Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

rianna

Citaat van: klaproos1945 op januari 06, 2012, 08:35:19 AM
vandaag
de ooievaar~de sleutel~vrouw  ;) :-[ :'(

klaproosje zegt goede morgen allemaal
goeiemorgen Klaproosje
je verlangt naar een oplossing zodat er veranderingen kunne plaatsvinden
het gaat jou veel te langzaam
liefs Rianna

rianna

Citaat van: Chris op januari 06, 2012, 08:43:41 AM
Goedemorgen

Voor deze vrijdag

anker-wolken-tuin=ring

Veel onrust , in een kringetje draaien om de rust terug te vinden

Gr Chris

hoi Chris
je lijkt rust te zoeken zodat dat nare gevoel verdwijnt je wil je anker uitgooien  en een thuishaventje creëren met iemand waar je een band mee hebt
lijken wel wenskaartjes chris
liefs Rianna

Chris

Citaat van: sweetmami op januari 06, 2012, 09:28:35 AM
Goeiemorgen allemaal,

Het hart, doodskist op pk, het kind... Samen de ruiker.

Liefs

Het lijkt erop dat je je hart afsluit voor nieuw geluk !!
Zaakjes wat luchtiger opnemen ,speelser in het leven gaan staan ,

Gr Chris

Chris

Citaat van: PinkJupiter op januari 06, 2012, 08:58:04 AM
Hallo Rianna,

De slang baart me een beetje zorgen.  Ik vind dat altijd de kaart van "derden".  Ik sluit me aan bij de uitleg dat de lucht opklaart, maar ik zou opletten met die opklaring, wees op je hoede, het kan ook lijken alsof de lucht opklaart, of dat iemand jou wil laten geloven dat er verbetering komt.
Persoonlijk is de Slang voor mij altijd overspel en bedrog, of toch tenminste iemand die ertussen wil komen.

Ik had vandaag:  links De Heer, rechts De Boom, Boven de PK de Weg.  Had het gevoel nog een extra kaart te moeten nemen om meer duiding te krijgen, en dat was De Toren. 

Groetjes,
PinkJupiter

Hallo

Eens even kijken,
In gedachten bezig zijn met een heer uit het verleden..?Je zoekt een weg om weer tot groei te komen,maar op een of andere manier wordt de weg nog geblokkeerd

Gr Chris

rianna

Citaat van: PinkJupiter op januari 06, 2012, 08:58:04 AM

Ik had vandaag:  links De Heer, rechts De Boom, Boven de PK de Weg.  Had het gevoel nog een extra kaart te moeten nemen om meer duiding te krijgen, en dat was De Toren. 

Groetjes,
PinkJupiter

Hoi Pink Jupiter
als je je kaartjes bij elkaar optel  komt er ook de toren uit
de weg op je pk wil al zeggen dat je op weg bent  ene kruispunt in je leven  maar ook twijfelen of je wel verder groei
je torentje wil je levensloop aangeven  waarbij je je mannetje wel staat
leifs Rianna

Chris

Citaat van: mlw op januari 06, 2012, 09:41:27 AM
haai allen,

ik heb klaveren - muizen pk- huis

xxx

Lijkt er op  dat het geluk in huis even verstoord wordt.Let op voor diefstal

Gr chris

rianna

Citaat van: sweetmami op januari 06, 2012, 09:28:35 AM
Goeiemorgen allemaal,

Het hart, doodskist op pk, het kind... Samen de ruiker.

Liefs
hoi Sweetmami
je ondergaat een soort transformatie  de liefde voor je kind maak je stik gelukkig
het voelt als een nieuwe start 
liefs Rianna

rianna

Citaat van: mlw op januari 06, 2012, 09:41:27 AM
haai allen,

ik heb klaveren - muizen pk- huis

xxx
hoi MLW
er komt een eind aan je innerlijk gepieker
je ga je gelukkiger voelen
je verlangt er heving naar
leifs Rianna

dameblanche

Citaat van: Jane26 op januari 06, 2012, 00:35:33 AM
Thnx Marianne

Kaartjes voor de dag van morgen alvast getrokken..

Tuin  Slang op pk  Sterren

morgen weer in de planning de stad onveilig te maken, nieuw begin of oppassen op vuillakken.. ben benieuwd wat jullie erbij voelen ;)

Of misschien ben ik het slangetje wel bij al die mooie onbetrouwbare mannen?  :D

xxx

hi hi, oppassen voor verlichte tuinslangen....
ja, de stad weer in, je doel is dan ook weer te mogen schitteren, je geniet ervan,  zorgen ook aan de kant, je wilt je ook tonen, misschien zijn er ook personen waaraan je wilt laten zien dat je boven hun staat....
de pent.2
evenwicht zoekende ook, deels door de materiele werkelijheid, de uitgangswereld, deels door je je innerlijke werkelijkheid...en dat zijn voor jou 2 volstrekt aparte werelden.....

