Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 10:42:43 AM
Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 09:34:29 AM
voor mij:
tuin-sterren-zeis...
ik heb onverwacht een telfoontje gekregen van de makelaar voor een bezichtiging van het huis......hope hope.... :-\ :P

Ik meen me te herinneren dat er gisteren al een vooruitgang in jouw kaartjes lagen,maar ik kijk nooit  terug..
Lijkt erop dat het tij onverwacht gaat keren
Er zullen nog wat zaken moeten worden doorgesproken die nog niet helemaal duidelijk zijn maar uiteindelijk wordt hier de knoop doorgehakt !

Ik hoop dat ik goed zit !

Gr chris

dank je chris, ja terugkijken doe ik ook noiit, is ook niet wenselijk....
kaartjes voor mezzelf duiden ben ik ook al jaren mee gestopt....
brengt alleen maar ambras...maar ik hou jullie op de hoogte..... :-*

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 10, 2012, 10:37:03 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes voor vandaag

9 ruiker 31 zon 21 berg= 25 ring

rust en inzicht in zorgen wat betreft ee relatie

even een moment voor jezelf vandaag assie[ruiker] de berg ligt achter de zon, je trekt het even niet qua energie... maar komt goed, de ring geeft aan dat de cirkel weer rond komt....

Jane26

Hello lieverds,

Maantje,  Klaverbladen op PK,  Vogels

XXX

Chris

Citaat van: Jane26 op januari 10, 2012, 13:03:20 PM
Hello lieverds,

XXX

Poging

Wikken wegen lijkt me over werk en privé te gaan..Aan de ene kant financien aan de andere kant rust willen
Vele gesprekken ,je wilt duidelijkheid voor jezelf.Het is alsof je wilt LEVEN maar er even niet uitkomt,in je hoofd wil je wel maar hoe??

Gr Chris

dameblanche

Citaat van: Jane26 op januari 10, 2012, 13:03:20 PM
Hello lieverds,

XXX

je wilt je problemen achter je laten jane, er gaan nog gesprekken in de avonduurtjes volgen ;)

LoveAngels

Goedenavond Allemaal,

Fijne dag gehad? Ik wel, tenminste niets bijzonders...gewoon gewerkt, nu net lekker gegeten.....kindjes en man zitten een spelletje te spelen dus ik heb even vrij baan om het forum op te gaan. Ik was bij blz 26 gebleven...dus ik ga even terugbladeren. Even een kopje koffie erbij pakken.

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: klaproos1945 op januari 10, 2012, 06:49:21 AM
goede morgen allemaal

de kaarten van vandaag zijn 8)

de boom~het maantje~de vosjes= de beer

klaproosje
Goedenavond Klaproosje,
Hoe voel je je vandaag? Is er iets met je gezondheid....zit je te wachten op een bericht?
Er is ieder geval een onzekerheid bij jou, je maakt je zorgen, vertrouwd het niet helemaal. Hmmm, dat kan ik hier niet schrijven...ik stuur je ff een pm.

Tot zo, LA

LoveAngels

Citaat van: PinkJupiter op januari 10, 2012, 08:02:45 AM
14. Vossen - 4. Huis - 18. Hond = 36 Kruis

Het kruis is einde van een bepaalde toestand, maar ook van (louterend)verdriet.  Aangezien mijn huis vandaag centraal ligt op mijn PK en ik vandaag (nog maar eens) administratieve klussen gepland heb, is dit geflankeerd door zowel negatieve mensen als positieve mensen.  Ofwel:  mensen waarmee ik wel zal kunnen praten en die me willen helpen op vlak van administratie en financien, en anderen die voet bij stuk zullen houden.  Verdriet zal er ongetwijfeld vloeien, maar ik weet dat ik erdoor moet.
Goedenavond PJ,

Ik zie wantrouwen en vertrouwen...het wisselt zich af bij je....alsof je die twee tegen mekaar afweegt.
Als dit gaat over twee vrienden/vriendinnen, dan is daar eentje van die 2 gezichten heeft en de ander is een ware vriend(in).....
Verder zie ik dat je op een kruispunt in je leven staat, je moet een keuze maken/weg inslaan en hierbij overheerst het gevoel van vertrouwen hebben in jezelf. Je hebt een grote innerlijke kracht en staat met 2 benen op de grond....
Mooie kaartjes PJ. Sterke kaartjes...vertrouw maar op jezelf, je bent sterk genoeg.

