Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

dameblanche

Citaat van: sweetmami op januari 11, 2012, 19:10:00 PM
Citaat van: marianne op januari 11, 2012, 13:38:33 PM
Citaat van: sweetmami op januari 11, 2012, 10:43:28 AM
Goeiemorgen lieverds,

Bedankt Mar, PJ, LA en Chris voor jullie duidingen gister, allemaal verschillend maar kon ze allen plaatsen.

Kaartjes voor vandaag
De ruiker en ooievaar samen, de lelie op pk en de doodskist.

Xx

heb je wat in huis veranderd, sweety?
with a little help from your freinds?

verder is er nog niet erg veel veranderd in gang van zaken, je wil wel het een en ander doorvoeren...

sorry lief, deze kan ik niet zo plaatsen.

Ik ben eigenlijk altijd in het rommelen en het veranderen in huis hahaha, maar dat doe ik altijd zelluf wel  :P No help.

En de gang van zaken... voel me heerlijk, gaan vooruit, en heb momenteel ook niks te wensen.
Bezoek vandaag in het ziekenhuis heeft me zo goed gedaan!

:-*

hihi, ik kreeg de melody van dat liedje door, with a little help from your freinds van joe cocker...een gouwe ouwe......

rommelen in huis ...ik heb dat ook een vorm van creativiteit uiten maar ook  een vorm vanonrust  kunnen uiten.....

Chris

Voor deze donderdag...

schip-zon-vissen=Maan

Verder geteld naar 16 ,ze leken me TE mooi

vissen-dame-lelie-berg
brief-muizen-beer-dame
vos-klavers-kist-hart

Gr Chris

PinkJupiter

Goedemorgen,

12 De vogels - 26 Het Boek - 7 De Slang = 9 De Ruiker
Middels gesprekken (of roddels) worden bepaalde zaken onthuld, die me energie onttrekken en me doen terug trekken.  Uiteindelijk is dit een levensles en een stap vooruit naar mijn geluk.

Ofwel, als ik de pyramide verder leg:
28. De Heer - 33 De sleutels - 16 De Sterren
25. De Ring - 13 Het Kind
28 De Heer

Een man helpt me bij oplossingen ?  Vernieuwde band met mijn kind ?
Geraak er niet aan uit !  Wie helpt mij ?

PJ xxx

Chris

Citaat van: klaproos1945 op januari 12, 2012, 07:37:41 AM
goede morgen

de ring~vissen~roede

klaproosje

Moeilijke kaartjes ,althans mijn mening  ;D
Strijd op financieel gebied,toch lijkt er hulp/geschenk aan te komen wat weer stabiliteit geeft
Op werkgebied iets met een eer wat niet echt goed voelt (ik bedoel niet relatie)maar wel gerelateerd aan werk,toch lijkt het van korte duur

Morgen graag iets makkelijkere kaartjes trekken hihi

Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op januari 12, 2012, 08:30:56 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
32 = het maantje
21 = de berg
samen vormen zij 27 = de brief
er blijven obstakels liggen waarik overheen moet  dat kost me emoties
maar daardoor veranderd er ook iets
er komt een bericht
liefs Rianna

Onzekerheid wat aan je knaagt als moeder,toch lijkt er contact te worden gezocht wat helderheid geeft,

Gr Chris

dameblanche

goede morgen....ik hoop op een stralende dag :-[ :-\

schip-kist :o en de ruiter.....................

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 12, 2012, 08:59:12 AM
Goedemorgen,

12 De vogels - 26 Het Boek - 7 De Slang = 9 De Ruiker
Middels gesprekken (of roddels) worden bepaalde zaken onthuld, die me energie onttrekken en me doen terug trekken.  Uiteindelijk is dit een levensles en een stap vooruit naar mijn geluk.

Ofwel, als ik de pyramide verder leg:
28. De Heer - 33 De sleutels - 16 De Sterren
25. De Ring - 13 Het Kind
28 De Heer

Een man helpt me bij oplossingen ?  Vernieuwde band met mijn kind ?
Geraak er niet aan uit !  Wie helpt mij ?

