Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

LoveAngels

Citaat van: Jane26 op januari 10, 2012, 13:03:20 PM
Hello lieverds,

Maantje,  Klaverbladen op PK,  Vogels

XXX
Goedenavond Jane,

Onzekerheid, je druk maken....je klein voelen, vertrapt voelen, maar toch telkens weer opkrabbelen....poeh, ik wordt moe als ik jou zo druk in de weer zie.....druk-druk-druk...dat is wat ik bij jou kaartjes voel. Alsof je heel onrustig (innerlijk) bent.......Veel gedachtes die komen en gaan....
Probeer je rust te vinden...ik denk dat je gids jou probeert te bereiken, maar je bent innerlijk te onrustig om het te horen....

Knuf, LA

Jane26

Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 16:42:38 PM
Hello lieverds,

XXX

Poging

Wikken wegen lijkt me over werk en privé te gaan..Aan de ene kant financien aan de andere kant rust willen
Vele gesprekken ,je wilt duidelijkheid voor jezelf.Het is alsof je wilt LEVEN maar er even niet uitkomt,in je hoofd wil je wel maar hoe??

Gr Chris

Hi Chris,

Ik heb de afgelopen dagen erg geknokt voor je laatste zin, daar kan ik me helemaal in vinden, dank je! Op werkgebied gaat het goed, geen bijzonderheden op dag vlak (tenminste nog niet!)

xx

Jane26

Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 16:44:50 PM
Hello lieverds,

XXX

je wilt je problemen achter je laten jane, er gaan nog gesprekken in de avonduurtjes volgen ;)

Hihi, klopt helemaal!! Avonduurtjes dan wel vanuit huis vanavond ;) dit meisje is moe.. maar weet dat de dagkaartjes niet specifiek over een dag gaan, maar over een situatie dus ben benieuwd!

Jane26

Citaat van: LoveAngels op januari 10, 2012, 19:05:31 PM
Hello lieverds,

XXX
Goedenavond Jane,

Onzekerheid, je druk maken....je klein voelen, vertrapt voelen, maar toch telkens weer opkrabbelen....poeh, ik wordt moe als ik jou zo druk in de weer zie.....druk-druk-druk...dat is wat ik bij jou kaartjes voel. Alsof je heel onrustig (innerlijk) bent.......Veel gedachtes die komen en gaan....
Probeer je rust te vinden...ik denk dat je gids jou probeert te bereiken, maar je bent innerlijk te onrustig om het te horen....

Knuf, LA

Wouw.. mooi..

Ga langzaam de rust in. Maar inderdaad, een hele tijd vooral maar druk bezig zijn om niet stil te hoeven staan i guess.

Thnx!!!

assie63

Citaat van: LoveAngels op januari 10, 2012, 18:58:54 PM
Citaat van: assie63 op januari 10, 2012, 10:37:03 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes voor vandaag

9 ruiker 31 zon 21 berg= 25 ring

rust en inzicht in zorgen wat betreft ee relatie
Hoi Assie,

Hmmmm....waarom denk je dat er een schaduwzijde is aan een bepaalde relatie??.....Voor de rest neem je een succesvolle beslissing....ga je toch met een studie/opleiding/cursus beginnen??

Liefs, LA
ik denk dat omdat er een berg naast ligt hihi, ok, geen idee nog of ik een cursus of opleiding ga beginnen, komt vast nog, Dank je voor duiding, assie xx

assie63

Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 12:06:44 PM
Citaat van: assie63 op januari 10, 2012, 10:37:03 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes voor vandaag

9 ruiker 31 zon 21 berg= 25 ring

rust en inzicht in zorgen wat betreft ee relatie

even een moment voor jezelf vandaag assie[ruiker] de berg ligt achter de zon, je trekt het even niet qua energie... maar komt goed, de ring geeft aan dat de cirkel weer rond komt....
ja klopt, weinig gedaan in huis, lekker even de stad in geweest, en twee hele gave spijkerbroeken gekocht voor mijzelf wauw!!!!!, wat een mooi kontje  ::) heb ik in deze broeken  :) nog ff een blouse en een leuk shirt, goh zo lang geleden dat ik iets voor mijzelf heb gekocht, heerlijk, Dank voor duiding assie  :-*

LoveAngels

Citaat van: assie63 op januari 10, 2012, 20:07:18 PM

ik denk dat omdat er een berg naast ligt hihi, ok, ....

Haha..ja dat snap ik....maar ik bedoelde het letterlijk...er is een relatie waarvan je denkt "daar moet een schaduwkant" aan zitten...snappie?

