Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

rianna

Citaat van: Chris op januari 24, 2012, 11:14:34 AM
Citaat van: rianna op januari 24, 2012, 09:35:10 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik 5 = de boom
15 = de beer
29 = de dame
samen vormen zij 13 = het kind
ik ben  als moeder zijnde  waakzaam over mijn kind die hulp nodig heeft

geen flauw idee vandaag
liefs Rianna

Weer terugkomen in je eigen krachtNa een turbulente periode komt weer vooruitgang

Pff echt lastige mattie

Gr Chris
hoi Chris
who said  life was  easy :)
ja klopt hoor  maak me soms veel te druk maar ok  steeds weer de krahct om er uit te komen
dank je wel mattie
leifs Rianna

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 24, 2012, 09:32:31 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

15 beer-21 berg-2 klaverblad=2 klaverblad

verbetering na zorgen en irritaties

achter de wolken schijnt de zon, na een donkere periode wordt het altijd weer licht, dat weet je zeggen de klaverbladen als geen ander, je hebt al behoorlijk het een en ander voor de kiezen gehad, je bent er altijd weer uit kunnen komen, zo nu ook, eigenlijk ben je op dit moment een beetje moe, je bent een beetje vast gelopen, waarop presis kun je ook de vinger niet geheel op leggen, maar je weet  dat morgen de zon weer op komt en er wederom nieuwe kansen zijn....

dameblanche

goeiemorgen allemaal
15 = de beer
29 = de dame

geen flauw idee vandaag
liefs Rianna

boom-beer....wat futloos vandaag, maar zoals we dat van jou gewendt zijn raap je je bijelkaar en gaat er weer voor....moeders zijn nooit ziek...dat weet iedereen immers! ::)

dameblanche

Citaat van: sweetmami op januari 24, 2012, 09:47:47 AM
goeiemorgen lieve allemaal,

kind schoot eruit...

de sleutel, de vogels op pk, de ring.

:-*

open staan voor oplossingen, je blijft niet graag bij de pakken neer zitten, daar ben je te levenslusitg voor op dit moment.....je hebt een teleurstellende ervaring achter de rug, die wil je ook geheel en definitief afsluiten , sleutel een paar keer omdraaien zelfs en je richten op nieuwe dingen, maar kwam er maar eens iets nieuws, dat nieuwe wat je graag ziet is er nog niet, maar er is wel al een geheel nieuwe fase in jeleven aangebroken...... :P

rianna

Citaat van: marianne op januari 24, 2012, 16:01:48 PM
goeiemorgen allemaal
15 = de beer
29 = de dame

geen flauw idee vandaag
liefs Rianna

boom-beer....wat futloos vandaag, maar zoals we dat van jou gewendt zijn raap je je bijelkaar en gaat er weer voor....moeders zijn nooit ziek...dat weet iedereen immers! ::)

hoi Marianne
vandaag viel het eigenlijk wel mee wel erg stijf hihihi  zal de ouderdom zijn denk ik
ja moeders zijn nooit ziek hoewel .......;)
en ja ik pak de  stukken bij elkaar en gaan met die banaan hihihih
dank je wel weer hoor
liefs Rianna

dameblanche

jeugd is vergankelijk rianna, ouderdom is een kwaal die ongeneselijk is helaas.......

rianna

Citaat van: marianne op januari 24, 2012, 18:05:54 PM
jeugd is vergankelijk rianna, ouderdom is een kwaal die ongeneselijk is helaas.......
helemaal waar :):)

assie63

Citaat van: marianne op januari 24, 2012, 16:00:00 PM
goedemorgen allemaal

vandaag

achter de wolken schijnt de zon, na een donkere periode wordt het altijd weer licht, dat weet je zeggen de klaverbladen als geen ander, je hebt al behoorlijk het een en ander voor de kiezen gehad, je bent er altijd weer uit kunnen komen, zo nu ook, eigenlijk ben je op dit moment een beetje moe, je bent een beetje vast gelopen, waarop presis kun je ook de vinger niet geheel op leggen, maar je weet  dat morgen de zon weer op komt en er wederom nieuwe kansen zijn....
ja dat is een ding wat zeker is, heb al wat gehad inderdaad, ja ik krabbel er steeds weer uit, ja klopt ben wel wat moe en vast gelopen, nee vingertopje wel hoor  ;D ja er zullen zeker nieuwe kansen komen, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: rianna op januari 24, 2012, 10:52:44 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

hoi Assie
je voelt je gelukkig  wetend dat je de kracht heb om de obstakels het hoofd te bieden
leifs Rianna
ja, dat maakt mij ook gelukkig, ben van heel ver gekomen, en al heel veel bereikt, ik ben wel trots op mijzelf, en dat doet mij goed, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: Chris op januari 24, 2012, 11:10:54 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

