Dagkaarten Lenormand - Deel 2

Gestart door dameblanche, januari 01, 2012, 09:27:47 AM

klaproos1945

vandaag
de ooievaar~de sleutel~vrouw  ;) :-[ :'(

klaproosje zegt goede morgen allemaal

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
2 = de klaver
16 = de sterren
25 = de ring
samen vormen zij 7= de slang
er lijkt een verbetering te komen die me gleukkig maakt
maar ergens zit er een addertje?
liefs Rianna

Chris

Goedemorgen

Voor deze vrijdag

anker-wolken-tuin=ring

Veel onrust , in een kringetje draaien om de rust terug te vinden

Gr Chris

Chris

Citaat van: klaproos1945 op januari 06, 2012, 08:35:19 AM
vandaag
de ooievaar~de sleutel~vrouw  ;) :-[ :'(

klaproosje zegt goede morgen allemaal

Ik denk dat ze willen zeggen dat je meer actie zelf moet ondernemen om zo evenwichtiger te worden.
Jij bent degene die de sleutel moet omdraaien of moet kijken welke deur de juiste is om  te openen ;) :D

Gr Chris

Chris

Citaat van: rianna op januari 06, 2012, 08:37:29 AM
goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik
2 = de klaver
16 = de sterren
25 = de ring
samen vormen zij 7= de slang
er lijkt een verbetering te komen die me gleukkig maakt
maar ergens zit er een addertje?
liefs Rianna

Lijkt erop dat de lucht helder begint te worden of lijkt helder te worden mbt tot een relatie,maar pas op !!

Gr Chris

PinkJupiter

Hallo Rianna,

De slang baart me een beetje zorgen.  Ik vind dat altijd de kaart van "derden".  Ik sluit me aan bij de uitleg dat de lucht opklaart, maar ik zou opletten met die opklaring, wees op je hoede, het kan ook lijken alsof de lucht opklaart, of dat iemand jou wil laten geloven dat er verbetering komt.
Persoonlijk is de Slang voor mij altijd overspel en bedrog, of toch tenminste iemand die ertussen wil komen.

Ik had vandaag:  links De Heer, rechts De Boom, Boven de PK de Weg.  Had het gevoel nog een extra kaart te moeten nemen om meer duiding te krijgen, en dat was De Toren. 

Groetjes,
PinkJupiter

sweetmami

Goeiemorgen allemaal,

Het hart, doodskist op pk, het kind... Samen de ruiker.

Liefs

PinkJupiter

Doodskist op PK betekent het einde van een periode ...  Aangezien de eerste kaart het hart was, heb je misschien afscheid genomen van een relatie ? 

Kind:  je baart je teveel zorgen, mss moet je de dingen gewoon even loslaten en je even onbezonnen gedragen als een kind, en het leven op je laten afkomen.  In combi met de Ruiker zou ik zeggen dat er nog geluk naar je toekomt, onverwacht maar mooi geluk.

De doodskist doet altijd wat akelig aan, maar heb geen raar gevoel mbt deze legging.

sweetmami

@ jane, ja er lekker op uitgaan om je beter te voelen maar er zit wel een addertje onder het gras......samen opgeteld is t namelijk weer de slang.....toch maar ff oppassen

mlw

haai allen,

ik heb klaveren - muizen pk- huis

xxx

PinkJupiter

@mlw

Muizen in je huis.  Letterlijk dan.  Heb die combinatie onlangs ook gehad, kon er niets van maken tot ik ineens een muis zag trippelen terwijl ik tv keek .....

mlw

Citaat van: PinkJupiter op januari 06, 2012, 09:45:43 AM
@mlw

Muizen in je huis.  Letterlijk dan.  Heb die combinatie onlangs ook gehad, kon er niets van maken tot ik ineens een muis zag trippelen terwijl ik tv keek .....

ik ben niet bang voor muizen en ik heb hier 3 katten rondlopen dus ik denk dat zo'n muisje niet lang hier rond zal lopen.  ;)

ik heb zelf t idee dat ze me weer waarschuwen voor dieven. of dat er iets niet in orde is met de woning. maar dank je voor je uitleg  :-*

PinkJupiter

gelukkig maar  ;D

Muizen kan ook verlies van energie betekenen, of gepieker.

rianna

Citaat van: Jane26 op januari 06, 2012, 00:35:33 AM
Thnx Marianne

Kaartjes voor de dag van morgen alvast getrokken..

Tuin  Slang op pk  Sterren

morgen weer in de planning de stad onveilig te maken, nieuw begin of oppassen op vuillakken.. ben benieuwd wat jullie erbij voelen ;)

Of misschien ben ik het slangetje wel bij al die mooie onbetrouwbare mannen?  :D

xxx
hoi Jane26
je wilt de sterren van de hemel plukken om rust te krijgen maar je voelt je nog niet zo erg lekker  zo te zien  er zit ergens een addertje onder het gras
liefs Rianna

rianna

Citaat van: assie63 op januari 06, 2012, 07:05:52 AM
goedemorgen

vandaag

2 klaverblad-14 vos-35 anker-15 beer

verbetering in mijn gezin door meer stabiliteit voor mij als moeder
hoi Assie
je thuishaventje je gezinnetje dat breng je als moeder zijnde geluk
liefs Rianna