PJ xxx

hoi Pink
ik snap je piramide niet??
Vogels + Boek + Slang = Ruiker
Klaverblad - Sleutel - Ster
Anker - Kindje -
Vogels

liefs Rianna

PinkJupiter

Citaat van: rianna op januari 12, 2012, 09:19:24 AM
hoi Pink
Anker - Kindje -
Vogels
liefs Rianna

Hoi Rianna, ik ook niet  ;D  Blijkbaar herleid ik verkeerd. 
12+26= 38 --> 3+8= 11 --> 11= 1+1=2  Ja nu ben ik er  Ben niet zo sterk in hoofdrekenen ....

rianna

Citaat van: marianne op januari 12, 2012, 09:16:18 AM

hoi Marianne
het lijkt of je een berichtje ontvang om een gesprek te komen voeren
een nieuwe start om een koers uit te stippelen
liefs Rianna

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 12, 2012, 09:23:39 AM
Citaat van: rianna op januari 12, 2012, 09:19:24 AM
hoi Pink
Anker - Kindje -
Vogels
liefs Rianna

Hoi Rianna, ik ook niet  ;D  Blijkbaar herleid ik verkeerd. 
12+26= 38 --> 3+8= 11 --> 11= 1+1=2  Ja nu ben ik er  Ben niet zo sterk in hoofdrekenen ....

lieverd pak dan dat programmaatje van Marieke
die telt voor je op geef je gelijk de piramide met de magic card erbij
http://www.marieke-esoterie.nl/

sweetmami

Goeiemorgen allemaal,

@ Assie, je piekert nog wat af, maar ziet de dingen wel al steeds meer hoe ze zijn  ;)

@ Klaproos, je vraagt je af hoe het gaat verlopen, mag ik nou wel mee mag ik nou niet mee hihi.

@ Rianna, duidelijk komt er voor jou een bericht die je weer even uit balans gaat brengen maar het geeft wel duidelijkheid.

@ Marianna, ja die ken ik hahahaha.... ik heb de laatste tijd My girl in mn hoofdje vd temptations...hihi
Mijn huisje is gewoon mijn trots, het is hier altijd warm en gezellig,,, mensen en ook kinderen komen hier graag, om even te kwebbelen en te spelen maar ook wel vanwege mn kookkunsten :p en het moet vooral opgeruimd en geordend zijn....
Hoe is het bij jou? Je moet echt niet verbaast staan te kijken als het huis binnenkort word verkocht hoor!
Administratief duurd het natuurlijk nog een tijd.. maar je hebt nu zoveel geduld gehad, paar maandjes kunnen er ook nog wel bij... appeltje eitje :p dus even weer wat stilstand maar het ruitertje wandeld nog gewoon door. Het is niet einde verhaal.

@ Chris, die hele optellingen komen bij mij niet door... maar het is duidelijk dat je met veel dingen bezig bent... op dit moment vooral je werk en het financiele plaatje, en nee het word nog steeds niet wat je ervan wil/hoopt.

@ PJ, ook jij bent met veel zaken bezig... het stroomt weer, je kleine, je admi zaken, werkgebied, het vragen om hulp enz... maar het brengt ook veel wantrouwen met zich mee... Er komt indderdaad iets boven water, wel door miscommunicatie, blijf gewoon bij jezelf en open, dan kosten onnodige zaken je zo min mogelijk energie.  Er komt indd een mannetje die je wel even gaat helpen met het eea hoe fijn is dat. Je wilt heel graag uit de moeilijkheden komen maar je moet er wel wat voor doen.

@ Allen, zullen we stoppen met citeren, want we krijgen nu paginas vol....

Kaartjes voor vandaag;

de zon, het schip op pk, de beer.

:-*

rianna

@Sweetmami
ik ben benieuwd wat voor berichtje er zal komen  ben wel op mijn hoede in iedergeval dank je wel
liefs Rianna

Chris

Citaat van: marianne op januari 12, 2012, 09:16:18 AM

Lijkt of het afgelopen is met dobberen ;D Je koers komt vast te staan,er volgen nog gesprekken over hoe en wat maar er ligt een nieuwe start welke rust gaat geven.Er ligt echter een heer bij ,die geen openheid/eerlijkheid van zaken geeft (boek -heer)Op naar de sterren en daar voorbij... :D ;D ;)

Gr Chris

PinkJupiter

Hihi SweetMami, dat mannetje dat mij komt helpen, wordt dat een liefje?   ;D :o :-*

dameblanche

bedankt dames, heer, idd ik zag het even niet zitten....
eindelijk een gegadigde die direct interesse heeft wordt deze weer gedwarsboomt door een [ex]echtgenoot...die zout op de slakken komt leggen, i hope i hope, ik kan niet nog meer zakken hoor... of zoals rianne zo mooi kan zeggen water bij de wijn, de wijn heeft al geheel een waterige smaak......
het moet niet nog gekker worden...... :-\ :-\ :-\ ;) ;) ;)