wil er iemand voor mij een legging doen?

Gestart door Darlene, december 28, 2011, 10:02:17 AM

Darlene

Een paar manden geleden hebben mijn man en ik beslist uit elkaar te gaan. Deze beslissing kwam vooral van mij uit, omdat ik gevoelens voor iemand anders had.
De persoon waar ik gevoelens voor heb is een vriendin van me, ken haar al een paar jaar en onze vriendschap is hechter geworden sinds ik alleen ben. Er zijn momenten dat ik denk dat zij ook iets voor mij voelt, mijn vraag is: Houdt zij ook van mij en kan ik haar mijn gevoelens vertellen of moet ik haar vergeten?

Dank bij voorbaat
Darlene

dameblanche

goede morgen darlene,
gezien je vraag hier bij de lenormandkaartjes staat, heb ik ook de kaartjes van de lenormand geraadpleegd.
1 de boom, 2 de hond, 3 de zon, 4 de zeis, 5 de maan, 6 de lelie, 7 de ruiker,  de ooievaar, 9 de vos, 10 de klavers, 11 het kruis,  12 de berg, en 13 de heer.

we zullen eerst onder aan beginnen met hetgeen je onder controlle hebt, gekapt met je man...
dat ligt er al, dus daar kijken we niet meer naar om, het heeft toch verdriet gebracht zeer zeker, ook als jezelf de knoop hebt doorgehakt, onderga je een soort van rouw-proces, al staat daar niet iedereen bij stil.
je hebt dan ook geprobeert uit de moeilijkheden te geraken, iedereen heeft je eigenlijk ook met de nek aangekeken, maar idd een vriendin heeft je heel wat steun en hulp gegeven, vanuit een vriendschap....
maar de ghond ligt boven je en aan die vriendschap wil jij een ommezwaai in geven...
de vriendschap omzetten in een relatie...
het zal je energie opleveren, dat ligt er in eerste instantie, echter ligt daar weer de berg....

de vosl igt op je pk, je betn zo wie zo iemand die de kat uit de boom wil kijken hierin, ook voorzichtig in uitspraken, dat wat er nu ligt is ook zeer waardevol....

kijken we even naar de tussenkaarten;
de maan heeft gezegt dat je die gevoelens rustig mag toelaten...
de lelie; zoek echter steun bij een ervaren persoon hierin...
bespreek echter eerst je gevoelens met iemand anders die je vertrouwd...
het advies luidt eigenlijk en dat zegt de ruiker maar ook de ooievaar;
wacht rustig af laat het op je afkomen alvorens een definitieve beslissing te nemen, er is nog verandering nodig bij haar...... ;)

sweetmami

Darlene, je moet dit voor nu loslaten!

je piekert er enorm over maar je hebt zo een enorme mooie band met haar en een enorme steun aan haar gehad. Leg het even naast je neer. probeer te genieten van de mooie momenten die je nu hebt samen.
Zij is nog niet klaar voor zo een openbaring, nog een nieuw begin.

het blokkeren van je gedachten zal je strijd opleveren maar het uiten ook.

speel dan nog even op save, hou de dingen nu even hoe ze zijn.

en kijk over 2 a 3 mnd weer eens hoe de kaartjes ervoor liggen.

Darlene

Bedankt voor de legging.
Het klopt volledig wat jullie zeggen, maar het is zo moeilijk om het naast mij neer te leggen. Maar zoals Marianne zegt het heeft misschien met het rouwproces te maken. Ik geniet van de momenten dat ik bij haar ben. En wie weet wat de toemost nog brengt.

Darlene