Hallo PJ,

Als bij jou een belletje gaat rinkelen, moet je sowieso alert blijven...evt dat je een vriendin vraagt om mee te duiden als je het niet vertrouwd...zodat je niet alleen bent. Bovendien jezelf energetisch goed afschermen, zodat deze mevr jou niet "leeg kan zuigen" qua energie...

je kaartjes:
23 07 20=14 (ik doe ook altijd optellen en dan als het boven de 36 uitkomt 36 eraf halen)
30 27 34
21 25
10

Even vlgs de piramide doorgeteld.

Er mist iets in haar verhaal...ze verpakt het in een ander jasje....wees op je hoede. Deze mevr heeft mogelijk een alcohol probleem. Ze zoekt hulp, niet alleen bij jou, maar eigenlijk overal....maar blijft desondanks steeds in een kringetje draaien....en komt daar niet uit. Persoonlijk denk ik dat deze mevr beter met professionele hulp (psycholoog, o.i.d.)....
Bovendien denk ik dat ze ook nog met een financieel "probleem" zit, en zal proberen op jou gemoed te werken, dat je haar niets zal rekenen voor het consult.
Pas op, je snijd je mogelijk in je vingers met dit consult aan te nemen.

M.i. is jouw gevoel juist....óf je kaarten zijn echt jou gevoelskaartjes....
Ik trek met deze situatie in gedachten de volgende kaarten voor jou:
27 07 19 ...frapant toch...bijna hetzelfde als jij:

27 07 19=17
34 26 36
24 26
14
Een verkapt verhaal....bekijk het vanuit een ander perspectief.....en weeg voor jezelf af wat je moet doen. Je wilt graag meer kaarten leggen en vanuit je hart wil je graag helpen.....maar je moet je gevoel onder ogen zien.....je gevoel zegt dat ze misbruik van je vertrouwen maakt, en ik denk dat je gevoel juist is.

Lieve PJ, mss moet je af zien van deze opdracht. Of als je het toch persé wilt doen, doe het dan via het net.....leg de kaarten voor haar, en stuur de duiding per mail.

Luister naar je gevoel en zo kom je tot de juiste beslissing.

Liefs, LA

PinkJupiter

Hey LoveAngels!  Dat is een goed idee - leggen via het net !!!!
Met een legging via de cam is het moeilijk, aangezien ze niet kan praten.  Ik zal het even voor haar doen - haaaaaa !  Het was ook mijn idee om dat consult niet te doen.

Ik heb een idee uit welke  hoek het zou kunnen komen ... Even kort:  heb een ex-vriendje, een echte womanizer, heb hem ontmaskerd (zal niet in detail treden want het is te erg voor woorden) en dat neemt hij me nog steeds kwalijk.  Ik denk dat hij deze mevrouw op mij afgestuurd heeft, net als die vorige ....

Wat is jullie idee ?

klaproos1945

goede morgen allemaal

de kaarten van vandaag zijn 8)

de boom~het maantje~de vosjes= de beer

klaproosje

PinkJupiter

@Klaproos

Spirituele groei, met veel dromen 's nachts, maar de dromen brengen niet altijd leuke inzichten, vaak informatie over dingen of mensen om je heen die niet goed werken, of over valse mensen.  Toch word je gesterkt door dit soort info dat je krijgt, en ga je dapper door.  Het leven is immers een aaneenschakeling van loslaten.

x

PinkJupiter

14. Vossen - 4. Huis - 18. Hond = 36 Kruis

Het kruis is einde van een bepaalde toestand, maar ook van (louterend)verdriet.  Aangezien mijn huis vandaag centraal ligt op mijn PK en ik vandaag (nog maar eens) administratieve klussen gepland heb, is dit geflankeerd door zowel negatieve mensen als positieve mensen.  Ofwel:  mensen waarmee ik wel zal kunnen praten en die me willen helpen op vlak van administratie en financien, en anderen die voet bij stuk zullen houden.  Verdriet zal er ongetwijfeld vloeien, maar ik weet dat ik erdoor moet.

dameblanche

pink jupither...

opletten bij deze consulente, deze vrouw is ziek, idd mogelijk verslaaft, en heeft een negatieve uitstraling...
hier geven de vosjes je een waarschuwing....idd kan het goed zijn om de webcam te gebruiken, je kunt je uitleg ook typen, zij kan terug typen, terwijl je elkaar toch kunt zien....

ik heber nog een paar tarotkaarten bijgetrokken;
de zwaarden 8-de zwaarden 2 en de pent. 7 op de kop...
biede dames op de kaarten hebben een blinddoek voor...
zwaarden wijzen op kommer en kwel, blinddoek wijst erop dat zij dingen niet wil zien, accepteren en aanvaarden.
het is een hele klus om haar te kunnen helpen, je kunt hooguit iets aanreiken....
uiteindelijk zal tot een mislukte poging leiden gaan pinky....

ook hier zul je een keuze moeten maken......mensen die niet te helpen zijn,  het daar maar bij laten, zij zullen zelf die knop moeten omdraaien en gezien zij die blinddoek permanent voorheeft is het een zinloze poging..... :-\

dameblanche

Citaat van: Carla (aka Catharina) op januari 09, 2012, 20:47:28 PM
Citaat van: rianna op januari 09, 2012, 18:24:38 PM
.. vond het inderdaad slim gevonden van me zelf hihihihihi

:D

Mooie sig heb je nu, lijkt een beetje op een van mijn favorietjes: de berg is zo hoog als het dal diep is  ;)
sorrie carla, ik heb me er ook aan schuldig gemaakt.....zal het daarom ook weghalen..... :-[

