Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

PinkJupiter

Citaat van: sweetmami op januari 10, 2012, 09:08:38 AM
goeiemorgen allemaal,

kaartjes voor vandaag de hond, de ruiter op pk, de doodskist.

:-*

Samen 27, de Brief.
Je hebt vertrouwen dat een wens in vervulling zal komen, met name jouw transformatie.  Bepaalde toestanden zullen ook eindelijk ten einde komen, maar die ga je vol vertrouwen tegemoet.  Je krijgt daar ook positieve berichten over, misschien in de vorm van een brief, mailtje, sms-je.
(of onder de vorm van berichtjes op dit forum - wahahahahahaha  ;D)
x

rianna

Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
het huisje boompje beestje gevoel hebben  me daar gelukkig voelen  met mijn relatie
liefs Rianna

Chris

Citaat van: klaproos1945 op januari 10, 2012, 06:49:21 AM
goede morgen allemaal

de kaarten van vandaag zijn 8)

de boom~het maantje~de vosjes= de beer

klaproosje

Dromen die je onrustig maken,beetje dubbel..aan de ene kant geven ze kracht aan de andere kant brengen ze twijfel en onrust...Even niet goed weten welke kant je er mee opmoet?!

Gr Chris

PinkJupiter

Citaat van: Chris op januari 10, 2012, 08:52:32 AM
Voor deze dinsdag

de weg (22)-De beer(15)-Het hart (24)=Ring(25)
Ruiter(1)-Schip(3)-Kind(13)
Huis(4)-tuin(20)
Hart(24)

Ik heb ze even verder gelegd

Als ze over mn zoon zouden gaan denk ik idd dat hij een weg aan het zoeken is ..onrustig...
Alleen begrijp ik niet waarom ik dan de kaartjes trek.Liggen hier problemen met zn moeder?als ik de eerste regel bekijk?
Blijft lastig voor jezelf te duiden

Gr Chris

Jouw zoon probeert z'n eigen koers te varen, en is bezig met zijn hartewensen, en wat hij wil in dit leven. 
Hij weet dat hij gesteund wordt door een speciale vriend (een harten heer) en dat lijkt me zijn vader te zijn.  Hebben jullie de laatste tijd meer contact ?  Een betere band?
Wetende dat er nog een broertje is, zou ik zeggen dat hij ook probeert zijn broer mee te nemen op zijn weg.

x

Chris

Citaat van: PinkJupiter op januari 10, 2012, 08:02:45 AM
14. Vossen - 4. Huis - 18. Hond = 36 Kruis

Het kruis is einde van een bepaalde toestand, maar ook van (louterend)verdriet.  Aangezien mijn huis vandaag centraal ligt op mijn PK en ik vandaag (nog maar eens) administratieve klussen gepland heb, is dit geflankeerd door zowel negatieve mensen als positieve mensen.  Ofwel:  mensen waarmee ik wel zal kunnen praten en die me willen helpen op vlak van administratie en financien, en anderen die voet bij stuk zullen houden.  Verdriet zal er ongetwijfeld vloeien, maar ik weet dat ik erdoor moet.

Je blijft erop vertrouwen dat de onrust verdwijnt.Je zult echter van je af moeten bijten Duidelijke keuzes maken voor jezelf

Gr Chris

sweetmami

Citaat van: PinkJupiter op januari 10, 2012, 08:02:45 AM
14. Vossen - 4. Huis - 18. Hond = 36 Kruis

Het kruis is einde van een bepaalde toestand, maar ook van (louterend)verdriet.  Aangezien mijn huis vandaag centraal ligt op mijn PK en ik vandaag (nog maar eens) administratieve klussen gepland heb, is dit geflankeerd door zowel negatieve mensen als positieve mensen.  Ofwel:  mensen waarmee ik wel zal kunnen praten en die me willen helpen op vlak van administratie en financien, en anderen die voet bij stuk zullen houden.  Verdriet zal er ongetwijfeld vloeien, maar ik weet dat ik erdoor moet.

hey lieve PJ, ja moeilijk, je wil voor jezelf maar ook mensen om je heen ook laten zien dat het goed met je gaat en dat je het allemaal wel zelf kan.. en nu zal je toch hulp moeten ontvangen.... en hulp is er helaas ook niet altijd van harte. Je gaat een moeilijke tijd tegenmoet, maar je kan het blijven uitstellen maar je kan er niet meer omheen....het zal zwaar worden maar achteraf gaat het jou zoveel opluchting geven!!!
Mensen zoals bijv die vrouw, zoveel negatieve energie, doe het beter niet of stel het even uit, je kan haar er nu niet bij hebbben en helpen kan je haar toch niet, zij wil eigenlijk ook niet geholpen worden.

