Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

PinkJupiter

Hoi Rianna,

Bedankt in elk geval ! 

Wat denk je met de zaak ?  Houden of stoppen, of eerst bijjob zoeken parttime ?

En die Heer, wordt die mijn lief ?   8) Mag eens gaan komen, ben al drie jaar single !!!!!  Beeeeuhhhh

xxx

dameblanche

Citaat van: PinkJupiter op januari 06, 2012, 08:58:04 AM
Hallo Rianna,

De slang baart me een beetje zorgen.  Ik vind dat altijd de kaart van "derden".  Ik sluit me aan bij de uitleg dat de lucht opklaart, maar ik zou opletten met die opklaring, wees op je hoede, het kan ook lijken alsof de lucht opklaart, of dat iemand jou wil laten geloven dat er verbetering komt.
Persoonlijk is de Slang voor mij altijd overspel en bedrog, of toch tenminste iemand die ertussen wil komen.

Ik had vandaag:  links De Heer, rechts De Boom, Boven de PK de Weg.  Had het gevoel nog een extra kaart te moeten nemen om meer duiding te krijgen, en dat was De Toren. 

Groetjes,
PinkJupiter

hallo pink jupiter

de heer-de boom en de weg....
de toren.....
de heer ligt hier links, je zit een beetje vast, met vanalles en nog wat, vooruitgang is moeilijk, je denkt dat je geen keuze hebt, er s altijd een keuze......

hier heb ik nog een kaart erbij getrokken; de bekers 7 op de kop.....
oook hier zien we de toren in een van de kelken staan....
je sluit je ook teveel af, je zou zeggen dat je eerder wereldvreemd zou kunnen zijn, maar dit heeft te maken dat je te veel in een bepaalde fantasie wegkruipt....
een fantasie die niet strookt met de werkelijkheid....en dan is het maken van een keuze ook heel moeilijk....

Jane26

Lieve allemaal,

Welkom PinkJupiter! En bedankt voor jullie duidingen!

Slang.. ja, ik krijg ook vaak de kriegels van die kaart. Ergens soms ook niet, zie hem ook als fantasie kaart o.i.d. maar in mijn huidige legging, als ik jullie duidingen naast mijn persoonlijke situatie leg, lijkt het erop alsof het uitgaansleven een uitvlucht is. En pff zo voelt het ook, ik moet door en ik wil door, ben echt wel het sterretjeskaart vandaag. Maar het lijkt me redding maar is het niet blijkbaar.. goed, in ieder geval heel erg bedankt!

XXX

dameblanche

Citaat van: sweetmami op januari 06, 2012, 09:28:35 AM
Goeiemorgen allemaal,

Het hart, doodskist op pk, het kind... Samen de ruiker.

Liefs

je liefdesleven op een laag pitje gezet en voorlopig je wijden aan het moederschap, hier vindt je wel alle goedheid in en aanvaard je dit ook als een godsgeschenk....

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 06, 2012, 10:47:33 AM
Hoi Rianna,

Bedankt in elk geval ! 

En die Heer, wordt die mijn lief ?   8) Mag eens gaan komen, ben al drie jaar single !!!!!  Beeeeuhhhh

xxx
hoi Pink Jupiter daar durf ik geen uitspraak over te doen  ik denk zelf dat je zaak er nog niet zo slecht voor staat
en wat betreft die heer
als ik rij 5 bekijk
5) Lijkkist - Maantje - Hart - Heer
dan zou dat kunen betekenen  liefde volle emoties  rond een heer betekenen een nieuwe  kans
maar hang me er niet aan op hihihi
liefs Rianna

PinkJupiter

Marianne,

Je hebt gelijk, ik sluit me af.  Ben aan het vervreemden.  Ik laat alleen bepaalde mensen toe, ben bang om me open te stellen.

Ga vooral verder ...  vind het heel interessant.  Want het lijkt erop alsof je weet welke keuze ik moet maken, dus je mag het gerust in de groep gooien.  Ik kan er maar van leren.

x

dameblanche

Citaat van: mlw op januari 06, 2012, 09:41:27 AM
haai allen,

ik heb klaveren - muizen pk- huis

xxx

je hebt goede vooruitzichten, toch twijfel je eraan of je uberhaaupt wel uit de problemen komt??!!!

dameblanche

goede morgen allemaal.....
heerlijk er wordt druk geduidt.....
wie wil mij "doen"??

wolken-vissen-sleutel.....

