vliegend naar een mooie zonsondergang.

Gestart door raven67, december 14, 2011, 14:08:02 PM

raven67

Ik had een droom,
ik kon vliegen, met gemak, hoog en snel. Ik ging daarna laagvliegend en snel over een prachtig valk water, richting een ondergaande zon die doorbrak door de regenbui wolken.
Daarna, toen ik weer op de grond was kwam iemand een prachtig mooie vis (soort forel) brengen, levend, die met je kon communiceren. We gaven hem water om te overleven, waarop hij in een lieve grote hond veranderde.
en alles was goed..

Ricca

Citeeren alles was goed..

Ja. :D

Lieve Raven,

Als een volleerd vlieger vlieg je eerst heerlijk hoog in de lucht (je bewustzijn neemt een hoge vlucht) en dan scheer je laag over het geheimzinnige, spiegelgladde wateroppervlak dat de geheimen van de diepte verbergt. Vervuld van dankbaarheid vlieg je vervolgens de ondergaande zon tegemoet (een zonsondergang is een symbool van tevredenheid en dankbaarheid), dwars door de regenbuiwolken waaruit ieder moment hemelse zegeningen en openbaringen kunnen neerklateren...

Eenmaal weer op de grond, krijg je een prachtig mooie, levende, forel-achtige vis aangereikt die kan communiceren. :) Hij vertegenwoordigt een inzicht dat, als gevolg van jouw vliegreisje, uit de diepte van het onbewuste opgesprongen is (forellen zijn formidabele springers) en in het volle licht van het bewustzijn is gekomen. Je verzorgt hem met water (= levenswater = liefde) en dan verandert hij in een lieve grote hond. Zo'n verandering van het ene symbool in een ander symbool is altijd een gevoelsindicator. De hond symboliseert het gevoel dat voortkomt uit de boodschap die de vis jou brengt. Het nieuwe inzicht (de vis) blijkt heel vertrouwd, het geeft je een vertrouwd gevoel (de lieve hond).

Liefs van Ricca


Toegift...  ;D

Een engelse en een nederlandse vis komen elkaar tegen in de Noordzee.
Zegt de engelse vis: "Hi!"
Zegt de nederlande vis: "Waar?!"
From Ricca with Love