Jaarlegging 2012

Gestart door sweetmami, december 29, 2011, 21:28:42 PM

rianna

hoi Sweety
er werd mij gevraag om eens de jaarlegging na te kijken
de eerste 6 maanden  ja gepieker alom
geen fin.meevallertjes voor mij in april
mei de overeenkomst dat kan het feit zijn dat ik zolang moest wachten of we dat huis kregen
juni DE OOIEVAAR  ja het zegt het al he verhuizing of tenminsten veranderingen
julie zeg je gaat je doelen waarmaken je verplaatsen dus die klopt als een bus  meer energie  dat valt nog te bezien en iets moois spiritueel gezien moet ik nog afwachten
tot zover wat ik nog weet allemaal
het zou beter zijn als ik elke maand even keek:)
liefs Rianna

sweetmami

hi Rianna, ja leuk he!  Thanks :-*

assie63

januarie
geen blokkade met een vriend, wel wat dichter bij mijzelf
februarie
geen heer op mijn pad geweest, ik sta wel mijn mannetje
maart
ook geen heer gezien, steun kan ik wel gebruiken, neit echt met mijn handen in het haar gestaan
april
nieuwe baan, geen ruzie gehad
mei
geen rare dingen in het gezin, loopt gewoon lekker, geen last gehad van roddels, tja vind dat echt geen zware taak hoor mijn kids, gaat gewoon lekker

sweetmami

Ok Assie, Ikzelf had juist wel t eea voorbij zien komen bij je het afgelopen halfjaar waarin ik wel degelijk raakvlakken zag... Maar goed jij ervaart dat dus anders, fijn voor je dat het allemaal lekker is verlopen en lekker gaat. Dank voor je feedback.

Angel

Citaat van: sweetmami op januari 09, 2012, 18:35:38 PM

want in feb: de beer het anker, het vertrouwen in je eigen kracht wat je weer stabiliteit geeft maar ook jouw moederrol...dat zorgt ook voor energie
want in maart: het schip, de ruiter, de boel is gewoon weer in beweging waardoor er veranderingen en nieuwe inzichten op je afkomen... je bent weer een stukje verder...
en in april; de heer en de zon je blijft optimistisch in de liefde je denkt dat alles ook goed is
maar in mei; de doodskist op zn kop en de ooievaar wat mij zegt dat de boel weer op zn kop staat omdat je weer gaat twijfelen, maar die veranderingen moet je zelf gaan doorvoeren. Je kan je keuze niet blijven uitstellen en blijven afwachten...hoe een ander zn hoofd staat.
Juni: de vogels het hart, het leed mbt de liefde blijft gaat dus nog terugkomen, maar ook het praten, het blijft terugkomen.

Hey Sweetmami,

Hierbij een kort overzicht van de voorbije maanden.
Februari : ik neem zeker meer en meer de moederrol op me.  Door het overlijden van m'n mama eind van vorig jaar moet ik ook de zorg voor m'n dementerende pa op me nemen. 
Maart : Hetgeen in januari in gang gezet werd, gaat verder en verder.  Het brengt interne strubbelingen in mezelf teweeg maar ik laat alles op me afkomen en ik probeer te genieten.  There is no way back
April : Ik geloof meer en meer in mezelf; op liefdesvlak is er wel vooruitgang.  In huishoudelijke kring zijn er echter heel wat wolken.  Die waren er vroeger ook maar ze komen meer en meer naar boven
Mei : Ik verlies alle geloof in m'n man.  Geen grote ruzies maar we leven naast elkaar.  Ik moet een beslissing nemen maar ik ben er bang voor
Juni : Ups en downs op liefdesvlak.  Ik wil vertrouwen maar er komen dingen aan de oppervlakte waardoor ik terug meer wantrouwen ken.  Wie kan ik nog vertrouwen?  Ik krijg de indruk dat ik altijd moet toegeven; dat ik de minste ben. 
Hartelijk dank voor de gedane legging
Angel

sweetmami

Hi lieve Angel, dank voor je feedback. Ik wens jou heel veel kracht de komende periode en hoop dat alles snel weer in rustiger vaarwater komt voor je... :-* :-*

Angel721

Hoi Sweetmami,

Zou je voor mij ook een jaarlegging willen doen?
Ik ben namelijk erg benieuwd of er wat positieve veranderingen gaan komen dit jaar of volgend jaar.

Liefs,

Angel721

dameblanche

evaluatie sweety........
je jaarlegging, meis.....
die je voor me hebt gemaakt, verleden, heden en wat nog moet komen ...ik na het volledig plaatsen....
top meis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-* :-*

sweetmami

@ angel, ik doe deze week zodra ik wat meer tijd heb een halfjaarlegging voor je.

en dank lieve Mar.  :-* :-*

Angel721

Citaat van: sweetmami op juni 23, 2012, 15:32:26 PM
@ angel, ik doe deze week zodra ik wat meer tijd heb een halfjaarlegging voor je.

en dank lieve Mar.  :-* :-*

Bedankt Sweetmami!

