Jullie jaarkaarten

Gestart door Leeuwin, december 31, 2011, 17:00:18 PM

Leeuwin

O.K is helemaal goed joh 8)  :D

Liefs van
Leeuwin

dameblanche

hihi, die lieve Hatsjepsoet, wees niet bang om vor je mening uit te komen hoor....je bedoelt het goed, maar je neemt te veel verontschuldigingen op je....

ik snap ,m leeuwin, maar omdat het dezelfde kaart is als mijn geboortekaart, wilde ik er meer over weten.
dit jaar zou een goed moment kunnen zijn om uit het rad te stappen.
het rad is immers DE kans op positieve veranderingen..
gelukkig kunnen we 1+0 optellen en komen op 1 de magier uit...
een nieuw begin maar wel met eigen inzet....
idd werkelijkheid is een veel positiever woord dan valkuil...dat ben ik helemaal met je eens ;)

Leeuwin

Hi Marianne,

Ik heb het idee dat die Magier bij jou steeds meer naar boven begint te komen 8)
Positieve veranderingen door eigen inzet, waarbij communicatie (zowel met jezelf als anderen) heel belangrijk is.

Vandaag trok ik trouwens Kelken 5 ??? Beetje verbaasd want zo voel ik me toch echt niet.

Leeuwin

dameblanche

dank je leeuwin, ik zelf heb daar ook het idee van.
geen twijfel meer bij eigen keuzes en beslissingen nemen, ook de groei heeft hiervoor gezorgt...

de magier is in staat alles te kunnen verkrijgen wat hij maar wil, hij moet vierkant achte zijn beslissingen kunnen staan, en dat begint ook meer en meer te komen....

de keleken 5....hihi wat niet is kan nog komen, prijs de dag niet voordat de avond gevallen is, nee grapje natuurlijk. ;D

hier wordt vandaag op je 2 bekers gewezen,
iets is voorbij, er staat alweer iets nieuws klaar waar je je op mag storten gaan.
nieuwe bekers een nieuw kader voor wensen maar ook je angsten.....
nieuwe geestelijke mogelijkheden....
pak deze bekrs op, volg de stroom van de rivier, ga de brug over naar een nieuw doel wat op je w8, het kasteel....

Leeuwin

Ik blijf niet mokken bij die drie omgevallen bekers, hoe hard de ruwe stormen ook moge woeden. Mijn blik gaat naar de twee rechtop staande bekers uit. Je weet nog niet half hoe benieuwd ik ben! Daarbij ben ik ook naar jouw ontwikkelingen heel benieuwd!!

Liefs van Leeuwin

jericho

Ik heb wel al een jaarlegging gedaan, maar waag me toch ook nog even aan een jaarkaart.
Deze is bekers 10 geworden, is "toevallig" ook mijn kanskaart bij mijn dagkaarten. Lijkt me wel leuk om ook als jaarkaart te hebben... mag ik hier dan uit interpreteren dat er mij een fijne tijd te wachten staat?  :D

Leeuwin

Er staat jou een fijne tijd te wachten en alles zal je op het juiste moment toevallen. Het enige aandachtspuntje is misschien dat je niet te snel beslissingen moet nemen. Wacht liever af tot je de duidelijkheid krijgt waar je op dat moment misschien behoefte aan hebt.

Leeuwin

jericho

ik zal dat aandachtspuntje zeker in het oog houden! Bedankt Leeuwin!

Leeuwin

arend

Citaat van: Ricca op januari 01, 2012, 12:30:19 PM
Citaat van: andreasburgh op december 31, 2011, 23:12:39 PM
Is het overigens niet zo dat de jaarkaart wordt berekend door de geboortedag/maand te nemen met het betreffende jaartal?

Ja, dat is de numerologische methode.
Welkom Andreasburgh. :)

dan kom ik 9 uit, ik zal eens moeten kijken wat dat dan betekent ... als ik het goed heb, dan trek ik de kluizenaar, als ik kijk naar de betekenis dan heb ik de indruk dat ik die kaart al jaren trek maar dat kan natuurlijk niet ;)