Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

dameblanche

@ rianne, idd innerlijke obstakels klopt, die heb ik genoeg hihi...

@ chris, ikke snel??
ik ben alleen snel moe ;D
maar ondertussen heb ik het een en ande laten gebeuren, beetje opgeknapt, andere makelaar, prijs laten kelderen.....idd het zwaardste heb ik achter de rug.....
dank  jullie :-*

Chris

Citaat van: sweetmami op januari 04, 2012, 12:21:26 PM
Hoi Klaproos, gefeliciteerd met je kleindochter!

Leuk ik zie iedereen weer lekker meedoen  ;D

Mijn kaartjes voor vandaag het anker, ooievaar op pk, het kind.

dikke  :-*

Hoi sweetmami,
Pos veranderingen op komst,maak je maar gereed voor een nieuwe start !

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: Jane26 op januari 04, 2012, 11:50:16 AM

muizen schoten eruit....

Beer, boom op de pk, zeisen

:'(

twijfels zeggen de muizen, er knaagt iets aan je....
ook zorgen over een eventueel ingreep[je]

Chris

Citaat van: rianna op januari 04, 2012, 10:47:30 AM
Citaat van: Chris op januari 04, 2012, 08:45:56 AM
Voor vandaag

Vogels-Kruis-Muizen=Anker

Rondfladderen , zoekend naar stabiliteit..

Gr Chris
hoi Chris
je mist  een huisje boompje beestje gevoel  je wil een nieuwe start 
waarbij je meer houvast krijg
leifs Rianna

Klopt Rianna,waaromhet nu zo is weet ik niet maar het huisje boompje beestje gevoel is weer meer dn welkom...Ik heb echter geleerd geduld te hebben.. ::) :P

Dankjewel
Gr Chris

dameblanche

aan sweety,
je wilt een nieuwe koers gaan varen, maar je weet no g nietgoed welke....
ik kijk even verder voor je;
de dwaas maant je aan iets luchtiger met het in e nander om te gaan, je wil duidelijk ee nandere koers gaan varen, maar je durft niet van wal te gaan....
je twijfelt, je legt wat veel zout op alle slakken...
je hoopt op veranderingen, maar je denkt dat het ook de verkeerde kant uit gaan [staven 8 op de kop]
toch bereik je een punt waarop je tevreden zal terugkijken naar wat je tot dan toe bereikt zal hebben ;)

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 04, 2012, 09:52:07 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
29 = de dame 13 = het kind 15 = de beer maakt samen 21 = de berg
als moeder zijnde verlangen naar  een nieuwe start maar de berg  maakt het moelijk
liefs Rianna

ja het zijn hier belangrijke kaartjes voor je vandaag...
we kunnen hier een paar kanten mee uit...
allereerst zie ik hier dat je vooral naar je kind[eren] open en eerlijk bent, ze kunnen allen bij jou terecht vindt ook een luisterend oor,  je staat voor iedereen ook klaar en je scheert hen allen over een kam...
maar er is onderlinge nijd, het is net geheel groot, maar er speelt wel iets, je kunt er niet de vinger op leggen, en dat frustreert je...
het is iets waar je je eigenlijk niet bewust van wil zijn/bent...

verder gekeken voor je rianne....
wat heb jij eigenlijk met je geloof?...
je hangt sterk aan je eigen religie...
je bent iemand naar je kinderen toe, die vooral logisch denkt , een moeder wil je zijn die vooral logisch denkt, die echter niet met haar eigen emoties te koop wilt lopen...die dat naar de kinderen toe wil verbergen....
toch twijfel je wel eens aan je aanpak....

aan de andere kant wil een kind zelf te veel de touwtjes in handen houden en dat komt bij jou \over als negatief naar jou toe.....

rianna

Citaat van: marianne op januari 04, 2012, 13:02:49 PM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
als moeder zijnde verlangen naar  een nieuwe start maar de berg  maakt het moelijk
liefs Rianna

ja het zijn hier belangrijke kaartjes voor je vandaag...
we kunnen hier een paar kanten mee uit...
allereerst zie ik hier dat je vooral naar je kind[eren] open en eerlijk bent, ze kunnen allen bij jou terecht vindt ook een luisterend oor,  je staat voor iedereen ook klaar en je scheert hen allen over een kam...
maar er is onderlinge nijd, het is net geheel groot, maar er speelt wel iets, je kunt er niet de vinger op leggen, en dat frustreert je...
het is iets waar je je eigenlijk niet bewust van wil zijn/bent...