Liefs, LA

Ricca

From Ricca with Love

Jane26

Dat vind ik jammer Ricca, had hem hier gepost omdat de leden zoals marianne, sweetmami en loveangel weten wat er speelt. Nou goed, mochten jullie eraan denken, zou misschien wat antwoorden kunnen geven.

Ricca

Lieve Jane,

Zij kunnen toch ook op het dromenforum reageren? Jullie hoeven hier echt niet in één topic te blijven. Het hele forum staat tot jullie beschikking!

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Chris

Citaat van: LoveAngels op januari 10, 2012, 18:30:40 PM
Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 08:52:32 AM
Voor deze dinsdag

de weg (22)-De beer(15)-Het hart (24)=Ring(25)
Ruiter(1)-Schip(3)-Kind(13)
Huis(4)-tuin(20)
Hart(24)

Ik heb ze even verder gelegd

Als ze over mn zoon zouden gaan denk ik idd dat hij een weg aan het zoeken is ..onrustig...
Alleen begrijp ik niet waarom ik dan de kaartjes trek.Liggen hier problemen met zn moeder?als ik de eerste regel bekijk?
Blijft lastig voor jezelf te duiden

Gr Chris
Hallo Chris,

Een belangrijke keuze i.v.m. bankzaken hebben een positieve wending....Een kind zit met iets, en lijkt daar zelf niet uit te komen....ik zie een koersverandering liggen (voor hem denk ik)....denkt hij mss over om bij jou te komen wonen??? Weet het niet hoor....ik zou zeggen , praat eens met hem....van "man-tot-man"...en niet van "kind-tot-vader"....hij voelt zich al groter en zal het waarderen als je zo met hem praat van tijd tot tijd.

Liefs, LA

Ondanks dat ik verkeerd geteld had ,denk ik gevoelsmatig dat het wel gaat komen...mn zoon bedoel ik..De bankzaken kan ik niet plaatsen maar zolang het  positief is  :) :D

Dankjewel LA

assie63

Citaat van: LoveAngels op januari 10, 2012, 20:30:06 PM
Citaat van: assie63 op januari 10, 2012, 20:07:18 PM

ik denk dat omdat er een berg naast ligt hihi, ok, ....

Haha..ja dat snap ik....maar ik bedoelde het letterlijk...er is een relatie waarvan je denkt "daar moet een schaduwkant" aan zitten...snappie?

Liefs, LA
euhh tja, heb je ff, hihihi, mijn ex die na mij een relatie heeft gehad en daar een dochter mee heeft, de dochter is 8 jaar, ze gingen uit elkaar toen zij een jaar was, hij heeft er nooit naar omgekeken en nu ineens heeft hij weer contact, hij zit er bijna elke dag, ook met mijn jongens heeft hij ineens heel veel contact,  mijn ex doet nooit iets zonder er zelf beter van te worden, dus ik ben erg argwanend voor wat er komen gaat.

Jane26

Citaat van: Ricca op januari 10, 2012, 21:28:42 PM
Lieve Jane,

Zij kunnen toch ook op het dromenforum reageren? Jullie hoeven hier echt niet in één topic te blijven. Het hele forum staat tot jullie beschikking!

Liefs,
Ricca

Okey  ;)

xx

klaproos1945

goede morgen allemaal

huis~schip~heer= lelie  :)

het is wachten op de afspraak om op reis te gaan naar mijn kleinkinderen :D

klaproosje

dameblanche

Citaat van: LoveAngels op januari 10, 2012, 18:52:14 PM
Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 09:34:29 AM
voor mij:
tuin-sterren-zeis...
ik heb onverwacht een telfoontje gekregen van de makelaar voor een bezichtiging van het huis......hope hope.... :-\ :P
Goedenavond Marianne,

Je hebt een moeilijke tijd overwonnen...er worden knopen doorgehakt, vandaag is een succesvolle dag....ik zie je een kruis over iets maken, alsof je wilt zeggen "zo, dat ligt achter me"....
Als deze kaartjes ook verwijzen naar die bezichtiging, dan denk ik dat die mensen nog wat informatie willen....iets met documenten...weet het niet precies, mss dat ze zich verdiepen in bestemmingsplan of zo....laat het maar open...iets met documenten dus.
Liefs, LA

ja, love angel presies, het is een wat oudere vrouw en een zoon, zij is enthousiast, en komt vandaag terug met een 'mannetje die er verstand van heeft'.....
ben benieuwd i hope i hope....dan kan ik eindelijk een hoofdstuk wat al 3 jaar gaande is afsluiten gaan :-*