Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

Chris

Citaat van: rianna op januari 11, 2012, 10:28:19 AM
Goedemorgen allemaal!!!
vandaag trok ik
3= het schip
35 = het anker
14 = de vosjes
samen vormen zij
16 = de ster
vandaag me  met volle zeilen me anker vastleggen  ik volg de juiste koers met mijn gezinnetje
wat succesvol zal zijn

mooi he hihihihi
liefs Rianna

Riaantje

Lijkt wel of je je eigen koers hebt uitgestippeld,een nieuwe start voor jezelfJe kapt met je twijfelsLiefdevolle steun van je mannetje daarbij

Gr chris

rianna

Citaat van: Chris op januari 11, 2012, 12:40:42 PM
Goedemorgen allemaal!!!
vandaag trok ik
3= het schip
35 = het anker
14 = de vosjes
samen vormen zij
16 = de ster
vandaag me  met volle zeilen me anker vastleggen  ik volg de juiste koers met mijn gezinnetje
wat succesvol zal zijn

mooi he hihihihi
liefs Rianna

Riaantje

Lijkt wel of je je eigen koers hebt uitgestippeld,een nieuwe start voor jezelfJe kapt met je twijfelsLiefdevolle steun van je mannetje daarbij

Gr chris

hoi Chris
ja klopt  was eventjes weer helemaal in de twijfels maar die zijn
in iedergeval voor vandaag ver te zoeken
mannetje staat me altijd bij
helemaal gelukkig vandaag hihihihi
dank je wel mattie
liefs Rianna

Chris

Citaat van: Jane26 op januari 11, 2012, 12:14:44 PM
Hoi allemaal,

Lelie schoot eruit

Boom,  berg op pk,  vogels

Gister van de huisarts gehoord dat ik gezond ben, maar deze kaarten kkloppen wel, voel me namelijk de hele ochtend al zwaar kl*te.

Liefs en alvast bedankt

Je blokkeert in je zoektocht naar geluk
Je zoekt en zoekt naar oplossingen maar je blijft in je vertrouwde circeltje en dat kost energie,het vreet aan je.Je zult rigoreuze besluiten moeten nemen om het zaakje om te draaien,

Gr Chris

PinkJupiter

Jajajaja !  Ik snap het helemaal met die pyramide !

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 12:48:59 PM
Jajajaja !  Ik snap het helemaal met die pyramide !
goed zo Pink
hihihih
als je nou dit programmaatje van Marieke neem die doet het voor je hoef je je ook niet te tellen
http://www.marieke-esoterie.nl/
liefs Rianna

Jane26

Citaat van: Chris op januari 11, 2012, 12:45:46 PM
Citaat van: Jane26 op januari 11, 2012, 12:14:44 PM
Hoi allemaal,

Lelie schoot eruit

Boom,  berg op pk,  vogels

Gister van de huisarts gehoord dat ik gezond ben, maar deze kaarten kkloppen wel, voel me namelijk de hele ochtend al zwaar kl*te.

Liefs en alvast bedankt

Je blokkeert in je zoektocht naar geluk
Je zoekt en zoekt naar oplossingen maar je blijft in je vertrouwde circeltje en dat kost energie,het vreet aan je.Je zult rigoreuze besluiten moeten nemen om het zaakje om te draaien,

Gr Chris

Hoi Chris,

Klopt inderdaad, loop elke keer tegen een muur op als ik denk dat ik een oplossing heb de afgelopen dagen!!! Vermoeiend!

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 09:48:42 AM
Goede morgen allemaal,

Beer - Dame - Vogels = 20 De tuin

(nu heb ik wel een vraag - kan het eigenlijk wel dat ik mijn eigen PK trek?)

in zo,n gaval neem je dan vaak je pk eruit, maar in dit geval heeft de kaart dan nog een extra betekenis...

de dame duidt hier aan dat je de touwtjes strikt zelf in handen wil houden....
toch is er een negatieve tendens gaande hierbij....je hebt zelf ook het idee dat het je allemaal uit handen glipt, communiatie brengt evenwicht...
er gaat zich nog een klein voorval voordoen waarbij je enigzins uit het lood gaat slaan,  kort leed.....

