Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 2

Gestart door rianna, januari 01, 2012, 00:21:59 AM

dameblanche

aan palo,
ja bij je legging had ik ook het vermoeden dat het om de staven 10 ging...
ik heb nog 2 maal gelezen, maar ja er stond zwaarden, maar het blijft eigenlijk hetzefde, je werpt de 10 stokken niet ver genoeg van je af, je lost het probleem iet afdoende op voorjezelf, je blijft het op die manier steeds weer tegenkomen.... ;)marianne

dameblanche

Citaat van: Palomino op januari 19, 2012, 10:42:24 AM
Lieve Allemaal,

Klein Kruis: Centrumkaart : Gelliefden (omgekeerd)
                   Kruiskaart       :Pentakels Aas

Er is een deel van mij zelf dat ik (nog) niet ken. Ik kan dit leren kennen door ontmoetingen in de buitenwereld, door mij zelf te observeren...en kijken in hoeverre ik bezig ben te projecteren. Hoe reageer ik op andere mensen...? Maar op en be[paalde manier ben ik gestagneerd en geblokkeerd, niet helder.
Daar gaat verandering in komen als ik me durf te verbinden met de werkelijkheid, mijn pad vind. En bovendien zal Moeder Aarde mij beschermen, daarin heb ik vertrouwen.

Liefs van Palomino
het keltische kruis laat een heleboel dingen zien, het kan ook in bijna alle vragen beantwoorden....
eerste kaart is je situatie, waar het om draait, de 2e kaart blokkeert die situatie,
kaart nummer 3 is je verleden,
kaart nummer 4 is het heden
kaart nummer 5 geeft de nabije toekomst weer,
en kaart nummer 6 geeft de verre toekomst weer...
lettende op kaart nummer 10 die het [tijds]verloop aangeeft, belangrijk is dat deze kaarten aan mekaar gekoppelt worden...

bij het keltische kruis worden de eerste 2 kaarten ook alleen rechtop geinterpreteerd...
dus de geliefde....gekruist door de aas van pentakels
het gaat hier over een keuze die je niet kan en wilt maken, er wordt je iets opgelegt...waar je niet onderuit kunt...

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op januari 19, 2012, 12:14:24 PM
goede middag allemaal

vandaag huis~ruiter~ring

:D heb ik me vandaag vergist
heeft het leven een wending gemaakt van 90 graden

zie of kom kijken heb het leven lief vertrouw op jezelf

klaproosje :-* :D

ach een menselijke fout, gelukig met maar heel minuscule gevolgen, niet te vergelijken met de kapiteitn op dat italiaanse cruis-schip....

rianna

Citaat van: marianne op januari 19, 2012, 12:09:12 PM
Citaat van: rianna op januari 19, 2012, 09:25:48 AM
Goedemorgen allemaal
vandaag trok ik pentakels 3
en 23 = de muizen
bewondernig voor mijn kinderen?
liefs Rianna

hier zijn de pentakels zwart, ook omdat je de muizen van de lenormand hebt getrokken wijst dit op voorzichtigheid...personen die op woelratten of mollen lijken...

ook wijzen de zwarte pentakels op verborgen talenten...
ik weet niet of je iets van  chinese gelaatskunde ooit hebt gelezen, maar een moedervlekje onder de haargrens wijst op verborgen talenten die op latere leeftijd naar boven komen en die je succesvol kunt gaan ontwikkelen...

hoi Marianne
ja sommige mensen  zijn inderdaad mollen hihihihih  komen boven de grond als ze je nodig hebben verder zie je ze niet 
en nee ik heb nooit over de chinese gelaatskunde ook maar iets gelezen
heb me zelf eens goed bekeken en gene moedervlek te bekennen hihihi
wel een heel klein  rood vlekje  dus misschien telt die ook  hihihihh
leuk zeg als dat zo zou zijn  ben benieuwd
dank je wel
liefs Rianna

dameblanche

laat je man het er maar eens naar kijken dus onder de haren verborgen een moedervlekje, een vlekje, een talent dat je op latere leeftijd mag ontwikkelen, en als je dat goeddoet kun je er ook nog geld mee gaan verdienen, heus het is geen flauwe kul hoor...
of ook een methode om dat te kunnen ontdekken is de tondeuse even over je hoofd halen ;D

rianna

Citaat van: marianne op januari 19, 2012, 12:44:05 PM
laat je man het er maar eens naar kijken dus onder de haren verborgen een moedervlekje, een vlekje, een talent dat je op latere leeftijd mag ontwikkelen, en als je dat goeddoet kun je er ook nog geld mee gaan verdienen, heus het is geen flauwe kul hoor...
of ook een methode om dat te kunnen ontdekken is de tondeuse even over je hoofd halen ;D
hahahahah zie je het voor je van heel lang haar naar de tondeuse ?
zal het mannetje eens bij de kladde pakken   of die ziet wat ik neti ziet ;)
leifs Rianna

klaproos1945

assie63

Citaat van: assie63 op januari 19, 2012, 07:02:59 AM
goedemorgen allemaal

mijn kaartjes

staven 10 en de ruiker

te veel hooi op mijn vork nemen, meer mijn rust pakken
wil je nog even naar mijn kaartjes kijken marianne  ;D

dameblanche

oh assie, verdorie ja...
en ik wilde net nog een blinde vlek legging voor je leggen en uitwerken voor je als je dat goed vindt....
de staven 10 alle staven welliswaar, dat vraagt ook de grootste inzet,  het leven ter had nemen e doorgaan, in positieve zin, maar je bent het spoor eigenlijk een beetje bijster, je wil wel, maar iets en daar hebben we het weer houdt je tegen, je kunt er wel de vinger op leggen, mar je weet niet wat???

