Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

assie63

Chris

Goede ochtend allemaal

vosjes-boom-schip=weg
Toch even verder leggen naar 16 kaarten

Toren-kist-ring-sterren
Brief-sleutel-boom-dame
hart-klaver-vissen-hart

Hart

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 17, 2012, 10:16:27 AM
Goede ochtend allemaal

vosjes-boom-schip=weg

Toren-kist-ring-sterren
Brief-sleutel-boom-dame
hart-klaver-vissen-hart

Hart

hier overheerst de twijfel, de twijfel die steeds toeslaat wanneer er keuzes gemaakt moeten worden...
je keek te veel terug, maar nu niet meer, je hebt een manier /oplossing hierin gevonden, terugkijken heeft geen zin, spijt hebben heeft ook geen zin, het verleden kan niet veranderd worden, wel een andere manier van kijken op het heden hebben, kan de toekomst veranderen, daar ben je op dit moment ook achter....
het geefft je een nieuwe kijk op het leven....
het geeft je ook zo een ander doel.....

rianna

Citaat van: marianne op januari 17, 2012, 09:37:32 AM
Citaat van: rianna op januari 17, 2012, 08:30:41 AM
Goedemorgen allemaal!!

vandaag trok ik
19 = de toren
4 = het huis
18 = de hond
samen vormen zij
5 = de boom
het lijkt er op dat ik toch meer zelfvertrouwenkrijg
dat ermeer groei komt inmijn levensloop
liefs Rianna

zelfvertrouwen door open naar jezelf te kijken rianne, niet de kern van je probleem bij anderen leggen. maar bij jezelf.
waarom doet mijn dochter me pijn?
waarom voel ik dat op deze manier....
hoe kan ik het omdraaien, niet door een muurtje om me heen op te trekken!
en dat is wat je in feite doet....
ter zelfbescherming okè, maar het verhinderd je ook om naar buiten te treden...
hoi Marianne
ik heb net een gesprek  gehad met dochter van anderhalf uur hihihi
en denk dat we Elkaar nu beter begrijpen
zand er over klaar
fijn dat het weer goed is
liefs Rianna

sweetmami

Thx Mar, Heel mooi, heb hem hard aangezet en mn kleine in mn arm genomen, erop gedanst en heel goed geknuffeld met een grote smile... So so so proud of us  :)

@ klaproosje, ja jij zit wel lekker he vandaag, even niks om over te broeien, even achterover geleund gewoon even te genieten van je mooie familie, enige wat nu nog ontbreekt is de zon om je gevoel compleet te maken... dit soort momenten wil je het liefst zovaak mogelijk dus als je ze dan hebt, geniet je er intens van!

@ Rianna, wat je persoonlijkheid betreft, je groeit, word indderdaad sterker en loyaler naar jezelf en dat is ook goed want dat geeft je meer zelfvertrouwen...het laat je ook stilstaan en waarderen bij wat je wel hebt en dat is ook goed..want je hebt ook iets moois thuis... maar daarbuiten is meer, een situatie waar je niet omheen kan, het is weer even opgelost maar op de lange termijn gaan jullie elkaar weer steeds tegenkomen, als een tijdbommetje. Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan...

@ Assie, ja je wilt het verleden echt zo graag afsluiten maar er is nog iets af te ronden, daar kan je niet omheen, heb nog even geduld, houd voet bij stuk, zorg dat je krijgt waar je recht op hebt, het komt wel goed maar het duurd nog even, als dit afgerond is kan je zekers verder.

@ Mar, poeh, je bent zo gewend om altijd voor de lieve vrede te kiezen en daar ga je nu dwars tegenin, dat kost je veel moeite.. maar ja je word ongeduldig, je wilt nu echt zaken gaan afronden, je wilt toch ergens heen werken, naar een nieuw begin, dus dan is deze aanpak ook nodig maar het gaat zoooooo langzaam en het kost je zoveel moeite. Die man is ook echt verschrikkelijk vasthoudend pfff. Ik weet ook echt niet waar hij zijn principes ineens vandaan haalt  ??? je snapt me wel he hahahaha. Nou zo voel ik m wel.

@ Chris, ik ga het opnieuw proberen, blijf toch bij mijn duiding van gister, misschien is het niet zo zwaar als ik het voelde, maar je gaat toch echt met je gedachten alle kanten uit, na alle zaken die momenteel bij je spelen... je houd ook veel voor jezelf en stopt zaken ook goed weg... maar dat komt omdat je een optimistisch persoon bent. Je bent ook een passief persoon... jammer dat je niet boos bent want het zou goed zijn als jij eens wat strijd gaat leveren... En ik had je in mn jaarlegging al geschreven dat jij emo geen binding hebt met je ex en dat alles goed verloopt maar je bent toch verbonden ivm met jullie zoons... dus waarom wuif je mn duiding zo weg... ik voel toch steeds een dame hoor  ??? Als je niks doet gebeurd er ook niks, dat weet je he. Sjans maar Chris, het is bijna lunchtijd  :P

Mijn kaartjes;

de ruiker, brief op pk, de ring

:-*

Chris

Citaat van: marianne op januari 17, 2012, 11:13:28 AM
Citaat van: Chris op januari 17, 2012, 10:16:27 AM
Goede ochtend allemaal

vosjes-boom-schip=weg

Toren-kist-ring-sterren
Brief-sleutel-boom-dame
hart-klaver-vissen-hart

Hart

hier overheerst de twijfel, de twijfel die steeds toeslaat wanneer er keuzes gemaakt moeten worden...
je keek te veel terug, maar nu niet meer, je hebt een manier /oplossing hierin gevonden, terugkijken heeft geen zin, spijt hebben heeft ook geen zin, het verleden kan niet veranderd worden, wel een andere manier van kijken op het heden hebben, kan de toekomst veranderen, daar ben je op dit moment ook achter....
het geefft je een nieuwe kijk op het leven....
het geeft je ook zo een ander doel.....

