Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

rianna

Citaat van: marianne op januari 11, 2012, 13:29:33 PM
Citaat van: rianna op januari 11, 2012, 10:28:19 AM
Goedemorgen allemaal!!!
vandaag trok ik
3= het schip
35 = het anker
14 = de vosjes
samen vormen zij
16 = de ster
vandaag me  met volle zeilen me anker vastleggen  ik volg de juiste koers met mijn gezinnetje
wat succesvol zal zijn

de aanhouder wint, hoor ik je al zeggen rianne, je blijft geloven in de houvast van je gezin....
klopt ook wel, maar hierbij vverlies je al eens de realiteit uit het oog, kinderen worden groot, en gaan hun eigen weg, ook dat is je al eens gezegt geworden door een van hen....

mooi he hihihihi
liefs Rianna
hihih Marianne
ja hoor klopt
gelukkig wel dat ze der eigen weg gaan zo hoort het ook
en ja dat laten ze mij geregeld weten hihihi
maar   als ze niet meer weten welke weg ze zullen nemen
word de raad van Ma toch altijd nog gevraagd
en daar probeer ik raad in te geven
en zo hoort het in mijn ogen ook
je mag altijd raad geven wat ze er mee doen is hun zaak
maar met je eigen weg gaan betekend ook daar de consequenties van dragen  snap je 
en dat word nog al eens vergeten
maar ach we overleven wel hoor
heb voor hetere vuren gestaan hihihihi
bedankt voor je duiding hoor
liefs Rianna

dameblanche

i know rianne...
wij zijn niet voor niks al 60 geworden, ik een paar jaartjes jonger, maar  die hetere vuren, je ik heb er nog blaren van hoor hihihi,

idd raad geven al al bonheur, wat zij er mee doen is hun zaak, consequenties zelf aanvaarden en niet afschuiven op de raadgever.....
het wordt zooo vaak gedaan de kern van een probleem wordt altijd bij een ander gezocht en nooit bij zichzelf....
ook ik ben er achter gekomen...
door scahde en schande worden we wijs....
het is ook veel gemakkelijker iets aan jezelf te veranderen als een ander te willen veranderen...
onbegonnen werk, wees zelf de verandering die je in de wereld wilt zien.....
och we hebben nog jaren voor de boeg om overal achter te komen....eer we bij petrus zijn....... :-\ :-*

rianna

Citaat van: marianne op januari 11, 2012, 17:33:16 PM
i know rianne...
wij zijn niet voor niks al 60 geworden, ik een paar jaartjes jonger, maar  die hetere vuren, je ik heb er nog blaren van hoor hihihi,

idd raad geven al al bonheur, wat zij er mee doen is hun zaak, consequenties zelf aanvaarden en niet afschuiven op de raadgever.....
het wordt zooo vaak gedaan de kern van een probleem wordt altijd bij een ander gezocht en nooit bij zichzelf....
ook ik ben er achter gekomen...
door scahde en schande worden we wijs....
het is ook veel gemakkelijker iets aan jezelf te veranderen als een ander te willen veranderen...
onbegonnen werk, wees zelf de verandering die je in de wereld wilt zien.....
och we hebben nog jaren voor de boeg om overal achter te komen....eer we bij petrus zijn....... :-\ :-*
ahahhahahha ....eer we bij petrus zijn.......
;D :D laat de boeren maar dorsen (MA) rianne
hihihih

sweetmami

Citaat van: rianna op januari 11, 2012, 11:19:29 AM
Citaat van: sweetmami op januari 11, 2012, 10:43:28 AM
Goeiemorgen lieverds,

Bedankt Mar, PJ, LA en Chris voor jullie duidingen gister, allemaal verschillend maar kon ze allen plaatsen.

Kaartjes voor vandaag
De ruiker en ooievaar samen, de lelie op pk en de doodskist.

Xx
hoi Sweetmami
het lijkt er op of er veranderingen komen die je gelukkig maken
je ondervind steun van je hogere zelf
een transformatie vind plaats
het gevoel hebben een nieuwe start te krijgne
liefs Rianna

dankjewel lieve Rianna, heel mooi!  :-*

sweetmami

Citaat van: marianne op januari 11, 2012, 13:38:33 PM
Citaat van: sweetmami op januari 11, 2012, 10:43:28 AM
Goeiemorgen lieverds,

Bedankt Mar, PJ, LA en Chris voor jullie duidingen gister, allemaal verschillend maar kon ze allen plaatsen.

Kaartjes voor vandaag
De ruiker en ooievaar samen, de lelie op pk en de doodskist.

Xx

heb je wat in huis veranderd, sweety?
with a little help from your freinds?

verder is er nog niet erg veel veranderd in gang van zaken, je wil wel het een en ander doorvoeren...

sorry lief, deze kan ik niet zo plaatsen.

Ik ben eigenlijk altijd in het rommelen en het veranderen in huis hahaha, maar dat doe ik altijd zelluf wel  :P No help.