Ik zal even afwachten. :-)

sweetmami

Hi Angel,

ik schrijf gewoon eerlijk en direct wat ik voel/zie, als er iets is waar je meer van wil weten of waar je je absoluut niet in kan vinden, hoor ik het van je goed....

op je vraag; gaan er nog positieve veranderingen komen...
Ja, maar je zal er wel heel hard aan moeten werken en het af moeten maken!

Voel 1 en al blokkades om je heen.  Ik voel ook zoveel boosheid bij je......

wat betreft liefdesleven, er mist iets bij je... en ik kan ook niet zeggen dat jij momenteel met iemand in een relatie zit en toch is er een man om jou heen, en dat neemt een heel groot punt in beslag bij jou...
net of er ook nog een strijd is met een rivale....... dingen die onduidelijk voor je zijn en die je graag wil weten........................ Sorry het voelt echt niet goed. Vijandig zelfs....
Als je kan komen in wat ik schrijf, Kan je misschien wat specifieker zijn zodat ik hierop verder kan kijken......

Ik heb ook het gevoel dat jij kwa ontwikkeling/werk nogal zoekende bent in hetgeen wat jij wil.. je hebt nog met niks echt doorgezet...
Dan heb je iets waar je je goed bij voelt daar ga je lekker op in maar dan komen er ergernissen.. je lijkt me ook een hele scherpe tante als ik het zo mag zeggen...
en dan BAM. klaar. en dan ga je de andere kant op.

verder gebruik jij medicatie??? gezien het tijdstip kan het zijn dat je misschien aan het doezelen bent ofzo maar ik voel me ook erg draaierig....

Gewoon echt moe, lijkt wel of je jezelf opvreet. maar lijkt wel of het bij jou meer principes zijn dan dat je zo bent snap je wat ik bedoel.... onbegrepen voelen...
je bent wel een blij mens zeg maar... niet een bij de pakken neerzitter....
Je bent ook heel trouw, lief, zorgzaam persoontje... zo 1 waar iedereen aanschuift. dus gebrek aan contacten heb je niet... maar goed of je daarmee vooruitkomt.......... je mag wel eens wat voorzichtiger zijn....

ok tot zover de dingen die ik voel...

ik pak mn kaartjes;

Angel721,

chaos in de tent van floepers...
het komende halfjaar de sterren het anker... toch een nafloeper de wolken...
je gaat dus vastigheid en stabiliteit voor jezelf proberen te creeeren en die wolken mag je wat mij betreft darna dan gaan vasthouden.... maar die wolken moeten eerst echt opzij... waar wacht jij op.... het is wel jouw leven he Angel.
Niet die van anderen.... net of jij aan de zijlijn staat en anderen zijn er bezig....
jij zit nu te wachten op........... en met vijandigheid kom je niks verder.

oke deze maand ga je je zelf liefde dus even herpakken want dat is nodig dat weet je zelf ook wel... waar sta jij.
je bent ook echt ontzettend spiritueel.... use it!

juli de slang de ring de toren
dan word de rest deze maand dus ook duidelijker voor je, al weet je het zelf ook wel........het verzorgt je grote problemen lieverd. Ook dit is dus nog een rot maand voor je. Maar als je het onder ogen ziet, zonder maar dit of maar dat...
kan je het afsluiten en kan je ook verder..............echt verder.........

augustus de zon de boom
en dan krijg je de nasleep....verwerking.....want het zit jouw heel diep maar heel veel verdriet kan verdwijnen... die wilskracht heb je....

september de maan de ooievaar
en dan ga je je rustig inzetten voor jouw verandering...
ik noem het maar een vooruitgang in de maatschappij  ;) het zal je deugd doen.
Die zelfliefde....
ach angel iedereen is toch in een roerige tijd bezig.. laat je steunen.... zet die koppigheid eens opzij....

oktober de ruiter de slang
blijf niet hangen in illusies, laat je niet manipuleren.... laat je niets wijsmaken.....ga gewoon verder... lekker belangrijk wat mensen wel of niet van je vinden en waarom moet jij het nog kwijt..........alle energie op jezelf. Niet meer zo naief zijn.

november de zeis het kind
hier is jouw ommekeer... je gaat rustig aan bezig....maar dan ook echt bezig.....de zeis word vaak gezien als negatief maar in deze is het een positief teken.

december de brief de ruiter
en hier word je dan ook echt vooruit geholpen. En het zal goed voor je zijn.
hier ga je in beweging..........

hetgeen je nu eigenlijk ook al wil.... maar niet de volle power achterstaat....
kijk je maakt je eigen keuzes he dus dan zijn dit ook maar kaartjes...... ;)
laat je niet ontmoedigen...... ga bezig vrouw....

