Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Genezer en een rij

Gestart door janice, december 21, 2011, 07:33:42 AM

janice

Ik droom dat ik op een stoel zit in een aula met nog wat andere mensen. Ik zie een lichamelijk gehandicapt jongetje rechts naast me zitten. Hij vertelt over zijn lichamelijke ongemakken en verteld ook dat een deel ervan inmiddels op zn rug weer zijn hersteld/genezen. Hij haalt zn zusje erbij en verteld mij dat zij er nog veel erger aan toe was geweest, heel veel wondjes in haar mond had zij maar die zijn inmiddels ook weer genezen. De jongen bedankt mij ervoor, blijkbaar heb ik ze van de wonden genezen en ik voel me trots van top tot teen dat ik deze mensen heb mogen helpen.
Wel fluister ik zacht tegen een persoon die links naast me staat dat ik vermoed dat de ouders van de 2 kinderen broer en zus zijn van elkaar.

Ik zie vervolgens een rij van werkende mensen rechts voor mij binnen komen wandelen. Ze staan op het punt om te gaan pauzeren en moeten eerst allemaal langs mn leidinggevende die enkele meters verderop tegenover me zit. Tussen ons in is een rij van bruine tafels te zien met nogal wat mensen links en rechts. Ook zie ik mn ex collega uit mn eerdere droom genaamd "Verdriet" niks vermoedend rondkijkend en in de rij staan. (In het echt ben ik een beetje aan het vergeten hoe hij eruit ziet, in de droom was het beeld glashelder)
Ik kijk snel een andere kant op of richting de tafel voor hij mij ziet zitten.
Maar toen werd ik helaas wakker  :-X
Intuitie is verstand dat haast heeft

Pink

Hallo Djen,

Even een uppertje om je te laten weten dat ook deze in de week ligt.

Pink

janice

Pink

Hallo Janice,

Het feit dat je in een aula zit met andere mensen, wil volgens mij vertellen dat je andere mensen hebt toegelaten in je persoonlijke ruimte. En dat heeft pijn gedaan, je bent in je rug gestoken (het gehandicapte jongetje met wondjes op zijn rug) en dat heeft je als vrouw een flinke knauw gegeven (de wondjes in de mond van het meisje). Maar je hebt jezelf weer bij elkaar geraapt en daar ben je (terecht) trots op. Ouders vertegenwoordigen de mannelijke en de vrouwelijke kant in ons. Het feit dat jij vermoed dat de ouders broer en zus  zijn geeft in dit verband aan dat er geen echt gezonde verhouding in de relatie is.

De werkende mensen zijn problemen/probleempjes in aantocht (na de pauze komen ze jouw kant op. Jij hebt daar geen zin in en laat ze daarom eerst langs je leidinggevende gaan.  De tafels staan in dit verband symbool voor het oordeel dat tussen jou en de problemen in staat. Ook kan je de tafels zien als de spreekwoordelijke muur die de problemen (werkende mensen inclusief de ex-collega) op afstand houdt

Als ik naar het totale beeld kijk, dan lijkt het op een verwerkingsdroom (het glasheldere beeld van je ex-collega). Alleen wordt je wakker voordat het echte verwerken is begonnen. Het lijkt me handig om een vervolgdroom te vragen die je in staat stelt om de problemen uit te nodigen in plaats van ze op afstand te houden. Als je ze een deel van jezelf maakt. Lossen ze op.

Pink

janice

dank je wel pink! :) een vervolgdroom voor nog enkele puntjes vragen is een goed idee