Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 2

Gestart door rianna, januari 01, 2012, 00:21:59 AM

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag is mijn jongste kleindochter Ruby jarig zij word 13
dus vanavond een feestje :)
ik trok vandaag
pentakels 6 en de lely
ik denk dat ik eerlijkheid boven alles  daarbij word ik geholpen door boven
liefs Rianna

dameblanche

gefeliciteerd, rianne,
ruby, mooie naam, ruby tuesday van de rolling stones....

ook het liedje van paul van vliet, meisjes van 13......

pentakels 6 wijzen je erop dat je mag geven en ook mag nemen...
maar ook dat je mag geven aan mensen naar wat zij bereidt zijn te ontvangen....
en dan bedoel ik ook op het spirituele gebied...

assie63

goedemorgen

vandaag

gerechtigheid en het kind

heldere geest, balans, een nieuw begin

klaproos1945

zwaarden ridder~ pentagrammen 9

deze zit op een driestig paard met een getrokken zwaard zal hij de oneffenheden
vanuit het verleden te lijf gaan ziekte depressies griepjes hebben het immuunsysteem
aan getast dat betekent dat er gewerkt word aan het helen dat door dicht bij jezelf zijn

kan bekeken worden waarom men geen rust kan vinden om het leven te genieten
en de valk van de pentagrammen nog aan het rond fladderen is om zijn omgeving te
verkennen het is tijd om jezelf af te vragen waarom halen we het verleden er steeds bij

wat geeft ons de vrede en de liefde die we nodig hebben  en wat kan het immuunsysteem
versterken en we ons weet thuis voelen in het eigen zijn zelfstandig het eigen ritme
mogen aanhouden zonder dat we vluchten of terugtrekken en onze talenten kunnen aanbieden

klaproosje 

Palomino

Goeie morgen allemaal,

Voordat we zo lekker richting strand gaan uitwaaien met onze vier viervoeters, hebben we eerst nog even een kaartje getrokken...

Palomino : Zwaarden 3

Ik kan mijzelf bevrijden van opgekropte gevoelens. Naar mijn hart luisteren en beseffen dat niemand me pijn kan doen als er niet diep in mij al pijn aanwezig is.

Sep         : Zwaarden 5
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

dameblanche

Citaat van: assie63 op januari 07, 2012, 10:41:51 AM
goedemorgen

vandaag

GERECHTIGDHEID is samen met de KRACHT en MATIGDHEID  een van de 3 hoofddeugden van de grote arcana.
je staat voor een beslissing, het is een belangrijke beslissing die je zult moeten nemen, het is vooral een beslissig die jou zelf ook aan zal gaan....
als je de zaak evenwichtig en open benadert zul je ook sterk staan en in staat zijn vooral besluitb\vaardig op te kunnen treden...
een belangrijke kaart voor je assie, die voor een doorbraak kan zorgen.... :-*

dameblanche

Citaat van: Palomino op januari 07, 2012, 11:41:32 AM
Goeie morgen allemaal,

Voordat we zo lekker richting strand gaan uitwaaien met onze vier viervoeters, hebben we eerst nog even een kaartje getrokken...

Palomino : Zwaarden 3

Ik kan mijzelf bevrijden van opgekropte gevoelens. Naar mijn hart luisteren en beseffen dat niemand me pijn kan doen als er niet diep in mij al pijn aanwezig is.

Sep         : Zwaarden 5

heerlijk meiden, het zal jullie allen goed doen...
lekker uitwaaien...en vanaf hier zal ik jullie dan ook uitZwaaien....

aan palo, de zwaarden 3

3 ook de keizerin, op het nivo van de zwaarden zien we hier dat het noodzakelijk is om tot de kern door te gaan dringen, hart en verstand bij elkaar bregen gaan...

sep;
zwaarden 5
met de 3 zwaarden weet je je al goed te helpen, terugkijkend kunnen nu vroegere problemen beter begrepen worden en ook vermeden worden.
wel zit er 2 dracht in de lucht, de wolken worden opengebroken...het klaart op, maar het kan ook zijn dat de heldere lucht kan betrekken.....
en dat zit er wel eens bij je..je innerlijke 2 strijd.....

hatsjepsoet

Bijna goedenavond,

Vandaag staven 9. Nu de dag is gevorderd kan ik zeggen hoe het tot nu toe is gegaan en kan ik kijken of de kaart zijn invloed heeft gehad.
Overdag voelde ik me goed. Dat kwam wel omdat ik erg in mijn fantasiewereld leefde en daardoor hoop kreeg. Tegelijk voelde ik ook een onrust want ik wil in die wereld zijn waarover ik fantaseer. Nu voel ik steeds meer verdriet.