Angel, ik kreeg ook pijn aan mijn hand/pols streek tijdens het schudden............

zorg goed voor jezelf Angel.

:-*

Mona

Hi Sweetmami,

Graag zou ik ook een halfjaarlegging willen ontvangen.

Alvast bedankt voor je tijd.

Liefs,

Mona

sweetmami

Hi Mona, het kost mij veel tijd en heb nog een andere aanvragen liggen dus sorry maar voorlopig skip ik even. Je kan eventueel een topic openen voor een algemene legging als je hoog zit.  :-*

Mona

Hi Sweetmami,

Geen probleem...ik heb geduld... ;)

Liefs,

Mona

:-*

sweetmami

lekker Kreeftje van me  ;D

ik zeg lekker want weet zeker dat jij een super mooie vrouw bent.
Je hebt ook veel humor.... maar nu is het de laatste tijd LAAT ME VERDOMME ALLEMAAL EENS MET RUST  >:(  ;D You go woman hahaha...!!
ja ook teveel toegelaten en nu zoekende... maar waar te beginnen...
het getwijfel van je maakt het ook allemaal wat moeizamer...
maar het is goed als je je tijd neemt want dan kan je er later ook met zekerheid op terugkijken... zonder weer aan knoopjes te gaan zitten frummelen als je snapt wat ik bedoel ghehehe want dat brengt het weer achteruit... dus nee neem gerust de benenwagen ipv het vliegtuig... het kost je veel energie dat dan weer wel.... maar goed over een jaar zal je weer heel anders tegen dingen aan kijken... zie misschien heb je voor jezelf het gevoel dat je niet vooruit gaat in iets tastbaars/zichtbaars.... maar de  ::) smileys worden al minder........ ;) en dat je nu bij de woede de stop knoppen aangekomen bent... is goed voor je rouwproces. Want een rouwproces daar zit je toch wel in.... je bent er bewust niet veel mee bezig want het is klaar been there done that.. maar het zit er wel en het loopt door in je systeempje.. her puberen..... jezelf her ontdekken.... denk er maar eens over na..... Dus dit jaar is het gevoelsmatig nog wat bikkelen waardoor je gezondheid ook gaat kwakkelen maar er is al meer rust, het is een nasleep....en de zaken die nu lopen kan je dan ook volgend jaar beter mee dealen. Nu kan je er eigenlijk gewoon niks bij hebben.. je wil alles gewoon gedaan krijgen en hebben en hoppathee in de hoek ermee.. maar helaas.............gaat niet zo heah.
Echt alles maar dan ook alles... gaat momenteel bij jou in de wasmachine.....
je bent aan het afwegen, bekijken, her beoordelen.... jouw positie, je rechten, je belangen....dan even weer off en het rebelleren maar je ontkomt er niet aan.
dus neer neer neer maar dan komt de op.. weer een lichtpuntje, en die lichtpuntjes worden steeds meer. Toch zie de steun om je heen, zie de vooruitgang in jezelf, omarm het, het is er!

Dan heb je naast je YOU time die je nu zo ontzettend nodig hebt... nog een meisje rondwandelen..... die jou ook weer nodig hebt...... beide zoekende....
alleen jij wil het nu eens zelf gaan doen, uit jouzelf, zelf uitzoeken.... en zij kan het eigenlijk niet zelf... kan het wel... maar is ook wat verwend hierin......maar ook daar komt wat verandering in, heel langzaam heel geleidelijk......gaat ze ook leren loslaten. Na de zomervakantie als alles weer draaiende is bij haar, en zij wat meer turbulentie voor der kiezen krijgt... heeft ze niet zoveel tijd meer om bij mams op der kop te zitten  ;) En ja, ze komt wel op der pootjes terecht... ze heeft wel wat extra aandacht nodig, dus lekker quality timen maar een remmetje erin kwa private biss mag je er afentoe best wel eens wat meer ingooien.
Niet teveel kibbelen gewoon afentoe nu even niet en even zeggen wat ze wil horen..... :) Zaken kwa het thuisfront ja moet ze wel in betrokken zijn en dat is ook haar goed recht maar wat jij daar buiten allemaal doet, moet jij weten, jij bent moeder, jij bent ouder, en dus wil ze zich wel verplaatsen maar dat kan niet, dat lukt niet en dat is het gedeelte wat botst.........probeer dat een beetje te zien.
Het heeft allemaal nog iets meer ruimte nodig..... eigenlijk..... dit zijn tijd dingen...

Dan je gezondheid besteed er wel aandacht aan en vraag en neem zoveel hulp als je nodig hebt. Je lichaam begint je steeds meer te roepen... en je hebt het nog nodig... want je gaat je lichaam nodig hebben en ook nog heel wat moeten werken........

