36 kaart legging ivm werk

Gestart door Chris, december 08, 2011, 09:07:49 AM

Chris

Hallo allemaal,

Gisteren ben ik benaderd voor mogelijk een andere job..Ik heb de kaarten erop gelegd,maar het moeilijke vind ik dat als ik ze voor mezelf duid ik alleen datgene zie wat ik WIL zien...onbewust.Wie heeft er zin en tijd om er ook eens naar te kijken?

bvd Mijn sterrenbeeld is leeuw
Gr Chris

1.  Ruiter-  2.sterren    3.klavers-    4.Ooievaar- 5.   Wolken-  6.  Heer-   7.  Zon -       8.  Hart-     9. Schip
10.Hond-  11.Roede-  12.Slang-    13.Toren-      14. Vogels-   15.Weg-   16. Vossen- 17. Kruis-   18.Vissen
19.Lelie-   20.Muizen-  21.Ring-      22.Maan-      23. Brief-      24. Kist-    25. Tuin-      26. Ruiter-  27.Boom
28.Zeiz-    29.Sleutel-  30.Ruiker-   31.Huis-        32. Beer-      33. Boek-  34. Berg-     35. Dame-  36. Anker

Ik zal hier later mijn eigen duiding plaatsen.

Gr Chris

mlw

#1
Bericht verplaatst door Carla naar "Even voorstellen" in het Algemene forum.

rianna

Citaat van: Chris op december 08, 2011, 09:07:49 AM
Hallo allemaal,

Gisteren ben ik benaderd voor mogelijk een andere job..Ik heb de kaarten erop gelegd,maar het moeilijke vind ik dat als ik ze voor mezelf duid ik alleen datgene zie wat ik WIL zien...onbewust.Wie heeft er zin en tijd om er ook eens naar te kijken?

bvd Mijn sterrenbeeld is leeuw
Gr Chris

1.  Ruiter-  2.sterren    3.klavers-    4.Ooievaar- 5.   Wolken-  6.  Heer-   7.  Zon -       8.  Hart-     9. Schip
10.Hond-  11.Roede-  12.Slang-    13.Toren-      14. Vogels-   15.Weg-   16. Vossen- 17. Kruis-   18.Vissen
19.Lelie-   20.Muizen-  21.Ring-      22.Maan-      23. Brief-      24. Kist-    25. Tuin-      26. Ruiter-  27.Boom
28.Zeiz-    29.Sleutel-  30.Ruiker-   31.Huis-        32. Beer-      33. Boek-  34. Berg-     35. Dame-  36. Anker

Ik zal hier later mijn eigen duiding plaatsen.

Gr Chris

hoi Chris ik heb eens even gekeken wat ik er uit kan halen
ben er niet zo'n kei in  maar  het proberen waard:)


de hoeken
een koers  die je meer houvast geef veranderingen waar je nog bericht van verwacht

rond je maan(werk)
een instantie gesprekken voeren over wat er besloten word je innerlijk krachtig voelen  er komt geluk door een contract  maar wel oppassen voor het bekende addertje

huizen
1 op 1 = 2 een berichtje waarbij je je geluk niet op kan 
16 op 2 = 18  succes geeft je vertrouwen en geluk
2 op 3 = 5 gelukkig voelen in een nieuwe koers waarin je kan groeien
17 op 4 = 21  tegen veranderingen opzien
6 op 5 = 11  daardoor kom je in tweestrijd en lijkt het je ongemakkelijke gevoelens te groeien
28 op 6 = 34
je doorstaat je zorgen waardoor je met de stroom mee dobbert
31 op 7 = 2
positieve wending die je geluk breng door dat het in een andere verpakking zit
24 op 8 = 32
je kan je een heel nieuw begin maken met ander werk je kan je hart meer volgen
3 op 9 = 12
je spreekt van je gelukkige koers die je gaat
18 op 10 = 28  vertrouwen in je zelf
11 op 11 = 22
is de strijd die je voert maar je daadkracht het wint en daardoor je twijfels  onder de knie houd
rond de dame 
1 5 35 21 20
het lijkt of de dame rechtop in het zadel zit maar  ze zoekt naar houvast en dat gevoel groeit  er liggen blokkades op haar weg die  de rust verstoren
rond de ring
7 21 32 4 9 33 23 11
spanningen in  je levensloop  waarbij je toch innerlijk met emoties heb te kampen je zoekt een oplossing om gelukkig te worden
maar  je mist wat daadkracht

