Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Gefeliciteerd!

Gestart door Carla, december 20, 2011, 01:31:47 AM

Moonskin

Lieve Klaproos en Suus...

Happy B~Day's nog...  ;D
Dat er nog vele gelukkige, liefdevolle, fijne mogen volgen..

Liefs Thea  :-*

Eveningstar

#226
Ben ik door omstandigheden 2 dagen niet komen kijken op CW en nu dit!!

Mijn lieve zielenmaat ik weet al veel, maar dit wist ik niet!

Van harte gelukgewenst met je verjaardag!!! Geniet lekker na en pas op.... daar komen die verjaardagszoenen van me aan  ... smak... ;)  :D .

Zet je vaas maar klaar, want hier komt een virtueel leuk, mooi, prachtig boeket!!! Stukske nog afsnijden van de stelen voor je ze in de vaas stopt hé, dan blijven ze heel lang staan  ;) .

Dikke dikke zoen!

Alle liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Zie ik dat er nog gegadigden zijn... natuurlijk ook jullie, Thea, Mieke en Klaproos van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Goh ik wens jullie een goede gezondheid toe, een vreugdevol leven en een gelukkig gevoel!

Mmmm... en nog een lekkere virtuele taart!

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Hallo Eva - Moon en Lieve Ziel ik dank jullie voor de mooie wensen , de vaas staat klaar en de bloemetjes heb ik zoals je aangeeft erin geplaatst

Hartelijk dank
dikke dikke , knuffel , en zoen time  :D :D :D :D

Suus

Sweetie

Van harte gefeliciteerd Moon !!

Dikke kus en geniet van deze mooie dag  :D :)
:-* :-* :-*

Liefs ,
Suus

kreeft

Moonskin,

dikke bees van een gekke trees  ;D

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag

:-* :-*

Ricca

Lieve Thea, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik wens je een fijne dag en een bruisend nieuw levensjaar!

Liefs en :-* :-* :-*
Ricca
From Ricca with Love

Carla

Lieve jarige Thea, gefeliciteerd en een fijne dag!

Moonskin

Hoi hoi lieve forum vriendjes en vriendinnetjes...

Dank jullie voor de fijne wensen.. Gisteren ontzettend genoten van een superleuke, gezellige verjaarsdag!!
Iedereen is zo lief en vrolijk... Fantastisch, dan kan je ook alleen maar een fijne dag hebben.
Vanavond doen we het nog even een xtje over met een huis vol gezelligheid waarbij ik mijn knus huisje omtover in een feestpaleis!! Heb er zin in..

Fijn weekend allemaal ...  :-* :-* :-*

Liefs Thea

heleen

Hierbij wil ik alsnog iedereen bedanken die mij heeft gefeliciteerd met mijn verjaardag. Het is natuurlijk ontzettend onbeleefd na al die lieve felicitatie's niets meer van mij te laten horen. Maar ik ben even afwezig geweest omdat ik mijzelf moest richten op andere doelen, en niet de energie kon vinden om iets te schrijven. Ik hoor iedereen denken ja ja, die Heleen, ze was te gierig om te trakteren op een virtuele taart, maar helaas heb ik deze laten verbranden in de oven :(. (wel ettelijke waarschuwingen gehad dat je zo'n taart niet in de oven kunt bakken, maar ik sla wel vaker goede adviezen de wind in.)

liefs
Heleen.

Developerone

Ha die Heleen goed je weer te zien!
En alsnog felicitaties :)
Bless Developer

Ricca

Citaat van: marianne op november 20, 2013, 12:32:48 PM
zie ik nu het licht aan het einde van de tunnel...

Wat mooi om met dat licht je nieuwe levensjaar in te gaan. :)

Lieve Marianne, Dame Blanche, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een heel fijne dag en hoop dat je vertrouwen in je gezondheid nog met de dag zal toenemen. Heb het leven maar lief, dat is veel fijner en beter dan knokken. Liefde is de genezende kracht!

Liefs van Ricca :-*
From Ricca with Love

Vlinder

Van harte gefeliciteerd Marianne
Ik wens je een heel mooi positief  jaar toe, Jij weer helemaal lekker gezond en gelukkig!
:-*

Carla

Lieve Marianne,

Veel verwondering, dankbaarheid, blijdschap en gezondheid gewenst in je nieuwe levensjaar!

Liefs van Carla

kreeft

Marianne,
van harte gefeliciteerd met je verjaardag

grtj  :)