Jane26

Citaat van: marianne op januari 06, 2012, 10:24:17 AM
Citaat van: Jane26 op januari 06, 2012, 00:35:33 AM
Thnx Marianne

Kaartjes voor de dag van morgen alvast getrokken..

Tuin  Slang op pk  Sterren

morgen weer in de planning de stad onveilig te maken, nieuw begin of oppassen op vuillakken.. ben benieuwd wat jullie erbij voelen ;)

Of misschien ben ik het slangetje wel bij al die mooie onbetrouwbare mannen?  :D

xxx

hi hi, oppassen voor verlichte tuinslangen....
ja, de stad weer in, je doel is dan ook weer te mogen schitteren, je geniet ervan,  zorgen ook aan de kant, je wilt je ook tonen, misschien zijn er ook personen waaraan je wilt laten zien dat je boven hun staat....
de pent.2
evenwicht zoekende ook, deels door de materiele werkelijheid, de uitgangswereld, deels door je je innerlijke werkelijkheid...en dat zijn voor jou 2 volstrekt aparte werelden.....

Hahah verlichte tuinslangen.. zal goed opletten ;) En nee, hoewel ik er wel over fantaseer hoef ik die rotkoppen nooit meer te zien!!! hihi inderdaad wil gewoon weer terug in mn balans.

XX

PinkJupiter

Marianne,

Wolken - Vissen - Sleutel

Vissen = spiritualiteit, helderziendheid
Sleutel = oplossingen

Met je inzichten bied je vandaag iedereen oplossingen, je reikt mensen de sleutels aan van deuren die ze niet durven open maken.
De wolken erbij :  ik zou zeggen dat dit jou soms zelf veel energie kost, en misschien zit je zelf ook even in een dipje, maar vind je troost om hier aan ons extra duidingen te geven ??

rianna

Citaat van: marianne op januari 06, 2012, 10:56:47 AM
wie wil mij "doen"??

hoi Marianne
je houd de sleutel naar de vooruitgang in je handen 
je maakt je wat zorgen of je een berichtje zal krijg over je huis
toch bekijk je het positief  je deint langzaam mee met de stroom
wat vooruitgang brengt
je verlangen gaat uit naar vastigheid  met een heer?
liefs Rianna

mlw

Citaat van: marianne op januari 06, 2012, 10:56:47 AM
wie wil mij "doen"??

ik denk dat t bij jou te maken heeft met de verkoop van je woning. is er ruzie om geld? tussen familieleden?
er zijn nog wat hindernissen met de verkoop van je woning. maar ik denk dat jij de oplossing in handen hebt, dat meende ik gisteren ook al te zien in je kaarten.  :-*

PinkJupiter

Citaat van: Jane26 op januari 06, 2012, 10:50:28 AM
Lieve allemaal,

Welkom PinkJupiter! En bedankt voor jullie duidingen!

Slang.. ja, ik krijg ook vaak de kriegels van die kaart. Ergens soms ook niet, zie hem ook als fantasie kaart o.i.d. maar in mijn huidige legging, als ik jullie duidingen naast mijn persoonlijke situatie leg, lijkt het erop alsof het uitgaansleven een uitvlucht is. En pff zo voelt het ook, ik moet door en ik wil door, ben echt wel het sterretjeskaart vandaag. Maar het lijkt me redding maar is het niet blijkbaar.. goed, in ieder geval heel erg bedankt!

XXX

Jane26:  de Slang is voor mij ook vaak de kaart van de verslavingen, en daarmee ook de vlucht.  Je zou wel gelijk kunnen hebben, de uitgangswereld is niet echt hé meid.  Heb je geen problemen met je darmen of spijs vertering ?  Rook je ?

PJ x

mlw

Citaat van: PinkJupiter op januari 06, 2012, 10:47:33 AM
Hoi Rianna,

Bedankt in elk geval ! 

xxx

hahahah dan mag ik je de hand schudden, ik ben ook al 3 single met af en toe een versnapering  :P ;D

PinkJupiter

@MLW

"Een versnapering" - wahahahahahahaha ! 

Tijd voor het voorgerecht zou ik zeggen :-)

PJ