Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Zwevende etalagepoppen

Gestart door Pink, december 26, 2011, 11:28:51 AM

Pink

Goedemorgen allemaal,

Ik bevind me op de grens tussen waken en slapen als het volgende beeld wordt geschetst. Als in een film zweven er etalagepoppen voor bij. Er is een vaste orde van zweven en die orde lijkt een beetje op die van het Atomium. Ze zijn geslachtsloos en ongekleed. Ook valt het me op dat ze geen haar hebben. De kleur van de poppen varieert van transparant via wit en zilver naar lichtpaars en ze zitten allermaal zwijgend  in de denkershouding van Rodin. Ik kijk naar hun glimlachende gezichten en geniet van de rust die ze uitstralen. Van de eenheid.

Dan vormen ze een slinger die aan mij voorbij zweeft en stuk voor stuk draaien ze hun rug naar mij toe. Vleugels is mijn eerste gedachte maar als ik goed kijk zie ik dat het donkerpaarse vlinders zijn. En uit het oog van de vlinder komt een gouden sterrenregen.

Het einde is me niet tot me gekpmen want ik ben ergens onderweg diep in slaap gevallen met dit beeld op mijn netvlies.

Pink

Pink

Hallo allemaal,

In een PB vroeg Rocca of ik er al aan gedacht had dat de droom mogelijk op "ontpoppen" kan wijzen. En inderdaad, dat kan best zo zijn. Een heel nieuw en onbeschreven blad ligt voor me. Een sabbatical vol mogelijkheden. Voor het eerst sinds 33 jaar niet veelal hard werken maar ont-moeten en dan vooral mezelf ont-moeten. Verdiepen, studeren, nieuwe paden verkennen.

Ik kijk nu al uit naar de stroom van creativiteit die ongetwijfeld los gaat komen.

Pink

Palomino

Lieve pink, wat klinkt dat allemaal heerlijk en vol van goeie energie...   Ik hoop dat wij hier op het forum ook een graantje mogen meepikken van die ongetwijfeld loskomende energie...

Liefs van Palo en de groetjes aan Rocca ( afkorting van Rocking Ricca neem ik aan...?)

Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Ricca

Super, eindelijk een o in mijn naam! ;D

Liefs van  R :) cca

:D :D
From Ricca with Love

Pink

Hallo Palomino en Ricca,

Een freudiaanse vergissing. Zomaar de oooooohhhhhhh van verwondering toevoegen.

Punk 8)