assie63

Citaat van: marianne op januari 19, 2012, 13:37:53 PM
oh assie, verdorie ja...
en ik wilde net nog een blinde vlek legging voor je leggen en uitwerken voor je als je dat goed vindt....
de staven 10 alle staven welliswaar, dat vraagt ook de grootste inzet,  het leven ter had nemen e doorgaan, in positieve zin, maar je bent het spoor eigenlijk een beetje bijster, je wil wel, maar iets en daar hebben we het weer houdt je tegen, je kunt er wel de vinger op leggen, mar je weet niet wat???
óch ja graag, vind ik leuk, ben zeer benieuwd
tja maar wat houd mij tegen he, doorgaan doe ik wel, nee geen idee wat het is, Dank voor duiding, assie xx

dameblanche

we kijken eens verder voor je assie, want ik heb hier heel sterk het gevoel dat hier iets blokkeert..
je wil wel, maar je komt geen meter vooruit...

bewust; hier komt het bewuste zelfbeeld overeen met hoe anderen je zien;
de staven 9, weet je het nog?
koppigheid,  maar ook niet meer dan een waarnemer zijn, treuzelen met het nemen van besluiten net door die koppigheid....
onbewust; deze kaart laat zien hoe onbewuste processen in ons werkzaam zijn, waar we zelf noch anderen weet van hebben; staven 5 op de kop; eigenlijk ben je een beetje uitgedoofd, hier zie we nl de staven, het elemant vuur, maar de zon is niet meer aanwezig.....
je schaduw; datgene wat je zelf wel weet maar voor anderen verborgen houdt, een zware kaart assie;
zwaarden 3 het verwerken van verliezen valt je zwaarder dan je laat weten, hoe zit het eigenlijk met de dood van je vader???
blinde vlek;  hier heb je zelf geen zicht op, maar anderen net wel; kracht op de kop...
materiele dingen te zijn belangrjk voor je......een bepaalde zwakte laat zich zien, eigenlijk dingetes kopen om je zelf blij te maken, maar het werkt niet het is alleen de buitenkant, maar het binnenste schreeuwt om aangepakt te worden assie...... :-\ :-*
ik heb nog een schep in het schuurtje staan meis....

assie63

mogen wel 10 scheppen zijn, ;D laat het even op mij inwerken, geef straks even feedback

tja niet echt koppigheid, ik treuzel wel met besluiten
ja er kan wat meer zon in mijn leven, maar het is al een beetje terug hoor
ja, ik doe mij beter voor dan ik mij voel, mijn vader is 20 jaar geleden overleden, en natuurlijk mis ik hem, hij heeft de jongens nooit gekend.
hmm weet niet of materiele dingen belangrijk zijn, loop al een aantal jaren op mijn tenen financieel, maar red het altijd, en als ik iets koop is het meestal voor de jongens, afgelopen week eindelijk is iets voor mij zelf gekocht na jaren in de financiele shit te hebben gezeten, deurwaarders incasso bureau's, waar ik gelukkig nu vanaf ben, en wat heel veel rust geeft, begint eindelijk weer een beetje positief te worden allemaal, en ja ik weet ook wel dat de binnenkant aangepakt moet worden, en hoop daar ooit hulp in te vinden Dank voor je duiding, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

mijn kaartjes

de magier en de vissen

mijn leven in handen nemen op emotioneel terrein

dameblanche

de magiër is al zo,n kaart die zich nu eens eindelijk aan je laat zien assie,
een duidelijk omlijnt doel voor ogen.
wees overtuigt dat je zelf uniek bent en uitzonderlijk, je hebt niet voor die dingen op je pad gekregen die je hiervoor hebt opgenoemt en verbluffende oplossingen hierbij gezocht.
ook dat is duidelijke vooruitgang.
zo moet je het ook zien, anders komt ook alles bij je over als in een kringetje ronddraaien... ;)

dameblanche

aan klaproosje
http://youtu.be/v4galuR0v3I ;)

prachtig, genieten van de wereld aan onze voeten, maar hij kan ook op de kop staan!!!

zwaarden 6 de moeilijke passage naar de overkant, het water begint te roeren....gevoelens komen in opspraak, ontwaak en maak je dromen waar, de ridder is een minder ontwikkelt figuur dan de koningin.
de ware verbeelding wordt door activiteit en niet door fantasie gevoed.... :-*