wie wil er voor mij kaartleggen?

Gestart door nina30, december 29, 2011, 11:28:09 AM

nina30

Is er iemand die voor mij de kaart zou willen leggen op liefdesvlak?
Ik heb momenteel een relatie die onder druk staat door iemand uit onze omgeving...

Alvast heel erg bedankt.
Groetjes,nina

dameblanche

hallo nina,

huiselijk geluk staat onder druk...
je hebt een oplossing proberen te zoeken, maar je verkeerd eigenlijk nog meer in 2 strijd.....
iets nieuws heeft zich geopenbaart,  maar het baart je zorgen....
er moet ook iets gaan veranderen....
grote twijfels liggen er in de toekomst, daardoor omdat je toch de wilskracht meent te hebben om het voort te zetten het is iemand uit jullie vriendenkring...
de ruiker ligt hier ook als advieskaart; neem nog geen definitieve stappen .....wacht eigenlijk nog rustigjes af...er zijn nog te veel twijfels die in je opkomen....
is hier ook geld meegemoeid, die indruk heb ik echter heel sterk?

ik hoop dat je er iets aan zult hebben, gr. marianne

sweetmami

Hoi Nina, ik heb ook even voor je gekeken...

de kaarten geven indd aan dat je tegenwerking ondervind door een heer uit jullie omgeving maar er word geadviseerd om openheid te bieden naar je partner en te vragen van je partner en het daarna ook los te laten, je zit in de gevarenzone, je wil alles nu oplossen terwijl je zelf nog in tweestrijd zit want je partner werkt ook niet echt mee (ego) en deze situatie vraagt tijd. Vind eerst de rust voor jezelf, maak zelf een keuze, ga er niet in mee in dat wantrouwen en vijandigheid dat versterkt. Er zal nog meer info op je pad komen, vertrouw erop dat wat er gebeuren zal, het beste is.

nina30

@ marianne : je slaat de nagel op de kop, zoals wij zeggen  ;). Er heeft zich inderdaad iets nieuws, een soort oplossing, aangeboden maar ik blijf erg wantrouwig en angstig....
Die twijfels die er liggen, is vooral langs mijn kant, denk ik.
Echt geld is er niet mee gemoeid, wel jaloezie op wat ik persoonlijk heb opgebouwd en gespaard doorheen de jaren, en de persoon in kwestie niet.... Dat kan die persoon niet verdragen, dat ik op dat vlak sterker sta dan hen.

@sweetmami : tegenwerking van een heer = mijn man (jammer genoeg). Ook jij hebt volledig gelijk. Ik ben een persoon die graag de koe bij de horens vat en alles oplost. Maar dat is in deze situatie niet mogelijk en dat frusteert me wel. Ik besef ook, zoals je zegt, dat ik eerst rust in mezelf moet vinden en aan mezelf moet denken.

Kan één van jullie me zeggen hoe dit zal uitdraaien?
Wat er uiteindelijk zal gebeuren?

Alvast bedankt.
Groetjes,nina

sweetmami

Volgens mijn kaartjes word de situatie uiteindelijk wel opgelost. ik zie namelijk tijdelijk leed en geen definitieve relatebreuk terug in de kaarten, wel zal t veranderingen met zich meebrengen ook bij.jou eigen emotiewereld, want de twijfels blijven aanhouden en ook zal je je alleen voelen staan en de communicatie zal ook niet zo best verlopen. Uiteindelijk kom jij hier goed en beter uit en zal je je weer.fijn en veilig voelen daar draaid het om toch. Hoe moeilijk ook probeer tijd en ruimte xn werk te laten doen. Sterkte x