Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

rianna

Citaat van: LoveAngels op januari 09, 2012, 16:37:09 PM
Citaat van: rianna op januari 09, 2012, 09:44:22 AM
goedemorgen allemaa; vandaag trok ik
6= de wolken
11 = de roede
31 = de zon
samen zijn het 12 = de vogeltjes
na verdriet en strijd breekt de zon weer door  door gesprekken
liefs Rianna
Hallo Rianna,

Wat ben je weer aan het piekeren Rianna?....ik zie strijd in je hoofdje, bekijkt een bepaalde situatie van alle kanten....je moet er over praten om het uit je hoofd te krijgen....
Ben je verkouden? Hoofdpijn? Moe?....ziet er uit als een griepje. maar kan ook oververmoeidheid zijn (krijg je ook van teveel piekeren!!)
Je mist een van je kinderen momenteel erg....vandaag voel je je niet zo sterk in je schoenen.

Liefs, LA
hoi LA
ja klopt hoor  onmin met mijn dochter water bij de wijn willen doen maar daar ook over twijfelen
weet het zelf niet goed wat de juist oplossing is
dus ja piekeren lijkt mijn favoriete hobby pfffff
ben inderdaad erg moe vandaag  dus dat zal wel door de spanningen komen hoor  dat is zo
dus  ik sta inderdaad neit erg sterk vandaag
dank je wel  hoor

LoveAngels

Citaat van: sweetmami op januari 09, 2012, 10:50:11 AM
de boodschap voor vandaag;

de wolken, de lelie op pk, de beer.

:-*
Hoi Sweetmami,

Dat beertje is voor die kleine van jou  ;) Geef hem maar een knuffel.
Je bent als moeder voortdurend in je hoofdje bezig, want alles rust toch op jou....wat is er met de papa gebeurd? Er is een verandering op komst, daar moet over gesproken worden....geef het een kans.
Ik ken je niet goed genoeg om deze duiding helemaal te begrijpen...maar mss begrijp jij 'm wel.

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: Jane26 op januari 09, 2012, 12:19:28 PM
Kaartjes voor vandaag;

Hond die er weer uitschoot ???

Weg   Maan op pk Hond

alvast bedankt

xxx
Hey Jane...ik had jou toch al gehad vandaag of niet?
Deze kaarten vertellen je dat je vertrouwen moet hebben...je bent onzeker en loopt met vragen rond, waar geen antwoord op is. Je hebt dagen ertussen dat je je a.h.w. in een droomwereld bevind...helemaal allen met je gedachten. Maak een keuze, wat je ook kiest, het is goed...beter dan niet te kiezen en daardoor te blijven malen.
Er is een man die in je dromen verschijnt....een broer?? Hij is altijd bij je.

Heb vertrouwen!!
Liefs, LA

Carla

@Rianna en Chris,

Wij willen op dit forum geen (wel of niet) knipperende afbeeldingen. Vandaar ook dat een eventuele avatar alleen in het profiel verschijnt, maar niet in de forumberichten. Het is dan natuurlijk ook niet de bedoeling om vervolgens een plaatje in de signatuur te plakken  ;D (wel slim!)

Dus lieve mensen, hier is een signatuur alleen bedoeld voor een kort tekstje. Ik heb het 'lekje' om in de handtekening de mogelijkheid toch een plaatje te laten zien gedicht (tenminste, dat denk ik).

Liefs van Carla

LoveAngels

Citaat van: Jane26 op januari 09, 2012, 13:23:12 PM
Citaat van: LoveAngels op januari 09, 2012, 13:21:13 PM
goedemiddag Allemaal,

Net terug van m'n werk...en meteen maar ff m'n kaartjes posten. Ga ik daarna rustig teruglezen.

7.slag 32.maan 16.ster

Veranderingen op mijn werk die succesvol zullen zijn?
Alvast bedankt weer voor het meekijken.

Liefs, LA

Je wilt schitteren op de werkvloer, echter kan er een soort ongegronde onzekerheid bij jou spelen, misschien zelfs in je onderbewuste die, zoals ik al zei, ongegrond is. Nergens voor nodig..

XX
Dank je wel voor je duiding. Op mijn werkvloer hoef ik niet persé te schitteren....maar een bepaalde onzekerheid speelt me regelmatig parten.....dus goed gezien. En ja, ik weet het...het is ongegrond, maar toch....
Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: Chris op januari 09, 2012, 13:44:07 PM
Citaat van: LoveAngels op januari 09, 2012, 13:21:13 PM
goedemiddag Allemaal,

Net terug van m'n werk...en meteen maar ff m'n kaartjes posten. Ga ik daarna rustig teruglezen.

