Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

klaproos1945

12 uur 20 kijk ik op mijn klok als de cijfers worden omgedraaid is het 2012

goede middag allemaal

een gesprek over de innerlijke dualiteit

vogels~boek~roede =muizen

men kan beter er geen geheim van maken dat men innerlijk aan het strijden is
want dan komen de gevoelens vast te zitten in de dualiteit en kan de liefde niet meer stromen :P

klaproosje

dameblanche

ja rianne, bedankt, idd moeilijke kaartjes ook hoor, ik heb net van de makelaarster gehoord dat de koop van het huis ook niet doorgaat, na voortdurend getwijfel heeft de haar man die haar ex zou gaan worden het pand van boven tot onder  afgekraakt, zij mocht het niet kopen van hem ??? ??? :o

Chris

Goedemiddag

hart vogels boek=boek

Gr Chris

rianna

Citaat van: marianne op januari 14, 2012, 12:38:33 PM
ja rianne, bedankt, idd moeilijke kaartjes ook hoor, ik heb net van de makelaarster gehoord dat de koop van het huis ook niet doorgaat, na voortdurend getwijfel heeft de haar man die haar ex zou gaan worden het pand van boven tot onder  afgekraakt, zij mocht het niet kopen van hem ??? ??? :o
oh bah wat een tegenvaller Marianne
hoop dat er gauw en ander komt di einteresse toont
hoe is het met Garfield ondertussen
liefs Rianna

Jane26

Citaat van: rianna op januari 14, 2012, 00:34:07 AM
Citaat van: Jane26 op januari 14, 2012, 00:11:29 AM
Lieve allemaal,

Even een paar dagen on hold;

Kaartjes die ik zojuist trok;

(wederom vloog er één uit  :)) Het kruis vloog eruit.

Klaverbladen, wolken op pk, ruiker

Kruis zetten op bepaalde situatie. Uit een geblokkeerde situatie komen?

XXX
hoi Jane 26
ik denkd at het kruis wil zeggen genoeg alles afgewogen tegen elkaar  tijd voor een nieuwe start kruis over het oude
je kaartjes vertellen dat je zorgen voorbij zijn  er wacht geluk
het lijkt of er een verandering aan komt waarbij je  het gevoel heb dat je eindelijk je vleugels uit kan slaan
je voelt dit als een cadeautje
het verleden word  afgesloten je hebt er meer kracht door gekregen inzichten
het piekeren over een heer lijkt nog wat aan te houden
maar een positive episode breekt aan
liefs Rianna

Klopt als een bus.. vandaag voelt alles als een kadootje en inderdaad ver weg toch af en toe denken aan iemand. Dank je wel Rianna!!

xxx

Jane26

Citaat van: marianne op januari 14, 2012, 08:31:18 AM
Citaat van: Jane26 op januari 14, 2012, 00:11:29 AM
Lieve allemaal,

Even een paar dagen on hold;

Kaartjes die ik zojuist trok;

(wederom vloog er één uit  :)) Het kruis vloog eruit.
zoals je schudt, hihi zo ben je ook tegenwoordig, onrustig.....
onzekerheden om je heen, hoeveel kan een mens aan, hoeveel moet een mens dragen ,je kriijgt last naar kruis zeggen ze weleens....
je holt ook maar door[hold on] ;)
maar waarnaar toe, volg je je innerlijke flow, of ren je juist weg jane????

Klaverbladen, wolken op pk, ruiker

Kruis zetten op bepaalde situatie. Uit een geblokkeerde situatie komen?

XXX

hihi, ja ik hold on hahah.. gister fijn gesprek gehad met mijn een heel lief vriendinnetje, heeft me onwijs geholpen, opgelucht, voor diepe zaken uitgekomen die ik voor mezelf niet bloot wilde leggen, heb onwijs lekker geslapen daarna.

