Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

assie63

Citaat van: marianne op januari 07, 2012, 16:05:33 PM
Citaat van: assie63 op januari 07, 2012, 10:44:27 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

34 vissen 18 hond 31 zon= 11 roede

emotioneel meer vertrouwen en positiviteit, beter in mijn energie staan

trouw zijn aan je eigen, je eigen emoties boven alles stellen, je wil er met wilskracht ook tegenaan gaan.....
maar hoe presies dat moet je nog uit zien te vogelen voor jezelf.....
ja klopt ben zeker trouw aan mijzelf en stel nu is mijn eigen emoties boven andere, ja klopt moet nog even wat uitvogelen, en dan ga ik er zeker tegen aan, Dank voor duiding, assie xx

klaproos1945

Citaat van: klaproos1945 op januari 07, 2012, 11:40:12 AM
11 roede + 4 huis+ 14 vosjes= 29 vrouw

twee maal wakker geworden van sirene van de ziekenwagen ???
die stopte voor mijn huisje maar toen ik ging kijken was er niets te zien 8)
vraag me af of ik het gedroomd heb 8)het was heel duidelijk te horen

klaproosje

gister 2x een telefoontje gehad van mensen die in paniek waren
ze voelde zich met de dood bedrijgt

vandaag de tuin~de kist~de boom

klaproosje 8)

PinkJupiter

Citaat van: marianne op januari 07, 2012, 16:10:35 PM
En bovendien is de Ruiter wel een lekkerdere kaart dan de Zeis  8)  (wat een woord, "lekkerder")
lekkerdere kaart.....bedoel je de man op dat paard? ;D
[/quote]

Hahahaha Marianne - de ruiter op het paard:  Prince Charming !  Dromen we daar niet allemaal van ?

PinkJupiter

Citaat van: marianne op januari 07, 2012, 16:04:00 PM
nou pinky, hier is pas na de middag de zon tevoorschijn gekomen :-\
hond-huis-beer
hier wordt iets aangeduidt waar je je al lange tijd zorgen over hebt gemaakt, je hebt het staads maar weer voor je uitgeschoven, het gaat hier om je vitaliteit [huis] waar je je zorgen over maakt, en met die zorgen ga je kappen......

Ja klopt!  Ik werd daar door een paar fantastische dames op dit forum op gewezen, dat ik moet ophouden aan dit tempo te werken, moet doseren en ook genieten!  Ben gisteren lekker met mijn zoontje gaan wandelen, iets gaan drinken, en jullie mailtjes en leggingen zijn de hele tijd door mijn hoofd gegaan.  Gedaan met dingen voor me uitschuiven, we gaan er straks eens invliegen ....  ;D

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag weer een s de piramide gemaakt om te zien wat er zoal te gebeeuren staat
Schip + Heer + Zonne = Boek
Zonne - Muizen - Berg
Hond - Lijkkist
- Boek
een liefdevolle vooruitgang
waardoor ik mij gelukkig voelt in mijn gezinsgeluk emoties en positieve peridoe  door inzichten
positief zijn zonder  argwaan  liefde voor de kids na een periode van obstakels krijg ik weer vertrouwen in de toekomst
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Jane26 op januari 07, 2012, 19:56:16 PM
Hoiii,

Mijn kaarten:

Wolken, sterren op de pk, kind

xxx

obstakels ga je open en doelgericht te lijf, althans dat is je opzet....

assie63

Citaat van: rianna op januari 07, 2012, 10:51:17 AM
Citaat van: assie63 op januari 07, 2012, 10:44:27 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

34 vissen 18 hond 31 zon= 11 roede

emotioneel meer vertrouwen en positiviteit, beter in mijn energie staan
hoi Assie
je krijg meer energie dat geef je ook vertrouwen  er komt vooruitgang mede door je eigen daadkracht
liefs Rianna
ja klopt voel mij lekker en zeker meer vertrouwen, en als je meer vertrouwen krijgt word je vanzelf daadkrachtiger, Dank voor duiding, assie xx

dameblanche

nou klaproosje dan had je in die droom al een waarschuwing mogen krijgen
ook dromen dat je een alarm hoort, betekend ook dat je ergens bang voor bent...
schrik dat er iets niet in orde is....het blijft je ook vandaag nog bij [tuin-kist-boom]

assie63

goedemorgen

mijn kaartjes voor vandaag

6 wolken -22 weg-26 boek=18 hond

een keuze geeft mij inzicht in zorgen en vertrowuen in mijzelf

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 08, 2012, 09:17:19 AM
goedemorgen allemaal
vandaag weer een s de piramide gemaakt om te zien wat er zoal te gebeeuren staat
Zonne - Muizen - Berg
Hond - Lijkkist
- Boek
waardoor ik mij gelukkig voelt in mijn gezinsgeluk emoties en positieve peridoe  door inzichten
positief zijn zonder  argwaan  liefde voor de kids na een periode van obstakels krijg ik weer vertrouwen in de toekomst
liefs Rianna

ook moet er eigenlijk iets uitgesproken gaan worden, maar dit is nog een berg.....
men hoeft ook niet altijd door de berg heen, men kan ook om de berg heen...
maar dat heb je al zo vaak gedaan, je komt die berg altijd weer tegen....

rianna

Citaat van: marianne op januari 08, 2012, 10:16:55 AM
goedemorgen allemaal
Zonne - Muizen - Berg
Hond - Lijkkist
- Boek
liefs Rianna

ook moet er eigenlijk iets uitgesproken gaan worden, maar dit is nog een berg.....
men hoeft ook niet altijd door de berg heen, men kan ook om de berg heen...
maar dat heb je al zo vaak gedaan, je komt die berg altijd weer tegen....
hoi Marianne
ja hoor klopt als een bus een gesprek is wel op zijn plaats 
dank je wel
leifs Rianna

mlw

Haai allen,

ik laat de lenormandkaartjes even een poosje voor wat ze zijn. Ik weet nu eerst wat ik weten moet. En de kaartjes brengen me de laatste tijd in de war. Dus ik zal even een poosje niet mijn kaartjes neerleggen.
Ik ga nog wel ff af en toe hier loeren hoor.

Groetjes Marijke  :-*

Jane26

Goeiemorgen!

Marijke; ja soms doe ik dat ook! Sterkte en succes!! xx

Mijn kaarten voor vandaag;

Wolken schoten eruit;

Toren,  hond op pk,  ooievaar

xxx

Chris

Voor deze zondag

weg-tuin-lelie=kruis

kruis dragen vanuit het verleden...? Lijkt me niet dus ga ik maar voor de steun van boven

Gr Chris

LoveAngels

goedemorgen allemaal
Zonne - Muizen - Berg
Hond - Lijkkist
- Boek
liefs Rianna
34 28 31 26
31 23 21
18 08
26
Goedemorgen Rianna,
Hoe is het met je man? Is hij erg moe de laatste tijd en ziet hij overal tegenop? Beetje burn-outachtige verschijnselen? Laat hem eens z'n urine nakijken...
Verder zie ik een vermeerdering van inzichten, er wordt je weer eens een-en-ander duidelijk...heb vertrouwen in je eigen kennis, je intuïtie is helder...vertrouw daar wat meer op.
Er ligt ook een nieuw begin in voor een man...het geeft een dubbel gevoel: enerzijds voelt het alsof hem iets afgenomen wordt, maar anderzijds betekend het ook een vooruitgang..

Liefs