7.slag 32.maan 16.ster

Veranderingen op mijn werk die succesvol zullen zijn?
Alvast bedankt weer voor het meekijken.

Liefs, LA

In je hoofd al bezig zijn met je veranderingen,proberen het plaatje compleet  te krijgen.Gesprekken over het financ gedeelte,daar twijfel je even?Toch volg je je hart ,je gevoel.HUlp wordt geboden

Gr Chris
Dank je Chris...het financiële is altijd een heet hangijzer  ;)....en ik probeer idd meer mijn hart te volgen. Ik voel de hulp van bovenaf, moet daar nog meer op vertrouwen.
Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: assie63 op januari 09, 2012, 14:26:26 PM

7.slag 32.maan 16.ster

heb jij gesprekken ove r het financiele op je werk, zijn er wat spannigen op de werkvloer, andere afdeling misschien ? lijkt wel of je een nieuw contract krijgt, assie xx
Oh...dit zijn die van mij, hihi, had het niet meteen in de gaten Assie.
Ik heb geen gesprekken over het financiële op het werk. De spanningen die er zijn, is mss dat er eventjes wat minder werk is, en met mijn collega moet ik gewoon oppassen. Nou dat nwe contract klopt....ik ben v.a. januari iets minder gaan werken en dit is dus een aanpassing van mijn contract. Goed gezien!!
Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 16:14:40 PM

let wel even op de slang LA...
een addertje onder het gras, je bent een dame die vooruit wilt, die succes niet uit de weg gaat, maar op dit moment ben je echter niet gelukkig met de gang van zaken daar[het oordeel op de kop]

Dank je Marianne....ik ben idd niet gelukkig met de gang van zaken op mijn werk, maar ik voeg me daarin...je ziet het goed dat ik liefst iets anders zou doen (terwijl het werk zelf op zich me wel bevalt hoor), maar ik wil idd verder....

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: PinkJupiter op januari 09, 2012, 16:29:23 PM
Wow LoveAngels, je gaat hard!  Goede duidingen - proficiat!

xxx
PJ
Thanx...ik zit weer eventjes helemaal in de kaartjes haha, was alweer een tijdje geleden....

rianna

Citaat van: Carla (aka Catharina) op januari 09, 2012, 17:04:51 PM
@Rianna en Chris,

Wij willen op dit forum geen (wel of niet) knipperende afbeeldingen. Vandaar ook dat een eventuele avatar alleen in het profiel verschijnt, maar niet in de forumberichten. Het is dan natuurlijk ook niet de bedoeling om vervolgens een plaatje in de signatuur te plakken  ;D (wel slim!)

Dus lieve mensen, hier is een signatuur alleen bedoeld voor een kort tekstje. Ik heb het 'lekje' om in de handtekening de mogelijkheid toch een plaatje te laten zien gedicht (tenminste, dat denk ik).

Liefs van Carla

ok Carla ik wist dat niet vond het inderdaad slim gevonden van me zelf hihihihihi
ik heb hem al verwijderd
liefs Rianna

assie63

Citaat van: LoveAngels op januari 09, 2012, 15:59:34 PM
Citaat van: assie63 op januari 09, 2012, 06:03:03 AM
goedemorgen alemaal

vandaag

32 maan- 33 sleutel-10 zeisen=3 schip

gevoelens die deuren openen zodat ik na onzekerheid weer vooruit kan
Goedemiddag Assie,

Hier ligt werk in...een deur die voor je open gaat, maar pas als jij de beslissing neemt erdoor te stappen, dan verandert je koers....Er is ook een vrouw op je werk dat zich anders voordoet dan ze werkelijk is...ze doet vrolijk in je gezicht, maar kan geniepig zijn...dus pas op voor haar.

Liefs, LA
och dat is fijn zeg, ok, als het de tijd is zal ik er wel door heen stappen, ja ik weet wie het is, voelde het de eerste dag al dat ik daar binnen stapte, geen idee waarom, maar ik hou haar wel in de smiezen, Dank voor je duiding Love Angel, assie xx

klaproos1945

Citaat van: LoveAngels op januari 09, 2012, 16:09:07 PM
Citaat van: klaproos1945 op januari 09, 2012, 08:58:33 AM
nou klaproosje dan had je in die droom al een waarschuwing mogen krijgen
ook dromen dat je een alarm hoort, betekend ook dat je ergens bang voor bent...
schrik dat er iets niet in orde is....het blijft je ook vandaag nog bij [tuin-kist-boom]