spiegelend
1 35
berichten over werk geven je houvast
16 29   helderheid omtrent een dame
2 21    je geluk word  door een obstakel gestremd
17 26   er lijken door inzichten toch veranderingen te          komen een verandering  die je nu nog niet weet
6 15    toch wat verdriet over een  vrouwspersoon
4 28  innerlijk toch weten wat je wil
31 9  een gelukkige positieve periode
33 24   oplossingen zoeken in liefdes zaken
10 3 veranderen van koers
17 5 je vertrouwen groeit
11 1  berichten die je tot daadkracht pushen
7 20 langzaam aan komt er rust in je  leven
19 8 denk dat er een hele nieuw begin komt bij een bedrijf
12 27 er word gepraat en een besluit genomen
22 34  een ander pad op wat betreft werkzaamheden
14 25  een contract wat je gezin ten goede komt
36 23 einde gepieker
34 30  door dat je gesteund voelt   ga je mee met de stroom

nou ik heb me best gedaan
liefs Rianna

dameblanche

#3
mooi zodat ook iedereen kan hoe hoe een ander de kaarten duidt....
maar het is wel zo dat gaanderweg iedereen ook op zijn egen manier te werk gaat e zijn eigen zienswijze ook ontwikkelt.

ja kaarten voorjezelf uitleggen, ik ben er al lang gelden ook mee opgehouden, onbegonnen werk, zien wat je wi zien, daar weer aan twijfelen....pffffffffffffffff.......

je ligt in de bovenste rij chris, dat is de karma-rij....
spirituele energie, gedachten gebruik je vaker of heb je ook al vaker gebruikt om uit de moeilijkheden te komen.
vernaderingen vinden steeds weer plaats, je hebt het er wel moeilijk mee, maar gaanderweg leer je er mee omgaan....
sterrebeeld; leeuw, het vuurteken.....

je vraag is wat gaat nieuw werk me opleveren?
frappant genoeg zie ik het kind niet in je legging terug...
je hebt waarschijnlijk 2 maal de ruiter genomen en daarmee een verwisseling gedaan...
heeft ook iets te vertellen....
je staat er wat wantrouwend tegenover......
gedachten gaan er ook steeds naar uit, het kost je ook energie....

het gaat hier over een baan bij een officiele instantie met een flexibel karacter.....waarbij een fusie plaatsgevonden heeft.
er ligt al een soort van afscheidsbericht klaar, wederom die twijfels, maar je kijkt hier teveel bij achterom...
dat zie ik ook aan je plek in de legging, je kijkt welliswaar achterom, omdat je dan ook het gevoel hebt controle over je leven te hebben...
wat ligt er boven je.......
toch brengen nieuwe dingen ook weer nieuwe problemen met zich mee, maar ook weer nieuwe uitdagingen....
je bent er wel blij mee, want het is toch een baan waar je hart bij uitgaat....
je hebt er een telefoontje over gekregen, maar er liggen twijfels bij je.....
liefs marianne

Chris

Het kind hoort idd op plaats 26 te liggen... sorryIk heb de baan nog niet hoor gesprekken moeten nog volgen.
Ik zal straks verder kijken wat er nu al te plaatsen is,
Tot zover bedankt

Gr Chris

dameblanche

ja vandaar dat het kind er niet inligt chris.....
in deze legging is dat ook nog niet te zien......
vogels-gesprekkken, afwegingen, wantrouwen, toch blijf je positief...
uiteindelijk is het schip die nieuwe uitdaging en dan komt het erop neer dat je het financiele plaatje goedkeurd want daar is nog iets niet mee inorde...en dan kan er koers gevaren worden.....

hou ons op de hoogte......