Lijkt of je wat steviger in je schoentjes komt te staan.Je hebt geen zin meer in al dat gepieker in je hoofdLijkt wel of je je ervan bewust bent dat het alleen maar energie vreet en niks oplost,

Gr Chris
ja klopt kom zeker wat steviger in mijn schoentjes, nee heb ik zeker geen zin meer in, het helpt toch niks, loopt altijd anders dan je in gedachten hebt, en inderdaad het vreet energie, ik kan mijn energie wel beter gebtuiken, Dank voor duiding, assie xx

klaproos1945

Citaat van: rianna op januari 24, 2012, 10:46:57 AM
Citaat van: klaproos1945 op januari 24, 2012, 05:30:48 AM
goede morgen

doel~de lelie  accepteer hulp  ;)

taak~ring  behoed je er voor de angst te koppelen aan iets dat je ervaart of kent :'(

kans~klaver ervaar de bevrijding van de belemmering van oude denk patronen  ;D

klaproosje

hoi Klaproos
je voelt je gelukkig met de band die je hebt over het algemeen met mensen  je voelt je gesteund
al zijn er wel eens obstakels  het lost zich zelf op  als je je hart mar volg
leifs Rianna

nou nog in die band gaan geloven bij al die opstakels verlies ik mij zelf wel eens  ;)
klaproosje

klaproos1945

Citaat van: marianne op januari 24, 2012, 08:36:48 AM
Citaat van: klaproos1945 op januari 24, 2012, 05:30:48 AM
goede morgen

doel~de lelie  accepteer hulp  ;)

taak~ring  behoed je er voor de angst te koppelen aan iets dat je ervaart of kent :'(

kans~klaver ervaar de bevrijding van de belemmering van oude denk patronen  ;D

klaproosje

een heel goede kijk hier op jezelf klaproosje......
opgetelt zien we de vogels verschijnen...
het verwerken van een teleurstelling bijvoorbeeld, vogels wijzen ook naar een vruchteloze poging....
teleurstellingen verwerken....we herkennen hier ook de oude ervaringen waar we naar teruggrijpen omdat we dat kennen, maar we blijven angstig en onzeker voor het nieuwe het onbekende....omdat dat niet stuit op onze oude vertrouwde fundamenten

dit komt vooral voor als het trigeren van de oude ervaringen het onbekende weer naar boven halen
de machteloosheid die dan gevoeld word maakt het onmogelijk om vernieuwd te reageren en word
dan gevoeld als dom zijn niet met de situatie weten om te gaan en de fundamenten van nu nog
geen ervaring heeft....... maar uiteindelijk is het resultaat bevredigend en is het nieuwe fundament
een ervaring rijker want kan men opnieuw de reactie bijstellen :D

klaproos1945

goede morgen allemaal

doel~de weg    naar de vierde dementie laat de gevoelens stromen  :'(

taak~vissen    tijdperk probeerde we het geluk steeds terug te halen in de herinneringen
                       en activeerde we alle energetische lijnen die bij deze energetische lijnen betrokken waren
                       zo konden we zonder het te beseffen ons zelf en de ander pijn doen  8)

kans~brief     als we beetje bij beetje af leren de dierbare herinneringen te koesteren
                      dan leren we ook afscheid te nemen van de oude herinneringen  :)

klaproosje

Kabouter

Goedemorgen allemaal,

Ik heb voor vandaag getrokken: berg-ruiker-weg
Keuzes maken waar ik moeite mee heb?

Fijne dag!

dameblanche

aan kabuter,
je kunt je ook helemaal niet ontspannen, je bent aldoor op weg, op weg naar wat, oplossingen zoeken, daar weer aan twijfelen , je twijfelt te veel, je kunt geen definitieve beslissingen maken, waardoor je je niet kunt onspannen, je hoofd draait alsmaar 24 uurs diensten.......
je bent opgejaagd, ik voel gewoon mijn eigen hart hier kloppen, impulsief, je wilt alles te snel kabouter, [staven ridder] alsof je alles, maar dan ook alles ineens wilt veranderen???!!!! :o