Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

Chris

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 09:32:40 AM
voor mij voor vandaag; kind-hond-toren :o

Onrust maakt plaats voor groei , ook vertrouwenInnerlijk zorgen maken over het financiele plaatje van ietsToch plotsklaps verandering zol lijkt het

Gr Chris

assie63

Citaat van: Chris op januari 09, 2012, 09:11:12 AM
Voor deze regenachtige maandag..

hart heer maan=vogels

De heer op mn eigen pk,dus ik heb er een kaartje bijgetrokken en dat werd de roede...

Toch innerlijk worstelen als ik verder tel komt een aantal keren de tuin terug,toch tijd voor rust en ontspanning

Pff GR Chris

hmm lijkt wel of je gesprekken met een vriend of vriendin hebt, waar aardig wat emoties bij komen kijken, je twijfelt veel, er wordne toch zaken helder door meer je hart te volgen, assie xx

Chris

Citaat van: assie63 op januari 09, 2012, 15:07:29 PM

hart heer maan=vogels

De heer op mn eigen pk,dus ik heb er een kaartje bijgetrokken en dat werd de roede...

Toch innerlijk worstelen als ik verder tel komt een aantal keren de tuin terug,toch tijd voor rust en ontspanning

Pff GR Chris

hmm lijkt wel of je gesprekken met een vriend of vriendin hebt, waar aardig wat emoties bij komen kijken, je twijfelt veel, er wordne toch zaken helder door meer je hart te volgen, assie xx

Dat volg ik iedere dag ,kan niet thuis blijven en hart wegsturen he :D
Zegt me vooralsnog azzie komt mss nog

Gr Chris

LoveAngels

Citaat van: Jane26 op januari 09, 2012, 00:35:43 AM
Toch even kaartjes.. Wat staat me te wachten:

Grappig, ooievaar en hond schoten eruit,toen de brief.

Ruiter. Lelie op pk. Berg

Alvast bedankt

Xxx
17 18 27
09 30 21
Goedemiddag Jane,
Je moet vertrouwen hebben op je eigen vleugels...ik bedoel hiermee dat je best op jezelf mag vertrouwen, je kunt het allemaal best zelf...en toch zoek je bevestiging...liefst zwart-op-wit (dat waren je er-uit-gevallen-kaartjes)....Maak je je zorgen om iets dat je voelde in je lichaam?....Wees gerust, het is een kleinigheidje, en je maakt je zorgen om niets.
Wat is er met je rijbewijs? Moet het verlengd worden of moet je op voor je rijbewijs?

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: assie63 op januari 09, 2012, 06:03:03 AM
goedemorgen alemaal

vandaag

32 maan- 33 sleutel-10 zeisen=3 schip

gevoelens die deuren openen zodat ik na onzekerheid weer vooruit kan
Goedemiddag Assie,

Hier ligt werk in...een deur die voor je open gaat, maar pas als jij de beslissing neemt erdoor te stappen, dan verandert je koers....Er is ook een vrouw op je werk dat zich anders voordoet dan ze werkelijk is...ze doet vrolijk in je gezicht, maar kan geniepig zijn...dus pas op voor haar.

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: klaproos1945 op januari 09, 2012, 08:58:33 AM
nou klaproosje dan had je in die droom al een waarschuwing mogen krijgen
ook dromen dat je een alarm hoort, betekend ook dat je ergens bang voor bent...
schrik dat er iets niet in orde is....het blijft je ook vandaag nog bij [tuin-kist-boom]

@och marianne die droom heeft me zeker een boodschap gegeven
het heeft me voorberijd op deze twee gesprekken gister is het rustig geweest
en mijn herstel van de griep is compleet vandaag kan ik weer normaal funcioneren

vosjes~schip~ster= sleutel

klaproosje
Hallo Klaproos....
vos-schip-ster=sleutel
Zorgen rondom een geboorte??? Die geboorte kan ook symbolisch zijn en duiden op iets nieuws dat zich aandient....Maar ik zie ook ziekenhuis...luchtwegen en narcose/infuus?? Is het mogelijk dat jij of iemand die je na staat geopereerd moet worden/naar het zkhs moet?
Je houd je staande, maar je evenwicht is wankel, maakt je zorgen en het liefst kruip je weg in je torentje, maar een kind houd je in beweging...en dat is maar goed ook.
Liefs, LA

LoveAngels

hart heer maan=vogels

Pff GR Chris
Goedemiddag Chris,
Dit zijn m.i. werkkaartjes Chris....Een gesprek op je werk raakt je in je hart...je voelt je gekwetst hierdoor, maar je laat het niet blijken. Ben je verliefd? Op iemand van je werk? Houd het dan nog even stil, het is nog niet de tijd om open te zijn hierin.
Welke pk heeft je zoon Chris, ik heb het idee dat ze ook naar hem verwijzen....hij is een beetje dromerig de laatste tijd en heeft je meer nodig dan zo lijkt.
Liefs, LA

dameblanche

Citaat van: LoveAngels op januari 09, 2012, 13:21:13 PM
goedemiddag Allemaal,

Net terug van m'n werk...en meteen maar ff m'n kaartjes posten. Ga ik daarna rustig teruglezen.