Chris

Het eerste wat ik jullie mee kan delen dat er een orienterend gesprek gaat komen met het bemiddelingsbureau welke kandidaten uitzoekt...

Wordt vervolgd

Ik houd jullie op de hoogte
Dank jullie wel

Gr Chris

Carla

Spannend Chris, veel succes gewenst!

Carla

sweetmami

Citaat van: Chris op december 08, 2011, 09:07:49 AM
Hallo allemaal,

Gisteren ben ik benaderd voor mogelijk een andere job..Ik heb de kaarten erop gelegd,maar het moeilijke vind ik dat als ik ze voor mezelf duid ik alleen datgene zie wat ik WIL zien...onbewust.Wie heeft er zin en tijd om er ook eens naar te kijken?

bvd Mijn sterrenbeeld is leeuw
Gr Chris

1.  Ruiter-  2.sterren    3.klavers-    4.Ooievaar- 5.   Wolken-  6.  Heer-   7.  Zon -       8.  Hart-     9. Schip
10.Hond-  11.Roede-  12.Slang-    13.Toren-      14. Vogels-   15.Weg-   16. Vossen- 17. Kruis-   18.Vissen
19.Lelie-   20.Muizen-  21.Ring-      22.Maan-      23. Brief-      24. Kist-    25. Tuin-      26. Ruiter-  27.Boom
28.Zeiz-    29.Sleutel-  30.Ruiker-   31.Huis-        32. Beer-      33. Boek-  34. Berg-     35. Dame-  36. Anker

Ik zal hier later mijn eigen duiding plaatsen.

Gr Chris

ik wil het ook graag even proberen;

je hebt een baan gezien die je heel graag wil, daar zit je passie in, echter je wil je huidige baan ook trouw blijven maar zij geven je ook niet echt zekerheid, waardoor jij wel ff klaar bent met het trouw zijn en je voor jezelf gaat kiezen. Zekerheid is wat je zoekt, en die overeenkomst, kwa contract en financieel gaat hem ook bij die andere functie niet worden. Wel gaan er gesprekken plaatsvinden en je bent dankbaar voor de ervaring, waardoor je gevoelsmatig ook toch meer zelfvertrouwen gaat krijgen om verder te kijken, je wilt ook zo graag meer erkenning, verder en meer leren. Ik heb ook het idee dat je op je huidige baan ook nog het eea te horen krijgt. Hoe dan ook verandering gaat plaatsvinden, maar dat zal niet zo 1,2,3 gaan. Je zal zowel bij je huidige functie als die nieuwe functie waar je een oogje op hebt tegenwerking ervaren!

Dus om even terug te komen op jouw vraag; sorry, maar deze legging zegt mij niet dat je bij die andere baan gaat starten.

Hou ons op de hoogte.

Liefs!

Chris

#9
Hoi Sweetmaami ,

We moeten afwachten buiten het feit dat ik natuurlijk niet weet of ik de baan krijg kan ik wel een aantal zaken plaatsen.Ik zal verslag uitbrengen op het moment dat ik meer weet,

Dankjewel voor jouw duiding

Gr Chris

Liefs!

Hallo Chris, ik heb het citaat uit je bericht verwijderd. Iedereen kan lezen wat er in het vorige bericht staat, dus het is niet nodig om het in zijn geheel te citeren.
Ricca

Chris

Dank jullie allemaal voor jullie duidingen.
Er heeft nog 1 telefoongesprek plaatsgevonden,maar daar kwamen we eigenlijk tot de conclusie dat het niet "lonend"was deze stap te zetten.
Dus zal deze baan niet voor mij bestemd zijn geweest.

Gr Chris

sweetmami

Ok, jammer maar uiteindelijk dus beter voor jou.
Hoe gaat het nu bij je huidige baan? Xx

Chris

Hoi sweetmami

Mijn huidige baan is helaas maar wat uitzitten,meer eer , ook al zou ik willen , is er hier niet te behalen,maar we gaan gewoon verder.
Zal mijn tijd nog niet zijn denk ik maar  :D

Gr Chris