Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

mlw

Citaat van: PinkJupiter op januari 06, 2012, 09:53:32 AM
gelukkig maar  ;D

Muizen kan ook verlies van energie betekenen, of gepieker.

een muisje in mijn hoofd dus  ;D

dameblanche

hallo pink jupiter.....

hier voor jouw een 13 legging..
het anker ligt op je pk, daar gaan we vanuit;
je hecht veel waarde aan zekerheden en stabiliteit, je wilt dan ook def. je anker uit gaan gooien...
maar waar wie, wat, hoe....

je hebt veel geprakkezeert om vooruitgang te vinden, je ziet op dit moment alles even zwart....
dat ligt meer aan je eigen negatieve houding ten opzichte van de wereld om je heen....
je hebt wel hulp gehad in het verleden hierbij, het heeft je ook oplossingen gegeven, waarbij men je vooral benadrukte dat acceptatie de weg is om verder te kunnen....

oook is eigenlijk liefde het healingsproces, vergeving, en daar ligt het ook...
je hart is verbitterd, je hebt een hoop meegemaakt, maar her verwerkingsproces kan niet op gang komen, omdat er een steen op je hart ligt, vergeving...dat is eigenlijk de sleutel...
als er vergeving kan plaaatsvinden komt er ook weer ruimte voor liefde, en liefde is je sleutelwoord....
ook je password...

je zult je vrindenkring toch enigzins moeten gaan uitbreiden, kom weer naar buiten, sluit je echter niet op, je maakt dan weer contact met de buitenwereld en krijgt dan ook weer grip op de buitenwereld...zodat je ook beter in staat bent keuzes te kunnen maken....
liefs marianne

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op januari 06, 2012, 10:59:53 AM
Marianne,

Wolken - Vissen - Sleutel

Vissen = spiritualiteit, helderziendheid
Sleutel = oplossingen

Met je inzichten bied je vandaag iedereen oplossingen, je reikt mensen de sleutels aan van deuren die ze niet durven open maken.
De wolken erbij :  ik zou zeggen dat dit jou soms zelf veel energie kost, en misschien zit je zelf ook even in een dipje, maar vind je troost om hier aan ons extra duidingen te geven ??

super jupiter...hihi je hebt me door :-\ :-*

Jane26

Citaat van: PinkJupiter op januari 06, 2012, 11:02:30 AM
Citaat van: Jane26 op januari 06, 2012, 10:50:28 AM
Lieve allemaal,

Welkom PinkJupiter! En bedankt voor jullie duidingen!

Slang.. ja, ik krijg ook vaak de kriegels van die kaart. Ergens soms ook niet, zie hem ook als fantasie kaart o.i.d. maar in mijn huidige legging, als ik jullie duidingen naast mijn persoonlijke situatie leg, lijkt het erop alsof het uitgaansleven een uitvlucht is. En pff zo voelt het ook, ik moet door en ik wil door, ben echt wel het sterretjeskaart vandaag. Maar het lijkt me redding maar is het niet blijkbaar.. goed, in ieder geval heel erg bedankt!

XXX

Jane26:  de Slang is voor mij ook vaak de kaart van de verslavingen, en daarmee ook de vlucht.  Je zou wel gelijk kunnen hebben, de uitgangswereld is niet echt hé meid.  Heb je geen problemen met je darmen of spijs vertering ?  Rook je ?

PJ x

Ik heb geen problemen met spijsvertering of darmen.. en ben een gelegenheidsroker, sigaretje met een glas wijn.

XX

Chris

Citaat van: marianne op januari 06, 2012, 10:56:47 AM
goede morgen allemaal.....
heerlijk er wordt druk geduidt.....
wie wil mij "doen"??

wolken-vissen-sleutel.....

Samengeteld = de ruiter
Mooie kaartjes..m.i.

Vooruitgang na een iets mindere periode.Je hebt de sleutel omgedraaid !
Wanneer ik verder tel geeft het ook aan dat je er alle vertrouwen in hebt.

Gr Chris

dameblanche

ja rianne en marijke, de verkoop van het huis bergt me nog zorgen, het is zo dat ik eigenlijk overal voor zal opdraaien, ook voor verlies hierbij....maar goed, tegen de tijd dat alles achter de rug is, zal ik wel helemaal grijs zijn....gelijk die muis van je marijke....
maar ik heb er wel vertrouwen in dat het achter de rug zal komen ;D

Jane26

Citaat van: marianne op januari 06, 2012, 11:16:24 AM
ja rianne en marijke, de verkoop van het huis bergt me nog zorgen, het is zo dat ik eigenlijk overal voor zal opdraaien, ook voor verlies hierbij....maar goed, tegen de tijd dat alles achter de rug is, zal ik wel helemaal grijs zijn....gelijk die muis van je marijke....

Ja wat een rotsituatie moet dat zijn.. jou kaarten zeggen mij dan ook, vissen en sleutel, je vecht je overal wel doorheen maar die wolken hangen constant om je heen, zorgen zorgen zorgen.
Gun en hoop zo dat het nou eindelijk is verkocht wordt..

dameblanche

dank je chris, die periode van stilstand heb ik letterlijk en figuurlijk achter de rug, ik vergelijk het met de donkere dagen voor en na kerst, de dagen worden weer langer, en daar kan ik me zo enorm op verheugen.... :-*

Chris

Citaat van: rianna op januari 06, 2012, 10:04:57 AM
Citaat van: Chris op januari 06, 2012, 08:43:41 AM
Goedemorgen

Voor deze vrijdag

anker-wolken-tuin=ring

Veel onrust , in een kringetje draaien om de rust terug te vinden

Gr Chris

hoi Chris
je lijkt rust te zoeken zodat dat nare gevoel verdwijnt je wil je anker uitgooien  en een thuishaventje creëren met iemand waar je een band mee hebt
lijken wel wenskaartjes chris
liefs Rianna

Dan zou ik iedere dag dezelfde pakken hihihi ,maar idd een thuishaventje na ...jaren lijkt me wel weer heerlijk !

