Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

rianna

Citaat van: rianna op januari 12, 2012, 08:30:56 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
32 = het maantje
21 = de berg
samen vormen zij 27 = de brief
er blijven obstakels liggen waarik overheen moet  dat kost me emoties
maar daardoor veranderd er ook iets
er komt een bericht
liefs Rianna

hoi Marianne
zie jij ernog iets te melden in in mijn kaartjes voor vandaag
of moet ik maar terug naar memandje hihihihi
liefs Rianna

sweetmami

hi PJ, ik heb zo een gevoel van wel maar dat gaat niet zonder slag af stoot. dus First things first... focus eerst even op de dingen die afgerond moeten worden.

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 12, 2012, 12:49:38 PM
Citaat van: rianna op januari 12, 2012, 08:30:56 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
32 = het maantje
21 = de berg
samen vormen zij 27 = de brief
er blijven obstakels liggen waarik overheen moet  dat kost me emoties
maar daardoor veranderd er ook iets
er komt een bericht
liefs Rianna

hoi Marianne
zie jij ernog iets te melden in in mijn kaartjes voor vandaag
of moet ik maar terug naar memandje hihihihi
liefs Rianna

nee, nee  lang genoeg in je mandje gelegen vandaag.....rianne....
onzekerheden, twijfels, in inzichten blokkeren telkens.....
waarom rianne, leer op je intuitie te vertrouwen, kappen met die onzekerheden is ook moeilijk, het is is soort faalangst, een te sterk controllesysteem......

rianna

klopt als een zwerende vinger Marianne
ik heb echt faalangst
er zijn  dingen die zo vast zitten dat er geen moedertje lief aan helpt en loslaten lukt niet
mooi gezien dat je zeg sterk controlle systeem
voel me vandaag dan ook neit echt J van Het
veel willen en dood moe zijn
het zal wel weer een keer goed komen metmij hihihi
dank je wel horo dat je nog eventjes gekeken heb
leifs Rianna

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 12, 2012, 08:58:18 AM
Voor deze donderdag...

schip-zon-vissen=Maan

Verder geteld naar 16 ,ze leken me TE mooi

vissen-dame-lelie-berg
brief-muizen-beer-dame
vos-klavers-kist-hart

ik bekijk de kaartjes even anders voor je chris, die pyramide, vindt ik maar een opgetel... :-\
gedachten van argwaan, die eigenlijk ook steeds terugkomen.
je raadpleegt hierbij de kaartjes, toch blijft het moeilijk,  omdat nu net die argwaan bestaat, die argwaan die ook voortkomt uit het verleden, ik zie hier nu ook een dame liggen, argwaan jegens vrouwen ook, je ex, haar doen en laten heeft een stempel daarook op gedrukt.
een persoon die ook heel gevoelig is, wispelturig in doen en laten, geen keuzes kunnen maken vaak vast zat in emoties,  depri kan zijn....en dat heen en weer nam en neemt jou ook nog steeds mee....

om uit de moeilijkheden te komen zul je je hart hiervoor moeten gaan afsluiten...dat heb je ook gedaan, met als gevolg dat je je zelf ook hebt afgesloten van [hart]sgevoelens....

Gr Chris

Chris

Hoi marianne

Het is niet meer de ex hoor die doet me niks meer...wel en andere dame,heb idd moeite ermee om nog dames toe te laten in die zin,ik ben voorzichtig geworden Kan het wel plaatsen hoor marianne,

Dankjewel

Gr Chris

assie63

Citaat van: marianne op januari 12, 2012, 08:52:54 AM
Citaat van: assie63 op januari 12, 2012, 07:08:09 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

16 3 21 = 4

helderheid en vooruitgang na innerlijke zorgen

de ster-het schip en de berg...
je wilt vooruit, je bent doelgericht bezig..maar je loopt steeds tegen een berg aan.....
tja, heb al heel wat bergjes verslonden dus deze kan er ook nog wel bij, hihi, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: sweetmami op januari 12, 2012, 09:31:10 AM
@ Assie, je piekert nog wat af, maar ziet de dingen wel al steeds meer hoe ze zijn  ;)

ja ik probeer niet te piekeren maar in bed slaat het nog wel toe, en inderdaad zie dingen hoe ze meoten zijn, dank voor duiding, assie xx

PinkJupiter

Lieve meisjes en jongen,

Heb vandaag een consultje gedaan, ging heel lekker, vond het leuk om te doen.