Liefs, H. 

rianna

Citaat van: marianne op januari 07, 2012, 09:26:45 AM
gefeliciteerd, rianne,
ruby, mooie naam, ruby tuesday van de rolling stones....

ook het liedje van paul van vliet, meisjes van 13......

pentakels 6 wijzen je erop dat je mag geven en ook mag nemen...
maar ook dat je mag geven aan mensen naar wat zij bereidt zijn te ontvangen....
en dan bedoel ik ook op het spirituele gebied...
hoi Marianne
dat is een mooi doel geven wat de mensen willen ontvangen ik hoop dat het zover mag komen
dank je voor de felicitaties
liefs Rianna

kristina1975

Citaat van: marianne op januari 07, 2012, 08:40:11 AM
tja believe hij zit in je hoofd en neemt eigenlijk alle plaats in, hij zit ook in je hart.....dat verklaart de zaak....
je verkeerd al langere tijd in onzekere en onbevredigigde situaties[hond-maan]
als men je gemoedstoestand moet beschrijven komen we achtereenvolgens bij
verrassing-verbazing-betovering-moeilijkheden en angst.....
eigenlijk stort je je steeds hals over kop in nieuwe situaties ......
de lenormandkaarten laten langdurige onzekerheden zien.....

Hij zit inderdaad in mijn hart.......hij mag in mijn hart blijven alleen die onzekerheden niet :(

Ik heb net ook nog eens de Duivel en de Wolken.... nog steeds onzekerheden en angsten door de zaken waaran ik vast zit.....niet hij, hij geeft mij juist een lach op mijn gezicht en warmte van binnen :)

Oke, nu mijn bed in met hoop en doel SLAPEN :):):)
XXX

assie63

Citaat van: marianne op januari 07, 2012, 15:47:28 PM
Citaat van: assie63 op januari 07, 2012, 10:41:51 AM
goedemorgen

vandaag

GERECHTIGDHEID is samen met de KRACHT en MATIGDHEID  een van de 3 hoofddeugden van de grote arcana.
je staat voor een beslissing, het is een belangrijke beslissing die je zult moeten nemen, het is vooral een beslissig die jou zelf ook aan zal gaan....
als je de zaak evenwichtig en open benadert zul je ook sterk staan en in staat zijn vooral besluitb\vaardig op te kunnen treden...
een belangrijke kaart voor je assie, die voor een doorbraak kan zorgen.... :-*
ok heb nog geen idee welek beslisisng, maar dat komt nog wel, ok zal er zeker om denken, ok ik hou je op de hoogte wat voor doorbraak het gaat worden, Dank voor duiding, assie xx

klaproos1945

goede morgen allemaal

vandaag pentagrammen 8~staven aas

er is weer werk aan de winkel er wordt ik moet mijn eigen doelen vinden :P

klaproosje

rianna

goeiemorgen allemaal
vandaag trok ik de kelken 9 en 33 = de sleutel
vandaag me zelf voldaan voelen  dingen worden opgelost
liefs Rianna

dameblanche

Citaat van: Believe75 op januari 08, 2012, 00:17:30 AM
Citaat van: marianne op januari 07, 2012, 08:40:11 AM
tja believe hij zit in je hoofd en neemt eigenlijk alle plaats in, hij zit ook in je hart.....dat verklaart de zaak....
je verkeerd al langere tijd in onzekere en onbevredigigde situaties[hond-maan]
als men je gemoedstoestand moet beschrijven komen we achtereenvolgens bij
verrassing-verbazing-betovering-moeilijkheden en angst.....
eigenlijk stort je je steeds hals over kop in nieuwe situaties ......
de lenormandkaarten laten langdurige onzekerheden zien.....

Hij zit inderdaad in mijn hart.......hij mag in mijn hart blijven alleen die onzekerheden niet :(

Ik heb net ook nog eens de Duivel en de Wolken.... nog steeds onzekerheden en angsten door de zaken waaran ik vast zit.....niet hij, hij geeft mij juist een lach op mijn gezicht en warmte van binnen :)

Oke, nu mijn bed in met hoop en doel SLAPEN :):):)
XXX

hij doet je ook denken aan de dwaas, het speelse, het onbevangene, het vrije van hem, maar dat komt ook omdat je hem op dat voetstukje hebt geplaats, voor als nog werkt het voor je, je kunt zo alle probleem die als een web om je heen hangen nu voor eve losd laten op dit moment.. pas wel op voor zelfmisleiding zegt de duivel met een opgeheven vingertje...

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op januari 07, 2012, 17:53:49 PM
Bijna goedenavond,

Vandaag staven 9. Nu de dag is gevorderd kan ik zeggen hoe het tot nu toe is gegaan en kan ik kijken of de kaart zijn invloed heeft gehad.
Overdag voelde ik me goed. Dat kwam wel omdat ik erg in mijn fantasiewereld leefde en daardoor hoop kreeg. Tegelijk voelde ik ook een onrust want ik wil in die wereld zijn waarover ik fantaseer. Nu voel ik steeds meer verdriet.

Liefs, H.
staven 9
je straat daar voor de 8 staven, met opgetrokken schouders, waakzaam kijkend, stug, je bent altijd eigenlijk een strijder geweest, maar nu ben je geraakt, je zult een stap in een bepaalde richting moeten gaan zetten, het is echter tijdverspilling om in je fatasiewereldje te blijven zitten vindt je zelf, maar je durft niet...je bent als aan de grond genagelt....