Jane26

Citaat van: assie63 op januari 14, 2012, 06:08:32 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

6 wolken-19 toren-36 kruis=25 ring

een kruis trekken over problemen door mij terug te trekken

Voel je je eenzaam/op jezelf, behoefte om terug te trekken en even niet bezig te zijn met zorgen die bij je spelen?

xxx

Jane26

Citaat van: marianne op januari 14, 2012, 08:35:05 AM
bah......mijn lieve rode poes garfield is ziek, hij voelt zich al een paar dagen niet lekker, en als een van mijn diertjes ziek zijn ben ik ook ziek :-\
man-tuin-maan

Lieve marianne,

Wat KLOTE dat de koop nu niet doorgaat!!!! Ongeloofelijk.. er wordt je geadviseerd heel sterk te zijn, je mannetje te staan met zaken in je omgeving die je behoorlijk raken. Je komt hier ook weer doorheen lieverd, teleurstelling op teleurstelling.. hou ons op de hoogte wat betreft de kat.. !!!

xxx

Jane26

Citaat van: rianna op januari 14, 2012, 09:17:35 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
11 = de roede
25 = de ring
34 = de vissen
samen vormen zij 34 = de vissen
er komt vooruitgan in een relatie  na alle tweestrijd
liefs Rianna

Er wordt je geadviseerd te vertrouwen te hebben en te uiten in je relatie, over de tweestrijd heen te kijken. Er komt dus inderdaad vooruitgang!

Liefs xxx

Jane26

Citaat van: sweetmami op januari 14, 2012, 09:27:50 AM
Goeiemorgen lieffies,

kaartjes voor vandaag

de ruiter schoot eruit

het huis, sterren op pk, de heer.

fijne dag! xxxxx

Dag duifje,

er is inderdaad iemand in je gedachten op een stabiele en prettige manier, maar daarnaast voel je je als een overwinnaar, sterk, krachtig in je velletje, jij kan de wereld aan!

xxx

Jane26

Citaat van: klaproos1945 op januari 14, 2012, 12:28:00 PM

goede middag allemaal

want dan komen de gevoelens vast te zitten in de dualiteit en kan de liefde niet meer stromen :P

klaproosje

In je onbewuste zijn er zaken gaande, je voelt je ff niet lekker, snapt niet helemaal waar het dan precies vandaan komt, communicatie kan het inderdaad helpen stromen, gooi het er maar even uit bij iemand.

xxx

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 14, 2012, 09:17:35 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
11 = de roede
25 = de ring
34 = de vissen
samen vormen zij 34 = de vissen
er komt vooruitgan in een relatie  na alle tweestrijd
liefs Rianna

maar ook de onrust en 2 strijd in jezelf, die zullen vermeerderen wanneer je je er zelf niet voor afsluiten kunt...
opgetelt de vissen...emoties komen boven, ik kijk even verder voor je opgetelt  de slang.....wat heb je met mensen die niet de waarheid vertellen, die ook een leugentje om bestwil vertellen....
je voelt dit door alles heen, maar hoe ga je ermee om, je betrekt het eigenlijk weer op jezelf waardoor twijfels opkomen....

dameblanche

Citaat van: sweetmami op januari 14, 2012, 09:27:50 AM
Goeiemorgen lieffies,

kaartjes voor vandaag

de ruiter schoot eruit

het huis, sterren op pk, de heer.

fijne dag! xxxxx

de ruiter schoot eruit.. de ruiter is meer een neutrale kaart en moet altijd in verband gebracht worden met de omliggende kaarten....
je huis voelt lekker, voelt goed, je trekt je ook graag terug in je huisje, maakt het gezellig, verandert hier en daar wat,  deo nrust is dan weer even weg, maar dan steekt het weer de kop op....
veranderd weer hier en daar wat.....etc...
wat schiet je daar eigenlijk mee op.....oplappen aan de buitenkant...... :o ::) :-[

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 14, 2012, 12:28:00 PM

goede middag allemaal

klaproosje

vogels kunnen ook op een vruchteloze poging duiden, iets niet onder ogen willen zien, toch die onrust wat men kwijt wil, maar men durft niet verder te graven als 1 spade diep :-[

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 14, 2012, 13:46:48 PM
Goedemiddag

hart vogels boek=boek

Gr Chris

rusteloosheid chris,
dit is waar het om gaat, je wil weer frank en vrij door het leven....je hebt al meerdere pogingen ondernomen, maar je stuit steeds op eenzelfde euvel...
je innerlijke stroming weer te kunnen gaan stimuleren, deze is opgedroogt,  vandaar die onrust, er weer vorm aan kunnen geven, dat is waar je mee bezig bent, maar je weet er even geen vorm aan te kunnen geven....