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 08:47:11 AM

Hallo LA,
Ik ben niet verliefd op iemand op het werk..
Werk gerelateerd zullen er idd nog heftige gesprekken (moeten) gaan komen...Dat is zeker.Welke pk mijn zoon heeft? Goede vraag hij is geb 10-4-1998Misschien kun jij me vertellen welke pk erbij hoort

bvd

Chris
Hoi Chris, je zoon is dus een ram...en pas 14jr. Een ram-kind heeft als pk 10.zeis.....

LoveAngels

Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 08:52:32 AM
Voor deze dinsdag

de weg (22)-De beer(15)-Het hart (24)=Ring(25)
Ruiter(1)-Schip(3)-Kind(13)
Huis(4)-tuin(20)
Hart(24)

Ik heb ze even verder gelegd

Als ze over mn zoon zouden gaan denk ik idd dat hij een weg aan het zoeken is ..onrustig...
Alleen begrijp ik niet waarom ik dan de kaartjes trek.Liggen hier problemen met zn moeder?als ik de eerste regel bekijk?
Blijft lastig voor jezelf te duiden

Gr Chris
Hallo Chris,

Een belangrijke keuze i.v.m. bankzaken hebben een positieve wending....Een kind zit met iets, en lijkt daar zelf niet uit te komen....ik zie een koersverandering liggen (voor hem denk ik)....denkt hij mss over om bij jou te komen wonen??? Weet het niet hoor....ik zou zeggen , praat eens met hem....van "man-tot-man"...en niet van "kind-tot-vader"....hij voelt zich al groter en zal het waarderen als je zo met hem praat van tijd tot tijd.

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: sweetmami op januari 10, 2012, 09:08:38 AM
goeiemorgen allemaal,

kaartjes voor vandaag de hond, de ruiter op pk, de doodskist.

:-*
Hallo Sweetmami,
Bericht van een goede/oude vriend....deze lijkt een "beetje vast te zitten"......en benaderd jou om je kennis/hulp.....je bied je hulp aan, maar of jij of hij is wat koppig in iets....is net alsof jij aangeeft tot hier en niet verder.

Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: rianna op januari 10, 2012, 09:12:47 AM
Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
het huisje boompje beestje gevoel hebben  me daar gelukkig voelen  met mijn relatie
liefs Rianna
Goedenavond Rianna,

Ja mooie kaartjes Rianna, lijkt alsof je iets losgelaten hebt....mss de onmin met je dochter? Anyway....ik zie een gesprek liggen, dat je uit je malende gedachten helpt.....er is een nieuwe start....en ook dit ligt weer achter je (vergeven, maar niet vergeten....)
Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 09:34:29 AM
voor mij:
tuin-sterren-zeis...
ik heb onverwacht een telfoontje gekregen van de makelaar voor een bezichtiging van het huis......hope hope.... :-\ :P
Goedenavond Marianne,

Je hebt een moeilijke tijd overwonnen...er worden knopen doorgehakt, vandaag is een succesvolle dag....ik zie je een kruis over iets maken, alsof je wilt zeggen "zo, dat ligt achter me"....
Als deze kaartjes ook verwijzen naar die bezichtiging, dan denk ik dat die mensen nog wat informatie willen....iets met documenten...weet het niet precies, mss dat ze zich verdiepen in bestemmingsplan of zo....laat het maar open...iets met documenten dus.
Liefs, LA

LoveAngels

Citaat van: assie63 op januari 10, 2012, 10:37:03 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes voor vandaag

9 ruiker 31 zon 21 berg= 25 ring

rust en inzicht in zorgen wat betreft ee relatie
Hoi Assie,

Hmmmm....waarom denk je dat er een schaduwzijde is aan een bepaalde relatie??.....Voor de rest neem je een succesvolle beslissing....ga je toch met een studie/opleiding/cursus beginnen??

Liefs, LA

rianna

Citaat van: LoveAngels op januari 10, 2012, 18:43:33 PM
Citaat van: rianna op januari 10, 2012, 09:12:47 AM
Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
het huisje boompje beestje gevoel hebben  me daar gelukkig voelen  met mijn relatie
liefs Rianna
Goedenavond Rianna,

Ja mooie kaartjes Rianna, lijkt alsof je iets losgelaten hebt....mss de onmin met je dochter? Anyway....ik zie een gesprek liggen, dat je uit je malende gedachten helpt.....er is een nieuwe start....en ook dit ligt weer achter je (vergeven, maar niet vergeten....)
Liefs, LA
hoi LoveAngel
ik voel me eignelijk niet anders als anders  niets meer gehoord van dochter  maar ik denk dat de kaartjes niet speciaal voor vandaaghoeven te zijn
ach het zal wel weer bijtrekken
en je weet he die grote mantel derleifde  hihihihi
komt goed
dank je wel
leifs Rianna