SweetMami:  heb de jaarlegging eens uitgeprobeerd en jouw woordenschat gebruikt, ik zei zo met veel tralala "overkoepelend hebben we de dit en de dat"  ;D ;D ;D ;D ;D - vond het heerlijk, en LoveAngels, heb ook de pyramide gebruikt en ik hoop dat ik deze keer juist geteld heb  ::)

Heb echter ééééééén prrrrrangende vrrrraaag:  wat zien jullie in deze combinatie:
Hart - Brief - Anker
Brrrr Geeft samen de vossen - ik zei "je verwacht een brief die een antwoord zou kunnen zijn op een hartewens, en het heeft met jouw werk te maken, dus je zal die ook krijgen in januari (want die combi lag er voor januari), maar het antwoord zal niet geheel zijn wat jij wil en zal jou mogelijks teleurstellen, hou daar rekening mee".  Hebben jullie andere suggesties ?  De meneer kon er zich in vinden, hij wil dus al 4 jaar op invaliditeit gezet worden zodat 'ie zijn handen vrij krijgt, hij verwacht dus een bericht van de overheid daaromtrent, dus hij vond het aannemelijk.

wat jullie ? 

Slaap lekker en tot morgen allemaal,

xxxPJ

PinkJupiter

Citaat van: sweetmami op januari 12, 2012, 12:53:33 PM
hi PJ, ik heb zo een gevoel van wel maar dat gaat niet zonder slag af stoot. dus First things first... focus eerst even op de dingen die afgerond moeten worden.

Don't spoil my fun SweetMami  ;)
Heb ook wel eens zin in een snack - hihihihihihi!  Ik hou je uiteraard op de hoogte xxxx

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op januari 12, 2012, 21:26:33 PM
Lieve meisjes en jongen,

Heb vandaag een consultje gedaan, ging heel lekker, vond het leuk om te doen.

SweetMami:  heb de jaarlegging eens uitgeprobeerd en jouw woordenschat gebruikt, ik zei zo met veel tralala "overkoepelend hebben we de dit en de dat"  ;D ;D ;D ;D ;D - vond het heerlijk, en LoveAngels, heb ook de pyramide gebruikt en ik hoop dat ik deze keer juist geteld heb  ::)

Heb echter ééééééén prrrrrangende vrrrraaag:  wat zien jullie in deze combinatie:
Hart - Brief - Anker
Brrrr Geeft samen de vossen - ik zei "je verwacht een brief die een antwoord zou kunnen zijn op een hartewens, en het heeft met jouw werk te maken, dus je zal die ook krijgen in januari (want die combi lag er voor januari), maar het antwoord zal niet geheel zijn wat jij wil en zal jou mogelijks teleurstellen, hou daar rekening mee".  Hebben jullie andere suggesties ?  De meneer kon er zich in vinden, hij wil dus al 4 jaar op invaliditeit gezet worden zodat 'ie zijn handen vrij krijgt, hij verwacht dus een bericht van de overheid daaromtrent, dus hij vond het aannemelijk.

wat jullie ? 

Slaap lekker en tot morgen allemaal,

xxxPJ
idd PJ,  die vossen wijzen hierop....het wijst op een ongunstige periode voor dergelijke deals af te sluiten, [crisis] er zal gegeven worden, en daar waar hij zich op gespitst heeft zal niet door gaan....

assie63

goedemorgen mijn kaarjtes voor vandaag

2 klaverblad-33 sleutel-5 boom= 4 huis

kleine wensen komen uit door deuren die open gaan en zorgen voor innerlijke groei

klaproos1945

geode morgen allemaal

de zeis~de sleutel~de tuin=de brief

klaproosje

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 13, 2012, 07:01:04 AM
goedemorgen mijn kaarjtes voor vandaag

2 klaverblad-33 sleutel-5 boom= 4 huis

kleine wensen komen uit door deuren die open gaan en zorgen voor innerlijke groei

de wens[klaveren] om problemen op te lossen sleutel is groot, maar de boom geeft aan dat er iets niet in orde is.....
megestreden, door de bomen het bos niet meer zien??

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 13, 2012, 07:33:16 AM
geode morgen allemaal

de zeis~de sleutel~de tuin=de brief

klaproosje

gedachten gaan door je hoofd dat je ergens mee wilt kappen klaproosje.....