PinkJupiter

Citaat van: rianna op januari 10, 2012, 09:12:47 AM
Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
het huisje boompje beestje gevoel hebben  me daar gelukkig voelen  met mijn relatie
liefs Rianna

Rianna, de volgens doen mij denken aan druk gekwetter, iets waar je soms toch wel meer moe van wordt dan je zelf denkt.  Maar iedereen is gelukkig bij jou thuis, en dan is het allemaal al lang goed voor je.
xxx

dameblanche

Voor deze dinsdag

Huis(4)-tuin(20)
Hart(24)

Als ze over mn zoon zouden gaan denk ik idd dat hij een weg aan het zoeken is ..onrustig...
Alleen begrijp ik niet waarom ik dan de kaartjes trek.Liggen hier problemen met zn moeder?als ik de eerste regel bekijk?

Gr Chris

hihi, chris, je neemt al maatregelen..als zij over mijn zoon zouden gaan denken.....
10-4-1998, je zoon is een ram en daar hoort eigenlijk de zeis als persoonskaart bij...
inderdaad is hij onrustig en niet goed in staat zijn energie te kanaliseren...
in deze legging heb je 2 keer het hart, waarschijnlijk een  'trekfoutje' ....
je zoon is nu wel duidelijk een keuze aan het maken, hij is onderweg, maar hij wordt ook tegengehouden door idd zijn moeder, zij is ook een gevoelige vrouw niet in staat keuzes te maken, kan hier een negatieve invloed op hebben...
het kind is duidelijk zoekende, vooral omdat nu ook zijn karakter zal worden gevormt en dan hgat hij zich ook meer en mer 'ik '-gerichter' opstellen.....

dameblanche

Citaat van: sweetmami op januari 10, 2012, 09:08:38 AM
goeiemorgen allemaal,

kaartjes voor vandaag de hond, de ruiter op pk, de doodskist.

je zet een vriendschap op een laag pitje....het werkt eerder tegen je dan dat je er plezier aan beleeft....[ster op de kop]

dameblanche

Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
liefs Rianna

toch letten op de vogels rianna, hier ook blijven communiceren....je bent te zeer ja-gericht in relaties en vriendschappen.....nee zeggen blijft moeilijk voor je.....

dameblanche

Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
liefs Rianna

vogels duiden op communicatie vooral.....om in het reine te komen met jezelf om voor jou het cirkeltje rond te maken...[ring]

dameblanche

voor mij:
tuin-sterren-zeis...
ik heb onverwacht een telfoontje gekregen van de makelaar voor een bezichtiging van het huis......hope hope.... :-\ :P

sweetmami

Voor deze dinsdag

Huis(4)-tuin(20)
Hart(24)

Gr Chris

Hoi Chris, ik voel geen enge dingen hoor  ??? volgens mij is hij gewoon lekker aan het puberen, en zichzelf aan het ontdekken die ruimte moet hij ook krijgen en daar heeft moeders het wel eens moeilijk mee...welke moeder niet?  Hij vind het zeker leuk om weer dingen met jou als vader en zoon te ondernemen... welke zoon vind dat nou niet?? En vooral is dit een boodschap voor jou, doe dat ook vooral en praat lekker met hem! Ik heb ook het sterke gevoel dat hij zijn broertje lekker meeneemt onder de arm, maar zijn broertje kijkt ook wel naar hem als een echte broer...De scheiding heeft hen juist dichter bij elkaar gebracht en dat is mooi om te zien.

sweetmami

Goeiemorgen allemaal!

vandaag trok ik
9= de ruiker
4 = het huis
12 - de vogels
samen vormen zij
25 = de ring
liefs Rianna

Hoi Rianna, indderdaad weer lekker in je nestje zitten broeien, alle kaarten wijzen erop, en ik voel het ook, het is weer lekker huiselijk bij jullie, lekker samen. Geniet ervan :-*

sweetmami

Citaat van: marianne op januari 10, 2012, 09:34:29 AM
voor mij:
tuin-sterren-zeis...
ik heb onverwacht een telfoontje gekregen van de makelaar voor een bezichtiging van het huis......hope hope.... :-\ :P

Whaaaaaaaa!!!! Marianne!!!!! wat leuk!!!! Vooral positief blijven denken!!! Geen gejinx met die kaarten!
Laat het allemaal op je afkomen!!! En ik gun het je niet alleen, iedereen op dit forum!!!
Duimen dus met zn allen!!!