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op januari 11, 2012, 10:14:28 AM
Hallo liefjes,

Ik heb gesolliciteerd bij een leuk bedrijf hier in de stad (ze maken chocolade), en heb daar eens kaartjes op getrokken:

26. Boek - 4. Huis - 9. Ruiker = 39

39-36=3 Het schip
Oftwel 39 = 3+9 = 12 De Berg

daar kan ik geen chocola van maken PJ,  ;D
Je wilt een hernieuwde start gaan maken, je hoopt op veranderingen, je zult je eigen, en met de nadruk op eigen, doelstellingen moeten gaan realiseren, maar daarbij ondervindt je te veel weerstand

Wie probeert ?

dameblanche

Goedemorgen allemaal!!!
vandaag trok ik
3= het schip
35 = het anker
14 = de vosjes
samen vormen zij
16 = de ster
wat succesvol zal zijn

de aanhouder wint, hoor ik je al zeggen rianne, je blijft geloven in de houvast van je gezin....
klopt ook wel, maar hierbij vverlies je al eens de realiteit uit het oog, kinderen worden groot, en gaan hun eigen weg, ook dat is je al eens gezegt geworden door een van hen....

mooi he hihihihi
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: sweetmami op januari 11, 2012, 10:43:28 AM
Goeiemorgen lieverds,

Bedankt Mar, PJ, LA en Chris voor jullie duidingen gister, allemaal verschillend maar kon ze allen plaatsen.

Kaartjes voor vandaag
De ruiker en ooievaar samen, de lelie op pk en de doodskist.

Xx

heb je wat in huis veranderd, sweety?
with a little help from your freinds?

verder is er nog niet erg veel veranderd in gang van zaken, je wil wel het een en ander doorvoeren...

dameblanche

haha, moet altijd lachen...bij jane schiet er altijd wel iets uit ;D
ben je zo omstuimig????
ook in schudden!!!!!

nee grapje......
de lelie is de dokter, die heeft je bericht gegeven, iets waar je als een berg tegenpop zag....zowel de lelie als ook de vogels staan voor voortplantingsorganen....

PinkJupiter

Hoi Marianne,
Vreemd dat je dat zegt, ik zie de vogels ook altijd als voortplantingsorganen.
En idd SweetMami, er komen altijd meerdere kaartjes bij jou tevoorschijn, van die pop-upjes.  Kan me jou bijna inbeelden, je gaat aan de tafel zitten, koffietje erbij, oogjes dicht, je schudt de kaartjes, en hop, ze kunnen niet wachten om door jou gekozen te worden  ;D

Wil nog een toevoeging doen:  denk dat de dokter ook ineens een oplossing gegeven heeft voor het gezondheidsprobleem.  Is iets wat niet direct opgelost zal zijn, maar het is ook weer niet supererg of uitzichtloos. 

In elk geval:  dikke knuffel xxx

Jane26

Hoii,
Ja haha ik schud blijkbaar heel druk, er schiet echt heel vaak wat uit bij mij.

En nee, ben echt helemaal gezond gelukkig. Ik voel me mentaal al een paar dagen ups en downs, weer slecht slapen, me niet goed in mn vel voelen. Thnx voor de duidingen!

Xxx

dameblanche

als je er maar niet bij in schiet jane ;D

Chris

Citaat van: rianna op januari 11, 2012, 11:08:44 AM
Citaat van: Chris op januari 11, 2012, 09:03:57 AM
Voor de woensdag

20 Tuin-35 Anker-4 Huis=23 Muizen

Als pyramide ziet het er zo uit;

19 Toren-3 Schip-27 Brief
22 Weg  -30 Lelie
16 Ster

Ik duid ze zelf niet ,krijg je mss een wensgedachte,maar ik zal wel een poging doen die van jullie te duiden

Gr Chris
hoi Chris
innerlijk verlang je naar stabiliteit en rust omtrent je kids
je overdenk alles in je torentje welke koers je zal gaan en wanneer het besluit valt
je vraag hulp aan boven voor de weg die komen gaat je krijg daar helderheid over
liefs Rianna

Stabiliteit en rust voor zowel de kids als mezelf,maar uiteraard maak ik me meer zorgen als het om de kinderen gaat.
Ja ik wil er nog wel eens een gedachte op loslaten over hoe en wat
Ik heb het vermeoeden dat mn moeder bij me is idd

Dankje mattie

Gr Chris