7.slag 32.maan 16.ster

Veranderingen op mijn werk die succesvol zullen zijn?
Alvast bedankt weer voor het meekijken.

Liefs, LA

let wel even op de slang LA...
een addertje onder het gras, je bent een dame die vooruit wilt, die succes niet uit de weg gaat, maar op dit moment ben je echter niet gelukkig met de gang van zaken daar[het oordeel op de kop]

LoveAngels

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 09:31:23 AM
Citaat van: LoveAngels op januari 08, 2012, 19:20:54 PM
Het is al lang geleden dat ik de kaartjes raadpleegde...maar hier komen die van mij van vandaag:

1.ruiter  8.kist  7.slang

Ik denk dat er een verandering onderweg is dat nieuwe deuren voor me opent?

Alvast bedankt voor het meekijken.
Liefs

hallo LA,
welkom, je bent beslist geen nieuwkomer lover angel, je brengt een andere energie mee...
en die is niet mis ;)
je weet waar je over praat, een goed invoelingsvermogen,  een ondernemende dame die steeds bezig is haar horizon te verbreden.....
je opent ook hier weer deuren :-*

Dank je wel Marianne, voor je welkom en je duiding. Ik hoop dat de energie die ik meebreng positief is. Ik ben idd altijd bezig mijn horizon te verbreden.

Liefs, LA

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 09, 2012, 14:59:39 PM

heb ze ff uitgeteld, staat een positieve oplossing in op geld gebied, word je huis dan toch eindelijk verkocht, assie xx

dank je assie, dat zou geweldig zijn, een blok aan mijn been is het, op een gegeven moment zie je het allemaal donker in, mijn ex die er nog woont doet helemaal niks eraan en schift me alle verantwoordelijkheid in de schoenen, maar ja ik ben wel diegene die zich het in de schoenen laat schuiven.....

LoveAngels

Goedemiddag Marianne,

Een nieuw vertrouwen zie ik liggen....in een instantie (tehuis voor ouderen??....sleutel). Nieuwe inzichten ook komen naar je toe en het financiƫle zit ook goed....Je hebt meer wijsheid in pacht dan jezelf denkt.
Werk je in een verzorginshuis of staat een familielid op voor opname in een verzorgingshuis? Ik moest aan "indicatie" denken toen ik met deze kaarten bezig was, en er moet een overeenkomst getekend worden.

Liefs, LA

dameblanche

je brengt meer dan positieve energie hier met je mee LA, :-*
verzorgingshuis, tja, mijn moeder is aan het dementeren, mijn vader heeft dat aardig opgevangen, maar ik zie steeds meer vraagtekens in zijn gezicht, hij praat er niet over, maar ik voel het met de klompen aan.
ook de ouders van mijn vriend doen zich beter voor dan zij zijn, in wezen is daar ook iets goed mis....
zij zijn echter heer en meester in het onder het tapijt vegen van problemen...
overeenkomst dat kan bij een makelaar liggen ;)dank voor je duiding

PinkJupiter

Wow LoveAngels, je gaat hard!  Goede duidingen - proficiat!

xxx
PJ

LoveAngels

Citaat van: PinkJupiter op januari 09, 2012, 09:42:22 AM
Goedemorgen,

2. Klaveren (een springkaart tijdens schudden) - 13. Kind - 5. Boom
Samen geven ze 20. De tuin

Werken aan mijn geluk, mijn geluk laten groeien, door mij onbevangen als een kind op te stellen en proberen geen zorgen te maken.  De tuin geeft aan dat ik toch op tijd moet ontspannen en het rustig aan moet doen ?

(Vandaag is mijn zaak gesloten, ben volle bak bezig in mijn huisje, verse lakens, boven stofzuigen, opruimen, wat dingen naar de zolder, en deze namiddag stort ik mij op mijn administratie, maar ga mijn zoontje halen aan de klas om half vier, om nog met hem leuke dingen te kunnen doen op zijn eerste schooldag na de kerstvakantie).

Hallo PJ,

Ja, dat staat er ook in: ontspannen met je kind.....Voor de rest zie ik een moeder die zich soms alleen voelt en mss wel wat vertrapt...maar toch sterk genoeg is om er telkens weer bovenop te komen.....je hebt vertrouwen in een relatie (=een relatie met een goede vriend/vriendin)...hij/zij is een beetje "anders" dan anderen.
Je zit in een transformatieperiode.
Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: rianna op januari 09, 2012, 09:44:22 AM
goedemorgen allemaa; vandaag trok ik
6= de wolken
11 = de roede
31 = de zon
samen zijn het 12 = de vogeltjes
na verdriet en strijd breekt de zon weer door  door gesprekken
liefs Rianna
Hallo Rianna,

Wat ben je weer aan het piekeren Rianna?....ik zie strijd in je hoofdje, bekijkt een bepaalde situatie van alle kanten....je moet er over praten om het uit je hoofd te krijgen....
Ben je verkouden? Hoofdpijn? Moe?....ziet er uit als een griepje. maar kan ook oververmoeidheid zijn (krijg je ook van teveel piekeren!!)
Je mist een van je kinderen momenteel erg....vandaag voel je je niet zo sterk in je schoenen.

Liefs, LA