Dankje mattie

PinkJupiter

Jane:  het "gelegenheidssigaretje" doet je de das om.  Ik weet waarover ik spreek, heb mezelf ook lang als gelegenheidsroker gezien, "met een wijtje erbij".  Beide dingen moeten echt beperkt worden tot een gelegenheid, echt af en toe, want ze vreten energie ...

Chris

Citaat van: marianne op januari 06, 2012, 10:41:37 AM
Citaat van: Chris op januari 06, 2012, 08:43:41 AM
Goedemorgen

Voor deze vrijdag

anker-wolken-tuin=ring

Veel onrust , in een kringetje draaien om de rust terug te vinden

Gr Chris

terug komende op mijn uitspraak gisteren....
je had niet die nieuwe baan al in gedachte, maar je had wel gehoopt op een VERANDERING...
een verandering die zou kunnen gaan zorgen dat je weer rust in de tent kreeg....
maar die verandering komt niet uit de lucht vallen chris....
wees zelf de verandering die je in de wereld wilt zien......
klinkt weer allemaal zo betweterig, maar ik zeg het hier voor jou.......
om op een andere maier tegen het leven aan te proberen te kijken, zou wellicht een oplossing kunnen zijn..
vaak denken we ...als we nu eens dat en dat voor mekaar zouden hebben....dan zou het ook allemaal beter zus en zo gaan.....
als we....de lotto kunnen winnen.....
als......
maar als is een veronderstelling....
als is een kromme letter.....

Dankjewel marianne,

En weet je...ik weet het wel ,maar..... ;)

Gr Chris

PinkJupiter

@ Marianne

Je slaat de nagel op de kop.  Was effe slikken.

Een dikke 9 jaar geleden heeft mijn vader zelfmoord gepleegd, hij zat in een depressie waar hij niet uit geraakte.  Hij was mijn beste vriend, we waren twee handen op één buik.  Heb 11 maanden bij hem ingewoond als prille twintiger, om te verhinderen dat hij domme stoten zou doen, en ben één keer weg geweest, en toen heeft hij zijn kans gegrepen. 

Sindsdien lijkt het wel aslof alle mannen in mijn leven tegen mij liegen en mij bedriegen, de "versnaperingen "waarover al gesproken werd de laatste drie jaar, hebben dat ook gedaan.  Heb een tijd geleden besloten om me terug te trekken uit het leven, het deed gewoon allemaal teveel pijn.  En ik denk dat ik gewoon niet anders kan dan altijd foute mannen aantrekken, het lijkt toch zo.  Ik denk dan dat als er een man komt die echt goed is, hij de sleutel van mijn hart zal meehebben, en geduldig zal zijn, en me geleidelijk aan zal ontdooien.  Maar die man komt maar niet. 

Je hebt gelijk, ik heb een steen op mijn hart ... en ik denk dat ik eigenlijk beter stop met mijn zaak, ik draai teveel uren, heb zo weinig tijd voor mezelf, en 'savonds val ik uitgeput in slaap.  En dat doet pijn, want mijn zaak is echt mijn droom, ik doe graag schoonheidszorg en ben graag bezig met mensen, ik vind het leuk als ze mij in vertrouwen nemen en mij vanalles vertellen terwijl ik hen heerlijk verzorg. 

Ben inderdaad negatief in mijn levenshouding, dat besef ik maar all te goed.  Maar ik heb de beste intenties, maar het valt gewoon zwaar.

mlw

Citaat van: marianne op januari 06, 2012, 11:16:24 AM
maar ik heb er wel vertrouwen in dat het achter de rug zal komen ;D

ja ik herken je gevoel helemaal Marianne. ik zit in precies dezelfde situatie. ik probeer er dan ook zo weinig mogelijk mee bezig te zijn en ik zie wel hoe en wat en wanneer.

klaproos1945

hallo marianne

wolken er zijn emoties die bedekt worden 8)

vissen je voelt je niet bepaald als een visje in het water :P

je hebt de oplossing nog niet gevonden omdat het sleutelgat nog verstopt zit :-\

klaproosje

Carla

@PinkJupiter

Ik ben bang dat je foute mannen aan blijft trekken zolang je nog niet verwerkt hebt dat je vader zelfmoord heeft gepleegd. Je schrijft dat je 11 maanden bij hem woonde en toen 1 keertje weg was.. En die ene keer dat je afwezig was, had in jouw ogen natuurlijk een desastreus gevolg. Je had het misschien anders kunnen doen zodat hij nog zou leven, zodat hij uit zijn depressie had kunnen komen..

Zo lang je daarmee niet in het reine bent zul je waarschijnlijk steeds 'foute' mannen aantrekken omdat je onbewust steeds een bepaalde situatie aan blijft trekken, waarin de ander allerlei problemen heeft zodat er voor jou de mogelijkheid aanwezig is om het 'anders' te doen. Omdat je er nog niet klaar mee bent, het nog niet goed verwerkt hebt. Begrijp je?

Ik heb geen oplossing, kon dat maar, ik zou 'm je graag geven, maar ik heb sterk het gevoel dat je eerst een bepaalde oude pijn zult moeten doorleven ipv wegdrukken (want dàt vreet veel energie bij jou, het wegdrukken van de pijn).

Veel liefs,
Carla