PinkJupiter

Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 08:24:18 AM
pink jupither...

opletten bij deze consulente, deze vrouw is ziek, idd mogelijk verslaaft, en heeft een negatieve uitstraling...
hier geven de vosjes je een waarschuwing....idd kan het goed zijn om de webcam te gebruiken, je kunt je uitleg ook typen, zij kan terug typen, terwijl je elkaar toch kunt zien....

ik heber nog een paar tarotkaarten bijgetrokken;
de zwaarden 8-de zwaarden 2 en de pent. 7 op de kop...
biede dames op de kaarten hebben een blinddoek voor...
zwaarden wijzen op kommer en kwel, blinddoek wijst erop dat zij dingen niet wil zien, accepteren en aanvaarden.
het is een hele klus om haar te kunnen helpen, je kunt hooguit iets aanreiken....
uiteindelijk zal tot een mislukte poging leiden gaan pinky....

ook hier zul je een keuze moeten maken......mensen die niet te helpen zijn,  het daar maar bij laten, zij zullen zelf die knop moeten omdraaien en gezien zij die blinddoek permanent voorheeft is het een zinloze poging..... :-\

Marianne, dank je voor de extra duiding! Leuk ook die toelichting van zwaarden 2 en zwaarden 8, als ik jullie volg op het tarot forum krijg ik zin om ook daar in te duiken, maar een wijze vrouw hier op dit forum zegt me dat ik teveel hooi op mijn vork neem en het even rustig aan moet doen  ;D  - Heb ook het gevoel dat ik die vrouw beter niet over de vloer krijg, dat wordt een enorme energiezuiger.  Daarbij, in haar mail staat dat ze zich schuldig voelt over het heengaan van zoveel mensen uit haar omgeving op korte tijd, ik krijg daar een heel creepy gevoel bij, mss is ze zelfs manipulatief waardoor mensen haar express mijden.  Dat van die alcoholverslaving was het eerste wat in mijn opkwam met de Slangenkaart!

Dank jullie dames voor jullie steun en duidingen !

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 10, 2012, 06:49:21 AM
goede morgen allemaal

de kaarten van vandaag zijn 8)

de boom~het maantje~de vosjes= de beer

klaproosje

oppassen klaproosje dat je je ongenoegen niet steeds op jezelf blijft richten...treedt naar buiten met die ongenoegens....
die zijn door anderen veroorzaakt, dus richt je tot hen.......op het moment dat zich dat ook voordoet....
koe bij de horens vatten!!!!!

dameblanche

pinky, deze vrouw wil gewoon aandacht, is ook een enorme energie-zuiger, je zou er hondmoe dan worden en je schiet er niks mee op, je schiet er zelfs bij in :-\

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op januari 10, 2012, 08:02:45 AM
14. Vossen - 4. Huis - 18. Hond = 36 Kruis

Het kruis is einde van een bepaalde toestand, maar ook van (louterend)verdriet.  Aangezien mijn huis vandaag centraal ligt op mijn PK en ik vandaag (nog maar eens) administratieve klussen gepland heb, is dit geflankeerd door zowel negatieve mensen als positieve mensen.  Ofwel:  mensen waarmee ik wel zal kunnen praten en die me willen helpen op vlak van administratie en financien, en anderen die voet bij stuk zullen houden.  Verdriet zal er ongetwijfeld vloeien, maar ik weet dat ik erdoor moet.

uiteindelijk zul je een kruis moeten gaan trekken....
langdurig de schijn ophouden,  gaat je opbreken P....

Chris

Citaat van: LoveAngels op januari 09, 2012, 16:13:43 PM
Citaat van: Chris op januari 09, 2012, 09:11:12 AM
Voor deze regenachtige maandag..

hart heer maan=vogels

De heer op mn eigen pk,dus ik heb er een kaartje bijgetrokken en dat werd de roede...

Toch innerlijk worstelen als ik verder tel komt een aantal keren de tuin terug,toch tijd voor rust en ontspanning

Pff GR Chris
Goedemiddag Chris,
Dit zijn m.i. werkkaartjes Chris....Een gesprek op je werk raakt je in je hart...je voelt je gekwetst hierdoor, maar je laat het niet blijken. Ben je verliefd? Op iemand van je werk? Houd het dan nog even stil, het is nog niet de tijd om open te zijn hierin.
Welke pk heeft je zoon Chris, ik heb het idee dat ze ook naar hem verwijzen....hij is een beetje dromerig de laatste tijd en heeft je meer nodig dan zo lijkt.
Liefs, LA

Hallo LA,
Ik ben niet verliefd op iemand op het werk..
Werk gerelateerd zullen er idd nog heftige gesprekken (moeten) gaan komen...Dat is zeker.Welke pk mijn zoon heeft? Goede vraag hij is geb 10-4-1998Misschien kun jij me vertellen welke pk erbij hoort

bvd

Chris

Chris

Voor deze dinsdag

de weg (22)-De beer(15)-Het hart (24)=Ring(25)
Ruiter(1)-Schip(3)-Kind(13)
Huis(4)-tuin(20)
Hart(24)

Ik heb ze even verder gelegd

Als ze over mn zoon zouden gaan denk ik idd dat hij een weg aan het zoeken is ..onrustig...
Alleen begrijp ik niet waarom ik dan de kaartjes trek.Liggen hier problemen met zn moeder?als ik de eerste regel bekijk?
Blijft lastig voor jezelf te duiden

Gr Chris

sweetmami

goeiemorgen allemaal,

kaartjes voor vandaag de hond, de ruiter op pk, de doodskist.

:-*