Kwa carriere voel ik namelijk ook nog een switch bij jou komen, een andere richting.... maar dat is later.

Eerst even alles op de save modus.
als je het 1 hebt, komt de rest........

Je bent ook creatief he.. en toch ook spiritueel... daar ga je nog wat meer mee doen...

tijd durf ik niet te zeggen.. er ligt eerst nog het eea te doen voor je...

je bent namelijk wel een ondernemertje maar daar ben je eigenlijk heel beperkt in gebleven en dat gaat nog bloeien bij je hoor....!!! die omslag komt volgend jaar...

want dan in de liefde je bent een mooie vrouw, hebt vast niks te klagen....zal je echt niet hoeven te vervelen...en geniet er ook maar van.....  maar voor de whohhohh feeling de echte raker...wederzijds... vuurwerk.... ja im sorry schat toch nog geduld.... ook hier heb je nog het eea te verwerken maar ook om te zetten.... wil je iets nieuws en beters naar je toetrekken.

dus liefje, het komende halfjaar zal je nog heel wat kraaken in je hoofdje.
maar neemt niet weg dat er al heel wat in gang is gezet.

voor de maand juni 1 duidelijke kaart roede, de tweestrijd, de terugkomende conflicten, het eigenlijk gewoon willen weglopen van... maar het heeft allemaal te maken met al wat meer daadkrachtiger zijn en nog meer worden......
Als je het zelf weet en erachter staat hoeft niemand je nog wat te vertellen.. ja toch.... en daar ga je naartoe.

juli de vogels de tuin de ooievaar
zoals ik al zei, echt alles gaat bij jou onder de loep... ook je vriendschappen....er word heel wat gebabbeld... maar de babbels begin je zat te geraken.. op naar de ideeen, en het uitbrengen van... je geestelijke en lichamelijke gezondheid wankelen nog... maar toch hier ligt een klein gelukje voor je.....

augustus de sleutel de lelie
De mogelijkheid om deuren te sluiten en te openen..... de keuzes liggen allemaal bij jou. Beschermd word je sowieso.
De lelie kan jouw kennende van alles zijn... je voelt ook echt als een tornado...
dus is het geen promotie op je werk, dan zie ik er wel een man in die je even wat ontspanning verzorgd (om vervolgens kopzorgen te bezorgen  ::) :P) maarrrr
ik sluit niet uit dat in jouw verwerkingsproces de rol van jouw vader zelfs ook nog terug gaat komen... voor mijn gevoel ben je daar ook aan voorbij gewalsd.
Niet dat je er wat mee gaat doen voor hem... maar voor jezelf... en dat kan ook op afstand, snap je.

september het kruis de doodskist
ook dit zijn maar je kaartjes lieverd, keuzes maak je zelf....
keuze om zaken geheel achter jou te laten, beproeving te doorstaan ipv vast te houden.

oktober de maan de berg
dus verliezen zullen ook hier nog verder lopen...... de neerwaartse spiraal noemde je het toen je hier net on kwam.....dat gevoel blijf je nog houden.....
maar dat is niet zo....... je gaat je leven een totaal nieuwe wending geven...
en daarbij ga je tot de bodem.

november de beer de roede de ruiter
tsja jaloezie, woordenwisselingen, het ontbreken van hulp steun...
ook je moeder heeft nog een bepaald aandeel, ook een terugkomend iets dat is niet maand gericht.

december de wolken de brief
het hart schoot er nog op zn koppie uit.
Bepaalde gedachtengangen bepaalde patronen gewoon echt doorbreken.
er is zoveel werk aan de winkel..............

lieve kreeft, een nieuw begin gaat niet zonder slag of stoot... dus tel je goeie dagen. En heb vertrouwen dat alles wat je doet beloond gaat worden.... dus geef niet op. De kaarten geven overkoepelende situaties aan van een maand,
iets wat dus een grote rol zou gaan spelen.... maar jij gaat dit zelf doen en zelf ervaren........ weet gewoon al lijkt dit nog zo uitzichtloos, het is het niet, je kan het aan. Volgend jaar ga je echt stralen, en dat doe je al wel....maar dan kan je ook wat meer aan, en niet uit paniek... gewoon omdat je de energie dan weer hebt. Voor een rouwproces als de jouwne, waarin je jaren gevormd bent door een ander, waar tegen je je verzet.....herontdekken..... dat heeft gewoon tijd nodig....... meer dan je jezelf wil geven/toegeven.....de aftrap heb je gegeven... geen paniek..... je moet het toch ondergaan.. dus komma komma...... het komt allemaal goed met de Kreeft. Het komt beter met de Kreeft.

:-* :-* :-* :-* :-*