verder gekeken voor je rianne....
wat heb jij eigenlijk met je geloof...
je hangt sterk aan je eigen religie...
je bent iemand naar je kinderen toe die vooral logische denkt een moeder wil je zijn die vooral logische denkt, die echter niet met haar eigen emoties te koop wilt lopen...die dat naar de kinderen toe wil verbergen....
toch twijfel je wel eens aan je aanpak....
hoi Marianna
dat eerste gedeelte klopt inderdaad ik ben altijd open geweest en hoop dat zo te kunnen houden  tuurlijk twijfel ik vaak doe ik eht wel goed denk dat iedere moeder dat doet
onderling kunnen ze het goed met elkaar vinden maar toch is er iets wat er niet helemaal lekker zit 
ik probeer zoveel mogelijk te doen of mijn emoties er niet zo toe doen en  dat het vast kinderachtig is als ik dit voel of denk  toch mogen ze wel mijn emoties zien  dat boeit me niet  zo
ik denk nu terwijl ik dit zo schrijf  misschien komt het juist omdat ze denken dat alles geoorloofd is dat er sommige dingen zomaar ongezouten tegen mij gezegd word  maar het RESPECT dacht ik ze toch ook bij gebracht te hebben
mijn geloof helpt me er vaak doorheen   eigenlijk wetend dat er altijd een houvast is Het  kan nooit zo donker zijn of het  word weer licht :) maar een beetje hulp van boven is welkom en dat is voor mij mijn geloof
wat een prachtige duiding Marianne ben je er dankbaar voor
leifs Rianna

rianna

Citaat van: Chris op januari 04, 2012, 10:40:13 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
liefs Rianna

De berg maakt het moeilijk maar de beer heeft ook de kracht om deze te overwinnen.De berg zijn onduidelijkheden..je kan er niet doorheen kijken (ik niet althans ;) )
Maar eenmaal  de berg voorbij en dan achteromkijkend was het maar een heuvel  ;D

Gr Chris
oh ja Chris ik ben beresterk hihihih en ja achteraf is alles makkelijker als dat je er in zit he
bedankt voor je duiding mattie ;)
liefs Rianna

Jane26

Citaat van: marianne op januari 04, 2012, 12:36:41 PM
Citaat van: Jane26 op januari 04, 2012, 11:50:16 AM

muizen schoten eruit....

Beer, boom op de pk, zeisen

:'(

twijfels zeggen de muizen, er knaagt iets aan je....
ook zorgen over een eventueel ingreep[je]

Nee, ben letterlijk ziek van de zich voorgedane situatie, kan niet stoppen met spugen

Geen zorgen meer over mijn gezondheid, ja mn psychische, ben er helemaal stuk van.

dameblanche

waarom loop je weg jane?
je loopt weg van je diepste zelf...
een verlangen naar echte vrijheid, om verder te kunnen gaan en alle mogelijke ruimte in te kunen nemen.
je ervaart je diepste als zwart en onveilig om in te wonen, je bent steeds op de vlucht...

erken je meesterschap JANE..... :-* :-* :-* :-* :-*

assie63

Citaat van: Chris op januari 04, 2012, 08:52:17 AM
Citaat van: assie63 op januari 04, 2012, 07:20:21 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

1 ruiter-30 lelie-33 sleutel=28 heer

vooruitgang door steun er worden deuren geopend, ik moet meer mijn mannetje gaan staan

Je kunt wel steun zoeken maar moet zelf stappen ondernemen ,jij hebt de sleutel
Je zult uit het kringetje moeten stappen !
Gr Chris
ja maar kan ook stappen ondernemen door steun van iemand, ja ik weet dat ik zelf de sleutel heb, maar kan het sleutelgat niet vinden hihi, uit het kringetje stappen komt wel goed, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: marianne op januari 04, 2012, 10:17:45 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

vooruitgang door steun er worden deuren geopend, ik moet meer mijn mannetje gaan staan

de lelie ligt wel heel erg vaak in je kaartjes assie.....
mooi de lelie is ook een spirituele kaart...op spirituele wijze mag je hulp ook vragen hoor....
je vader is heel dicht bij je, je hoeft enkel het gezicht naar hem op te heffen en te vragen....
hij spoort je als het ware gewoon aan....
ja ligt er zker vaak in, ja ik vraag ook hulp aan mijn vader, ja ik vraag hem ook dingen, hihi mooi dat hij mij aanspoort, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: rianna op januari 04, 2012, 10:46:16 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

hoi Assie
je wilt nieuwe deuren openen je krijg er steun bij van boven  nu alleen die stap nog wagen
leifs Rianna
ja ik wil zeker nieuwe deuren openen, en voel ook de steun van mijn vader, de stap wagen durf ik wel, Dank voor duiding, assie xx

sweetmami

Citaat van: rianna op januari 04, 2012, 12:25:04 PM

hoi Sweetmami
er lijken veranderingen op til te zijn  waardoor je weer stabiliteit krijg  er komt een blijheid over je

als ik ze anders zou lezen lijkt het of er iemand een baby verwacht  wat je blij maakt :)
liefs rianna

oehhh nou ik wil nog heel graag dat mijn vriendinnetje ook aan de beurt komt maar die zie ik zaterdag dus hahahahahahaahha maar ik denk het niet! Maar als ik zo een bericht krijg hoor je het zeker van mij.

Zeker veranderingen, stabiliteit en blijheid aan deze kant.

leuk dat je af en toe even meedoet! dankjewel

sweetmami

Citaat van: Chris op januari 04, 2012, 12:35:54 PM

Hoi sweetmami,
Pos veranderingen op komst,maak je maar gereed voor een nieuwe start !

Gr Chris

Het werd tijd  ;D Dit jaar ga ik voor de COMPLEET factor!

Ook jij leuk dat je afentoe even meedoet. thanks!