Zonnewijzer van gezaaide wortels

Gestart door janice, december 26, 2011, 08:23:48 AM

janice

Ik droom dat ik een man met de witte laboratoriumjas en hoge kaplaarzen in het water zie staan en zn gevraagde oogst van een boerin op een platte boot zie overnemen.Aan de overkant van de grote rivier zie ik de boerderij van de boerin in een blauwe broekpak met cremekleurige pet op en een enkele riet(graan) in haar mondhoek. Ze heeft een stok nodig om met haar boot weer de overkant te kunnen bereiken.

Ineens ben ik aan de overkant waar ik tegen de rug van de boerin aankijk en waar ik vooral de boer oogstend en zaaiend bezig zie op een kleine boerderij. Ik zie een mooi wit huis voor me dat centraal staat in de boerederij.Voor het huis zie ik 2 stroken grond. Links van me zie ik groente dat geoogst moet worden en waar de boer bezig is. Rechts zie ik veel aarde waarvan ik weet dat er zaadjes voor bloemen (azalea's) is gezaaid.

De wat stugge en mopperende boer wordt wat ongeduldig met me omdat ik mn ogen uikijk en vooral dat huis prachtig vind en de kleine maar overzichtelijke boerderij mooi vind maar verder niks doe. Het huis grenst links tegen een bruiner gekleurd en ouder uiziende woning aan. Ik bied aan om mee te helpen maar ik krijg eerst een korte rondleiding door de boerderij.

De boer geeft mij een mand vol wortels aan, met de bedoeling dat ik deze ga zaaien en het liefst in een bepaald systeem in de linkerstrook. Ik begrijp het systeem niet en hij doet het voor. Langzaam zie ik dat hij met de wortels in de grond een zonnewijzer aan het maken is maar ik zie nog steeds niet hoe laat het is.Tot hij zegt dat ik rechts naast hem moet staan. Door de zonnestralen achter ons zie ik door de schaduwen vanuit de wortels langzaam hoe laat het is: 15:07.
Ik vindt het prachtig om te zien!
Ik wordt helemaal uitgerust wakker.
Intuitie is verstand dat haast heeft