En de gang van zaken... voel me heerlijk, gaan vooruit, en heb momenteel ook niks te wensen.
Bezoek vandaag in het ziekenhuis heeft me zo goed gedaan!

:-*

sweetmami

Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 13:52:08 PM
Hoi Marianne,
Vreemd dat je dat zegt, ik zie de vogels ook altijd als voortplantingsorganen.
En idd SweetMami, er komen altijd meerdere kaartjes bij jou tevoorschijn, van die pop-upjes.  Kan me jou bijna inbeelden, je gaat aan de tafel zitten, koffietje erbij, oogjes dicht, je schudt de kaartjes, en hop, ze kunnen niet wachten om door jou gekozen te worden  ;D

Wil nog een toevoeging doen:  denk dat de dokter ook ineens een oplossing gegeven heeft voor het gezondheidsprobleem.  Is iets wat niet direct opgelost zal zijn, maar het is ook weer niet supererg of uitzichtloos. 

In elk geval:  dikke knuffel xxx

neem aan dat je Jane bedoeld?? xxx

assie63

Citaat van: marianne op januari 11, 2012, 09:00:20 AM
je hebt ook eindelijk eens wat aan je eigen huis[lichaam] gedaan assie, werdt ook tijd en zoe hoe ja daar van kunt genieten en ook mag genieten....
klaveren is ook ee nwenskaart, kleine wensen komen terug....voor een dame die verandering aan zichzelf wil aanbrengen....
ja klopt, dat was lang geleden, ja ik geniet er met volle teugen van, ja klopt, het kan nu eindelijk weer is, en dat maakt mij zo blij, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: Chris op januari 11, 2012, 10:04:16 AM
Citaat van: assie63 op januari 11, 2012, 08:52:06 AM
goedemorgen allemaal

vandaag de kaartjes

2 klaverblad-23 muizen-4 huis=29 vrouw

mij beter voelen na wat gepieker thuis

Iets knaagt aan je Je draait rond om een nieuwe start te maken maar weet niet war te moeten beginnenIedere keer begin je opnieuw ,maar de sleutel lijk te zijn dolgedraaid dus val je weer terug in onrustVersterk je inzichten en Handel er naar dan komen de oplossingen naar je toe en komt er vooruitgang

Gr Chris
nou eigenlijk knaagt er even niks aan mij, nou ben al aaridg op weg, misschien op werkgebied, eigenlijk gaat het nu steeds ff beter, mijn inzichten versterken zich, en de langzame vooruitgang ook, Dank voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: rianna op januari 11, 2012, 11:06:11 AM
Citaat van: assie63 op januari 11, 2012, 08:52:06 AM
goedemorgen allemaal

vandaag de kaartjes

2 klaverblad-23 muizen-4 huis=29 vrouw

mij beter voelen na wat gepieker thuis

het verlangen om  je huis een thuis te maken voor je kids je voelt je daar gelukkig bij
er valt een besluit  die oplossingen bied in een relatie
je boekt een succesje daarin  door innnerlijke liefde zonder argwaan
liefs Rianna
ja het is toch wel een thuis, geen idee nog van het besluit, geen idee nog van het succesje, innerlijke liefde heb ik wel, en argwaan valt ook wel mee, Dank voor duiding, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag

16 3 21 = 4

helderheid en vooruitgang na innerlijke zorgen

klaproos1945

goede morgen

de ring~vissen~roede

klaproosje

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
10 = de zeis
32 = het maantje
21 = de berg
samen vormen zij 27 = de brief
er blijven obstakels liggen waarik overheen moet  dat kost me emoties
maar daardoor veranderd er ook iets
er komt een bericht
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: sweetmami op januari 11, 2012, 19:11:39 PM
Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 13:52:08 PM
Hoi Marianne,
Vreemd dat je dat zegt, ik zie de vogels ook altijd als voortplantingsorganen.
En idd SweetMami, er komen altijd meerdere kaartjes bij jou tevoorschijn, van die pop-upjes.  Kan me jou bijna inbeelden, je gaat aan de tafel zitten, koffietje erbij, oogjes dicht, je schudt de kaartjes, en hop, ze kunnen niet wachten om door jou gekozen te worden  ;D

Wil nog een toevoeging doen:  denk dat de dokter ook ineens een oplossing gegeven heeft voor het gezondheidsprobleem.  Is iets wat niet direct opgelost zal zijn, maar het is ook weer niet supererg of uitzichtloos. 

In elk geval:  dikke knuffel xxx

neem aan dat je Jane bedoeld?? xxx

ja.... :-[

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 12, 2012, 07:08:09 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

16 3 21 = 4

helderheid en vooruitgang na innerlijke zorgen

de ster-het schip en de berg...
je wilt vooruit, je bent doelgericht bezig..maar je loopt steeds tegen een berg aan.....

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 12, 2012, 07:37:41 AM
goede morgen

de ring~vissen~roede

klaproosje

de cirkel rond krijgen voor jezelf geeft vanwege die emoties zoveel onrust....