Jaarlegging 2012

Gestart door sweetmami, december 29, 2011, 21:28:42 PM

kreeft

thnx sweety,
ja, je beschrijft het echt zoals ik het voel, de maanden die komen kan ik niet voorspellen,
maar het gevoel zat er altijd al, dat er vanalles eerst 'weg' moet eer er iets anders kan komen,
de grote kuis, noemen ze dat hier  ;D
http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,4096.0.html
dat onbestemd gevoel dat ik altijd had, er zit heel wat onderhuids, dat voel ik, maar ik kan het niet (nog niet) thuisbrengen of kanaliseren, ik weet zelf nog niet goed wat het allemaal inhoudt, dus ik wroet en zoek en draai zoals een tornado, ja,  ;D
in mijn sollicitatie noemde ik mezelf een creatieve duizendpoot, die man wist niet meer waar hij het had  :D :P
mezelf her-ontdekken, helemaal, maar als je jaren onderdrukt bent geweest, dan gaat dat niet van vandaag op morgen, het vergt,,,,,,,
en dat kind van mij, ik zei het al meermaals, ik wil het op haar poten zetten, haar erop stampen, maar ook dat vergt, ze is héél dominant  :o,,,,ze is een ander type als ik, meer het type zoals haar vader, wil, moet en zal bediend worden, ,,,,als de studie stilvalt, dan is ze verloren  :-\ en gaat ze zich focussen op mij en neemt mij over, snap je, ,,mijn privacy gaat er dan aan, het lijkt een schaduw die mij steeds bijt,,,niet gezond
ik noem het altijd zo,,,,als zij buitenstappen voor iets dan is het echt 'vrije tijd', als ik buitenga, dan ben ik gestraft als ik terugkom, de afwas bleef staan, katten kregen geen eten, de boel blijft de boel,,,,,,,
nu durf ik zelf ook al eens zeggen, Foert  >:( , al snappen ze dat nog niet helemaal  :-\ ;D
ik ben een vechter, ja, omdat ik probeer rechtvaardig te zijn met de mensen en snap niet wat mensen zien in anderen pesten  :-\, ik had meteen door dat ik op dit werk Weg Moest, die bazin? dat gevoel? het Was de SLANG herself,,,,toen ik mij daar boven zette, bleven de slangen uit mijn leggingen  :o , mijn gevoel klopt, want ze gebruikt ook anderen om zelf hogerop te geraken, ,,,,
natuurlijk, zien en voelen anderen dat niet, vandaar ook mijn onaflaatbare hunker naar iets anders, ,,
,ik voel dat dit werk nog niet is wat ik zoek, maar ik ben weg van de slang, dat is al veel voor mij, ik zag het echt niet meer zitten  :'( , hier ga ik hopelijk wat kunnen herstellen van al wat er geweest is. op safe spelen, ja, kwa werk en inkomsten zal ik beter en rustiger zitten, ,,en dan kan ik weer rondkijken  ;)
en, ja, alles neem ik even onder de loep, om te zien, wat ik eruit kan gooien  ;D
alles wat mijn energie niet meer waard is,,,,laat ik los,,,,
daarnaast ook zien wat ik kan verbeteren, en steeds zoeken naar mijn ware ik  ::)
mijn gezondheid, gaat nu voor op alles,
als dat kind me nu ook wat rust gunt? er ontspint zich altijd wel een discussie  :-X
financieel sta ik nog niet sterk genoeg om zelf een stap te zetten, ,,,,,heb ook altijd voor een ander gespaard ,,,het is maar sinds ik werk had dat ik voor mezelf aan kant zette , ook daar denk ik nu aan mezelf,
ondernemer, ja, ik ben een trekpaard  ;D
spiritueel ook, ja, ik ga altijd op mijn gevoel af, en het heeft me zelden bedrogen,
ook geuren heb ik iets raars mee  :P
ik heb al veel kruisen getrokken en dingen een eind aan gemaakt, ook vriendschappen ben ik bezig op te kuisen, wat niet goed voelt,,,,stop.
ik heb deze rustperiode nodig, dat besef ik , voel ik ook zo aan, ik ben doodmoe van alle strijden,,,,,,
en als je dan eens een maatje, zielsgenoot mocht hebben om je in zijn oksel te nestelen, tja, dat zou alles wat minder erg maken,
ik kan zo nog eventjes doorgaan, maar ik ga het allemaal een paar keer rustig lezen en laten bezinken,
en rustig aan doen,  ;) :D
de kaarten hebben me geleerd wat meer naar mezelf te kijken en op tijd de rem erop te zetten, het geeft me op een bepaalde manier beetje rust  :)

sweetje, dank jewel hoor, we horen ons nog wel  :D

:-* :-* :-*

kreeft

even omhoogwippen, voor degenen die willen terugblikken  ;)

=============================================
juli de vogels de tuin de ooievaar
zoals ik al zei, echt alles gaat bij jou onder de loep... ook je vriendschappen....er word heel wat gebabbeld... maar de babbels begin je zat te geraken.. op naar de ideeen, en het uitbrengen van... je geestelijke en lichamelijke gezondheid wankelen nog... maar toch hier ligt een klein gelukje voor je.....

augustus de sleutel de lelie
De mogelijkheid om deuren te sluiten en te openen..... de keuzes liggen allemaal bij jou. Beschermd word je sowieso.
De lelie kan jouw kennende van alles zijn... je voelt ook echt als een tornado...
dus is het geen promotie op je werk, dan zie ik er wel een man in die je even wat ontspanning verzorgd (om vervolgens kopzorgen te bezorgen   ) maarrrr
ik sluit niet uit dat in jouw verwerkingsproces de rol van jouw vader zelfs ook nog terug gaat komen... voor mijn gevoel ben je daar ook aan voorbij gewalsd.
Niet dat je er wat mee gaat doen voor hem... maar voor jezelf... en dat kan ook op afstand, snap je.

september het kruis de doodskist
ook dit zijn maar je kaartjes lieverd, keuzes maak je zelf....
keuze om zaken geheel achter jou te laten, beproeving te doorstaan ipv vast te houden.

oktober de maan de berg
dus verliezen zullen ook hier nog verder lopen...... de neerwaartse spiraal noemde je het toen je hier net on kwam.....dat gevoel blijf je nog houden.....
maar dat is niet zo....... je gaat je leven een totaal nieuwe wending geven...
en daarbij ga je tot de bodem.

november de beer de roede de ruiter
tsja jaloezie, woordenwisselingen, het ontbreken van hulp steun...
ook je moeder heeft nog een bepaald aandeel, ook een terugkomend iets dat is niet maand gericht.

=====================================================

juli: klopt, alles ging onder de loep en eigenlijk ben ik daar nog steeds mee bezig  :)

augustus: een vriend die even voor wat ontspanning zorgde, maar dat was alleen de eerste week, de bijhorende kopzorgen heb ik nadie gelaten voor wat ze waren  :)

september: nog steeds bezig met dingen onder de loep te nemen en deuren te sluiten, gewoontes achter mij te laten of toch een goeie poging tot.......

oktober: mijn nieuwe werk, ja mijn leven nam daarmee een nieuwe wending, helemaal  :D

november: de maand is nog maar halfweg, maar klopt als een bus  :)
ik voel mezelf op een trapje staan en dat voelt goed, maar blijkbaar is er toch jaloezie, een jonger iemand die een paar weken geleden begon te werken, kan het blijkbaar niet goed hebben dat ik op een goed blaadje sta, laag, héél laag  :-\
dus ja, ik ga door met snoeien  ;)

tot zover  :D