Jullie jaarkaarten

Gestart door Leeuwin, december 31, 2011, 17:00:18 PM

dameblanche

dank je leeuwin, dat is idd mijn valkuil.....me niet laten meeslepen....bij mijn standpunt blijven.... :-*

rianna

Dank je Leeuwin daar doe ik het voor
dank je wel
leifs Rianna

assie63

met zo een mooie kaart kan mijn jaar niet meer stuk, Dank je leeuwin, assie xx

klaproos1945

@Klaproos,   :D leeuwin
De Kluizenaar zegt mij dat je komend jaar nieuwe spirituele inzichten krijgt en ook vaker een beroep gaat doen op je tot nu toe opgedane inzichten. Je zult je wat vaker dan anders eenzaam voelen maar weet dat je het absoluut niet alleen hoeft te doen!

er zal niet veel anders op zitten leeuwin

de eenzaamheid heeft zich deels al opgelost omdat het weten van de ondersteuning
hier in al er voor gezorgt heeft dat de aanvaarding van het alleen zijn vorig jaar al
in werking is gekomen en we verder kunnen met dat gene waar we mee bezig zijn

doorgaan in een liefdevolle ontmoeting met de kluizenaar

klaproosje

Leeuwin

Hoi Lana,

Met jouw tendens van dit jaar (Zwaarden Aas) zul je tot (zeer) verscherpte inzichten komen. Je omgeving kan dit als wat beangstigend ervaren omdat zij mogelijk liever niet hebben dat bepaalde dingen ter tafel komen.

Niet alleen verscherpt je inzicht in mensen om je heen zich maar ook in jezelf (Kelken 8). Je bent steeds beter in staat om je eigen grenzen aan te geven. Je keert je ook af met die dingen die jij als oppervlakkig ervaart. Je gaat voor het zuivere, serieuze.

Groetjes van
Leeuwin

IKKE***)

Ben zeer blij met het verscherpte inzicht en wat dat kan gaan opleveren. Mijn grenzen ook durven aan te geven dat is ook een positieve. Kan nu ook die wat eenzame figuur plaatsen, tenminste zo komt hij bij mij over,  op bekers 8. Het zal betekenen dat er een aantal mensen zullen zijn wiens wegen niet meer parallel zullen lopen met die van mij.

Dank Leeuwin voor je altijd weer verhelderende kijk.

Lana.

IKKE***)

Hoi leeuwin,

Bij deze dan ook even mijn kijk op jouw jaarkaart zwaarden twee.

Je gaat je volgens mij dit jaar omdraaien naar het water. Vroegere angsten en de daarbij behorende aangeleerde reacties  los laten.
Als je je hebt omgekeerd dan zie je de obstakels goed, de rotsen, keien in het water. Obstakels die er altijd al waren maar waar je dit jaar mee aan de slag durft te gaan vertrouwend op je gevoel. Betekent dus dat je eerst goed te rade gaat bij jezelf, het 1 tegen het ander afweegt en heel bewust een keuze maakt. De strijd van de 2 ga je dus van je afleggen, is mijn gevoel. Mocht  toch onverhoopt de kei, steen, rots groter te zijn onderwater dan weet je hiermee te handelen in je gevoel.

Lana.

Leeuwin

Hoi Lana,

Eerst even jouw kijk op mijn jaarkaart. Ik heb ook het gevoel dat ik het allerlaatste beetje oud patronen ga loslaten. Jij hebt het hier over keuzes maken hé, ik heb juist het gevoel dat ik keuzes ga maken die mijn omgeving minstens vreemd vindt en/of waar ze niet achter staan en dat dit op zijn minst meningsverschillen oplevert. Ik heb het gevoel dat dit weleens de kei zou kunnen zijn maar dat wil ik liever even afwachten alvorens ik conclusies ga trekken.
De jaarkaart die ik het afgelopen jaar het meest heb getrokken was De Hogepriesteres! Ik word dus als het ware naar het water getrokken!

Ik heb bij jou ook het gevoel dat jij van sommige mensen afstand gaat nemen (Bekers 8). Ik denk dat je, behalve dat je zelf je grenzen beter durft aan te geven, zelf ook niet veel meer hoeft aan te geven als er bij jou mensen op je pad komen die beter bij je aansluiten.

Met liefde geef ik mijn visies op jouw kaarten en vragen!

Leeuwin

dameblanche

als ik de jaarkaart volgens de numerologische methode laat berekenen kom ik uit op het rad van fortuin uit, dezelfde als mijn geboortekaart.... ???

kan het zijn dat ik de valkuilen beter in de gaten zal moeten houden, er moet van leren alvorens ik het rad zal kunnen verlaten?
ook zullen er waarschijnlijk onverwachte gebeurtenissen dit jaar komen?

Leeuwin

Met Het Rad van Fortuin als jaarkaart, zul je een gelukkig jaar tegemoet gaan. De adder onder het gras is dat je dan niet altijd gelijk door hebt wat goed voor je is en wat niet. Je geluk hangt af van de mate waarin je open staat voor de onvoorspelbaarheid van het lot.
Als stroken de gebeurtenissen niet met je voornemens, ze zullen je wel diep raken! Misschien de Tarot nog eens raadplegen voor welke gebieden je het beste open kunt komen te staan.

Leeuwin

hatsjepsoet

Citaat van: marianne op januari 03, 2012, 09:16:12 AM
als ik de jaarkaart volgens de numerologische methode laat berekenen kom ik uit op het rad van fortuin uit, dezelfde als mijn geboortekaart.... ???

kan het zijn dat ik de valkuilen beter in de gaten zal moeten houden, er moet van leren alvorens ik het rad zal kunnen verlaten?
ook zullen er waarschijnlijk onverwachte gebeurtenissen dit jaar komen?

Ik vind het Rad van Fortuin ook altijd een spannende kaart, avontuurlijk. Wat ik wel eens heb gelezen en ergens heb ik het idee dat jij dat wel eens heb geschreven toen ik hem een keer had  :) dat je het lot over je heen moest laten komen. Ik kan het helaas niet meer letterlijk reproduceren zoals het stond beschreven maar het is wel op mijn eigen harde schijf terecht gekomen. Gewoon afwachten wat het lot je biedt. Ik denk bij deze kaart niet zo in valkuilen die je nog moet wegwerken.

Liefs, H.

Leeuwin

De enige valkuil die deze kaart heeft is het niet accepteren van het lot, ik vind lot een zwaar woord dus noem ik het nu maar even de werkelijkheid. Maar dat is aan de persoon zelf en niet aan de kaart, die dus inderdaad niet persé voor valkuilen hoeft te staan. Zoals je zegt: afwachten wat het lot je biedt.

Je kunt niet alles onthouden Hatsjepsoet maar ik kan me wel voorstellen dat ik dat aan jou geschreven heb.

Liefs van Leeuwin

hatsjepsoet

Nee, ik bedoelde Marianne. Volgens mij was het Marianne die het wel eens voor mij had beschreven n.a.v. een dagkaart of zo.

Leeuwin

hatsjepsoet

Hi hi, nee joh, geen sorry  :D Ik zal wel onduidelijk zijn geweest, ben niet altijd helder van schrijven.