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 06, 2012, 07:05:52 AM
goedemorgen

vandaag

2 klaverblad-14 vos-35 anker-15 beer

verbetering in mijn gezin door meer stabiliteit voor mij als moeder

als moeder je anker uitgooien, je ook daarop fixeren, je plaats als moeder in deze wereld, heel belangrijk, dit is ook je basis, vandaar uit ga je verder kijken...
die basis geeft je ooik een bepaalde houvast....
ook al twijfel je er wel eens aan, kleine kinderen worden ook groot, brengen weer grotere problemen met zich mee, toch dragen de jongens je op handen...... :-*

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 06, 2012, 08:35:19 AM
vandaag
de ooievaar~de sleutel~vrouw  ;) :-[ :'(

klaproosje zegt goede morgen allemaal

hihi, lief klaproosje, ik moet hierbij denken aan meneer kaktus...
meneer kaktus zegt..OKE.....
de sleutel in combinatie met de vrouw geeft aan dat je aelf de touwtjes graag in handen wil, je geeft niet zo vlug de touwtjes uit handen, dat vindt je zeer moeilijk...
je hebt al zoveel uit handen moeten geven.......
je wil toch nog ergens controlle over houden, zelf je gedachten, die maken overuren, ook daar controlle over willen hebben is al een punt opzich..... :-*
een[jonge] vrouw komt daar verandering in brengen....

PinkJupiter

Hoi Chris en Rianna,

Geen man uit mijn verleden, behalve dan de vader van mijn zoon, maar die heeft een persoonlijkheidsstoornis dus die wil ik zeker niet terug.  Ga er niet in detail op ingaan, maar die man heeft indertijd zo'n dubbelleven geleid en over ALLES gelogen (job, inkomen, diploma, andere vrouwen, ...), en hij is bovendien erg onverzorgd en lelijk, dus die wil ik zeker niet terug  :o  Maar we hebben wel een zoon samen, en die komt hij maar héééééél af en toe halen, en nu wil hij via mijn zoon weer binnen in mijn leven, maar ik hou hem op afstand. 

Dat ik mijn mannetje kan staan klopt, maar ik ben het beu om alleen te zijn en alle zorgen alleen te moeten dragen.  En die zorgen gaan voornamelijk om mijn werk, met die economische crisis van tegenwoordig is het echt moeilijk om de eindjes aan elkaar te knopen.  De vraag die mij momenteel bezighoudt is of ik mijn zaak wel zou houden, of beter met alles zou kappen en terug voor een baas gaan werken. 

Als iemand zich geroepen voelt om een legging te doen - hou je vooral niet in :-)

PJ

dameblanche

Citaat van: rianna op januari 06, 2012, 08:37:29 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
2 = de klaver
16 = de sterren
25 = de ring
samen vormen zij 7= de slang
er lijkt een verbetering te komen die me gleukkig maakt
maar ergens zit er een addertje?
liefs Rianna

wederom de ster, maar nu de ster van de lenormand.....
vooruitgang ook op spiritueel gebied.....
durf je zelf onder de loup te nemen...
en dat is vaak het verraderlijke.....
de blinde vlek h]erkennen, en zien, dat beinvloed namelijk ook de interpretaite van kaarten.....
dus eerst je goed kunnen leegmaken, opstarten van uit een blanco vel.... :-*

dameblanche

Citaat van: Chris op januari 06, 2012, 08:43:41 AM
Goedemorgen

Voor deze vrijdag

anker-wolken-tuin=ring

Veel onrust , in een kringetje draaien om de rust terug te vinden

Gr Chris

terug komende op mijn uitspraak gisteren....
je had niet die nieuwe baan al in gedachte, maar je had wel gehoopt op een VERANDERING...
een verandering die zou kunnen gaan zorgen dat je weer rust in de tent kreeg....
maar die verandering komt niet uit de lucht vallen chris....
wees zelf de verandering die je in de wereld wilt zien......
klinkt weer allemaal zo betweterig, maar ik zeg het hier voor jou.......
om op een andere maier tegen het leven aan te proberen te kijken, zou wellicht een oplossing kunnen zijn..
vaak denken we ...als we nu eens dat en dat voor mekaar zouden hebben....dan zou het ook allemaal beter zus en zo gaan.....
als we....de lotto kunnen winnen.....
als......
maar als is een veronderstelling....
als is een kromme letter.....

rianna

Pink Jupiter
ik heb me er aan gewaagd
1) Ooievaar - Anker - Vrouw - Ruiker
2) Ster - Heer - Klaverblad - Zeisen
3) Lijkkist - Lelie - Vogels - Vosje
4) Klaverblad - Wolken - Boek - Vissen
veranderingen in je toekomst omdat er toch inzichten komen omtrent je werkzaamheden  je maakt je zorgen  maar het geluk wacht op de hoek
helderheid verdrijven je argwaan  gesprekken met een heer  brengen je de steun die je wilt  veranderingen brengen je een nieuwe start
als ik het zo bekijk   zijn er wel zorgen maar die lijken opgelost te worden er komt groei met de vissen 
liefs Rianna