Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

PinkJupiter

@ SweetMami

Je hebt wat zorgen gehad de voorbije tijd, maar de hemel klaar weer op, volgens mij krijg je hulp van bovenaf (of mss van een mannelijk familielid dat er niet meer is), en je bent weer helder in je hoofd op spiritueel vlak dan zeker en vast, je staat weer zo goed als volledig in je eigen kracht, en je gaat vooruit.

Uitkomst = 51
Twee mogelijkheden:  51 - 36 = 15 De Beer
Ofwel 5+1 = 6 De Wolken


Chris

Citaat van: PinkJupiter op januari 09, 2012, 09:42:22 AM
Goedemorgen,

2. Klaveren (een springkaart tijdens schudden) - 13. Kind - 5. Boom
Samen geven ze 20. De tuin

Werken aan mijn geluk, mijn geluk laten groeien, door mij onbevangen als een kind op te stellen en proberen geen zorgen te maken.  De tuin geeft aan dat ik toch op tijd moet ontspannen en het rustig aan moet doen ?

(Vandaag is mijn zaak gesloten, ben volle bak bezig in mijn huisje, verse lakens, boven stofzuigen, opruimen, wat dingen naar de zolder, en deze namiddag stort ik mij op mijn administratie, maar ga mijn zoontje halen aan de klas om half vier, om nog met hem leuke dingen te kunnen doen op zijn eerste schooldag na de kerstvakantie).

Hoi hoi

Ik denk dat je kind de doorslag geeft in jouw proces,je bewust laat worden van jullie relatie,Dit geeft jou kracht ,kracht om op te ruimen maar ook wer groei in en van vertrouwen

Gr Chris

Chris

Citaat van: sweetmami op januari 09, 2012, 10:50:11 AM
de boodschap voor vandaag;

de wolken, de lelie op pk, de beer.

:-*

Pos wending,herstel van krachten of mss een financieel voordeel Echter geduld en vertrouwen zijn hier de boodschap

Gr Chris

Jane26

Wordt wel vaker overgeslagen laatste tijd, dan maar toch een avatar of iets doen?

Jane26

Citaat van: Chris op januari 09, 2012, 08:50:54 AM
Citaat van: Jane26 op januari 09, 2012, 00:35:43 AM
Toch even kaartjes.. Wat staat me te wachten:


Grappig, ooievaar en hond schoten eruit,toen de brief.


Ruiter. Lelie op pk. Berg


Alvast bedankt

Xxx
Een wens om door je problemen heen te komen.Je zoekt de kracht,maar het blijft wikken en wegen,twijfelen.Toch lijkt er steun te komenJe zult vertrouwen moeten houden

Gr Chris


Sorry had hier overheen gelezen. Dank je, vertrouwen is even ver te zoeken, maar kan me hier in vinden, dank je. Xx

dameblanche

Citaat van: Jane26 op januari 09, 2012, 11:28:21 AM
Wordt wel vaker overgeslagen laatste tijd, dan maar toch een avatar of iets doen?
ja jane, idd een avatar, ik ben er ook al een tijdje mee beizg, maar ik krijg hem niet geplaatst ::) :-[

dameblanche

chris, het hart is een kinderkaart....een kind dat je zeer na aan het hart staat,  een van de 4 kinderkaarten; roede, zeis en kind zijn de overige 3

Jane26

Kaartjes voor vandaag;


Hond die er weer uitschoot ???




Weg   Maan op pk Hond




alvast bedankt

xxx

Jane26

Haha Marianne, het is me gelukt. Charisma Carpenter  ;D

dameblanche

Citaat van: sweetmami op januari 09, 2012, 10:31:33 AM
Citaat van: marianne op januari 08, 2012, 17:07:59 PM
Citaat van: sweetmami op januari 08, 2012, 14:43:31 PM
Goeiemiddag, Super leuk gehad gisteravond!