Och ja ...die twijfel hihihi die duikt idd op als er keuzes gemaakt moeten worden,of ik daar onbewust het verleden bij betrek of betrokken heb,durf ik niet te zeggen,maar ontkennen doe ik het zeker niet
Ja ik ben idd wat gemakkelijker geworden in alles,neem het niet meer zo zwaar als vroeger,

Dankjewel Marianne

Chris

Hallo Sweet mami

@ Chris, ik ga het opnieuw proberen, blijf toch bij mijn duiding van gister, misschien is het niet zo zwaar als ik het voelde, maar je gaat toch echt met je gedachten alle kanten uit, na alle zaken die momenteel bij je spelen... je houd ook veel voor jezelf en stopt zaken ook goed weg... maar dat komt omdat je een optimistisch persoon bent.    :D ;D               Helemaal goed !!      ;D :D          Je bent ook een passief persoon... jammer dat je niet boos bent want het zou goed zijn als jij eens wat strijd gaat leveren... En ik had je in mn jaarlegging al geschreven dat jij emo geen binding hebt met je ex en dat alles goed verloopt maar je bent toch verbonden ivm met jullie zoons... dus waarom wuif je mn duiding zo weg...  :( Sorry wilde jouw duiding niet als slecht betitelen,wellicht heb ik dit gewoon verkeerd begrepen... :(                 ik voel toch steeds een dame hoor   Als je niks doet gebeurd er ook niks, dat weet je he. Sjans maar Chris, het is bijna lunchtijd
;) Nou ik ga er vanuit dat de dame die jij voelt onderweg is...ik houd je op de hoogte ;)

Dankjewel voor jouw duiding

Gr Chris

rianna

Citaat van: sweetmami op januari 17, 2012, 11:55:16 AM

@ Rianna, wat je persoonlijkheid betreft, je groeit, word indderdaad sterker en loyaler naar jezelf en dat is ook goed want dat geeft je meer zelfvertrouwen...het laat je ook stilstaan en waarderen bij wat je wel hebt en dat is ook goed..want je hebt ook iets moois thuis... maar daarbuiten is meer, een situatie waar je niet omheen kan, het is weer even opgelost maar op de lange termijn gaan jullie elkaar weer steeds tegenkomen, als een tijdbommetje. Bloed kruipt toch waar het niet gaan kan...

Hoi Sweetmami
je hebt  helemaal gelijk
vandaag een  lang gesprek gehad met docher van een dikke anderhalf uur en  ja het gaat vaak om elkaar begrijpen he
inderdaad bloed kruipt inderdaad waar het niet gaan kan
familie  is zo belangrijk
ben blij dat het weer goed is
dank je wel
liefs RIanne

sweetmami

@ Chris hahahaha  ;) ja ik ben een drammertje hoor  :P dus doe je oogkleppen af, schouders naar achter en use your sparkling eyes... Hello my name is Chris and i am single attitude  8)

@ Rianna, ja geniet ervan en hou dit vast... geen oude koeien uit de sloot halen en acceptatie voor elkaars manier van doen en laten. En als zij dat wel doet.. blijf luchtig.

fijne dag lieffies  :-*

dameblanche

aan rianne
inzake je dochter heb je de zege kunnen binnenhalen,
overwinning op jezelf, je werd ierbij overgehaald tegengestelde krachten binnen in je in evenwicht te houden...
mooi rianne.....

rianna

Citaat van: marianne op januari 17, 2012, 13:01:23 PM
aa rianne
inzake je dochter heb je de zege kunnen binnenhalen,
overwinning op jezelf, je werd ierbij overgehaald tegengestelde krachten binnen in je in evenwicht te houden...
mooi rianne.....
ben er erg blij mee
:):):):)

assie63

@ Assie, ja je wilt het verleden echt zo graag afsluiten maar er is nog iets af te ronden, daar kan je niet omheen, heb nog even geduld, houd voet bij stuk, zorg dat je krijgt waar je recht op hebt, het komt wel goed maar het duurd nog even, als dit afgerond is kan je zekers verder.

ja klopt op finacieel gebied is er nog iets af te ronden, ja ik houd zeker voet bij stuk, hij probeert er onder uit te komen, ja ik heb de tijd hoor hihi, Dank voor je duiding, assie xx

dameblanche

idd sweety, ik wil eigenlijk alles in harmonie en vrede oplossen, wat je geeft krijg je ook terug????
nou mooi niet, dus op een gegeven moment sta ik dan ook met de rug tegen een muur, en weet ik me geen raad.
het verstaand maar weer op nul gezet en maar weer doorgaan..... :-\ :-\

sweetmami

Ja gewoon doorgaan, tis niet anders... Je vorige aanpak heeft niks opgeleverd dan maar wat anders proberen.

Sterkte ermee! Xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

31 zon-2 klaverblad-33 sleutel= 30 lelie

zonnetje gaat schijnen door wensen die deuren voor mij openen, ik voel de steun