@och marianne die droom heeft me zeker een boodschap gegeven
het heeft me voorberijd op deze twee gesprekken gister is het rustig geweest
en mijn herstel van de griep is compleet vandaag kan ik weer normaal funcioneren

vosjes~schip~ster= sleutel

klaproosje
Hallo Klaproos....
vos-schip-ster=sleutel
Zorgen rondom een geboorte??? Die geboorte kan ook symbolisch zijn en duiden op iets nieuws dat zich aandient....Maar ik zie ook ziekenhuis...luchtwegen en narcose/infuus?? Is het mogelijk dat jij of iemand die je na staat geopereerd moet worden/naar het zkhs moet?
Je houd je staande, maar je evenwicht is wankel, maakt je zorgen en het liefst kruip je weg in je torentje, maar een kind houd je in beweging...en dat is maar goed ook.
Liefs, LA

op het moment is me dit niet helemaal duidelijk dat van geboorte .... ziekenhuis..... :-\

ik kruip wel graag in mijn torentje omdat ik nog een beetje aan het uitzieken ben van een griepje
vorige week mijn kleinkinderen zijn weer naar school dus het kan zijn dat mijn zoon weer komt met hen...

verder zal ik moeten afwachten wat deze week brengt :-*

klaproosje

PinkJupiter

Hallo allemaal,
Ik heb een vreemd verhaal:  ik kreeg gisterenavond een e-mail van een zekere Sonia, een mevrouw die bij mij een consult wil om kaartjes te raadplegen.  Ze zegt dat er een aantal mensen uit haar omgeving op korte tijd zijn heen gegaan, en ze voelt zich schuldig.  Ze zegt dat ze depressief is en een andere kijk op haar situatie nodig heeft.  Ik mail haar terug dat het geen probleem is en dat ik zeker en vast de kaartjes voor haar wil leggen, alleen niet op de datum (een zaterdagavond) die zij voorstelt.  Ik krijg een antwoord terug met een voorstel voor een andere datum, en met de mededeling dat ze mij niet kan bellen, omdat ze stom is (ze kan niet praten sinds ze klein was) maar ze kan wel perfect horen, ze spreekt gebarentaal en ze zal haar vragen op voorhand voor mij opschrijven.  En, voegt ze eraan toe, hoopt ze dat ik niet zal schrikken als ik mijn deur open doe, want ze is namelijk erg verbrand in haar gezicht.

Nu weet ik niet waarom - maar sinds ik haar mail kreeg rinkelt er een belletje in mijn hoofd.  Als dit allemaal waar is dan zou ik deze dame graag helpen, en vind ik het zelfs een eer dat ze in mij vertrouwen legt, maar langs de andere kant ben ik voorzichtig.  Ik heb er de kaartjes op getrokken:

23. Muizen (sprong eruit tijdens het schudden)
7. Slang
20. De Tuin

De uitslag:
Mogelijkheid 1 = 50 - 36= 14 De vossen (methode van Rianna geloof ik - heel interessant)
Mogelijkheid 2= 5 +0 =5 De Boom (dit zou ik vroeger gebruikt hebben)

Hoe zouden jullie dit interpreteren ?  Ik doe een poging:

Deze mevrouw piekert al een geruime tijd, en verliest daardoor veel energie, ze is depressief en alles maalt in haar kop.  Zo erg zelfs, dat ze zichzelf in een wurggreep gezet heeft, en niet meer voluit kan leven.  Ze draait rond in kringetjes en sluit zich op.  Ze wil heel erg uit deze situatie komen en weer genieten, maar in combi met de Vossen zou ik zeggen dat ze misschien ondertussen al een paar verslavingen heeft ontwikkeld om zichzelf als het ware te verdoven.  Als we de Boom nemen dan zou ik kunnen zeggen dat de uitkomst ervan is ik haar weer kan doen geloven in het leven, en haar mss zelfs een aanzet kan geven om haar weer te doen genieten.

Wat denken jullie hiervan ??? Ben heel benieuwd !!!

Liefs PJ

Jane26

Lieve PJ,

Muizen slan tuin:

Bad news. Je intuitie voelt het in feite al anders zou je niet gaan leggen. Ik heb de indruk dat of de kaarten op jou gevoel geprojecteerd zijn piekeren( en opzoek zijn naar bevestiging van wantrouwen, toch iemand in je omgeving toelaten) of dat jij hier gewaarschuwd wordt. Muizen, slang tuin.. Voelt voor mij als een oplichter. Pas je op?

Vraag anders of het via de webcam kan?

Carla

Citaat van: rianna op januari 09, 2012, 18:24:38 PM
.. vond het inderdaad slim gevonden van me zelf hihihihihi

:D

Mooie sig heb je nu, lijkt een beetje op een van mijn favorietjes: de berg is zo hoog als het dal diep is  ;)