Kaartjes voor vandaag,

de maan, kind op pk, vissen

:-*


fijn geweldig, sweety, dan kun je er weer een weekje tegenaan....

inzichten gsaan zo wie zo vermeerderen, je hebt dat vaker, als je je lekker voelt en ontspannen worden die inzichten ook helderder en helderder.....
:-*

Hey mar, ja en ik vind het heerlijk dat ik weer bij mijn eigen gevoel ben en er weer op vertrouw. Vorig jaar heb ik mij zo laten beinvloeden van alle kanten... Nu zie ik het weer helder. Ik voel de stroom weer en ga erin mee. Ik heb ook een hele mooie droom gehad vannacht. De laatste keer dat ik over M droomde (was een maand of 2 geleden) toen stonden wij samen in de lift en ik keek naar de grond helemaal verdrietig en teleurgesteld en hij tilde mijn kin op met een glimlach van kop op, en zei we gaan nu toch omhoog lieverd. En afgelopen nacht kwam M weer even buurten en hij lachte lief naar mij met een knipoog (van yeah you go girl! im proud of you) en hij reikte mij een kaartje aan de staven aas. Nu ben ik niet bekend met de tarot dus ik heb het even gegoogled en ik vind het een hele mooie boodschap. Het voelde ook heel warm.

thanks  :-*

het gebouwd staat symbool voor ons lichaam, de lift brengt je naar verschillende gebiedne van de psyche waar je nog aandacht aan zult moeten geven.
jij verwachtte dat de lift naar beneden ging, moeilijkheden en opstakels, maar hij richtte zich naar boven, je zult meer inzichten gaan verkrijgen om weer hogerop te kunnen komen, en die heb je gekregen, hij bevestigde dit, door de knipoog en een ferme schouderklop...

de staven aas geeft je hernieuwde energie....

dameblanche

Citaat van: Jane26 op januari 09, 2012, 12:23:51 PM
Haha Marianne, het is me gelukt. Charisma Carpenter  ;D

ik wil eigenlijk gewoon een eigen plaatje, maar ik weet niet hoe het werkt...ik zie hier ook niet je avatar staan of moet ik dan ergens op drukken?
hihi, ik blijf drukken
in de hoop dat het zal lukken :-\ ;D

Chris

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 12:16:31 PM
chris, het hart is een kinderkaart....een kind dat je zeer na aan het hart staat,  een van de 4 kinderkaarten; roede, zeis en kind zijn de overige 3

Dankje wel marianne,weer wat bijgeleerd,maar ik heb idd ook het gevoel dat hij meer naar mij toe begint te "trekken",dus je zit goed hoor !!

Gr Chris

rianna

Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 12:32:45 PM
Citaat van: Jane26 op januari 09, 2012, 12:23:51 PM
Haha Marianne, het is me gelukt. Charisma Carpenter  ;D

ik wil eigenlijk gewoon een eigen plaatje, maar ik weet niet hoe het werkt...ik zie hier ook niet je avatar staan of moet ik dan ergens op drukken?
hihi, ik blijf drukken
in de hoop dat het zal lukken :-\ ;D
ik ben ook al bezig geweest met een plaatje van photobucket waar dingen op staan maar ook dat lukt niet  vreemd
wel de plaatjes van de bestaande avatars maar   die wilde ik ook niet hihihih

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 09, 2012, 12:33:26 PM
Citaat van: marianne op januari 09, 2012, 12:16:31 PM
chris, het hart is een kinderkaart....een kind dat je zeer na aan het hart staat,  een van de 4 kinderkaarten; roede, zeis en kind zijn de overige 3

Dankje wel marianne,weer wat bijgeleerd,maar ik heb idd ook het gevoel dat hij meer naar mij toe begint te "trekken",dus je zit goed hoor !!

Gr Chris
het hart staat voor  een kin, een sensitief persoon dat feedback nodig heeft vanuit zjn omgeving...geef hem vooral de ruimte chris ;)

dameblanche

nee rianne, ik kan me in geen van allen vinden hihi, en al zeker niet in bruce willes of brad pitt.... :o