hulp gevraagd, kaartlegging

Gestart door ladybird, december 08, 2011, 20:47:01 PM

ladybird

Hallo allemaal

Zou iemand voor mij een kaartlegging willen doen?
Ik heb gevoelens voor een persoon, hij weet hiervan en ik hij zegt ook gevoelens voor mij te hebben, maar op de een of andere manier zijn we toch niet bij elkaar. Hij is ook niet echt een prater. Zit hij misschien ergens mee, of is er iets aan de hand waardoor hij toch niet wilt? Ik krijg soms geen hoogte van hem, en vroeg me af of iemand hierop een kaartlegging wilde doen,

Alvast heel erg bedankt!

Leeuwin

Hoi Ladybird,

1. De persoon: De Kluizenaar
2. Jijzelf: Staven Koning
3. Hier gaat het die persoon om: Pentakels 8
4. Hier gaat het jou om: Matigheid
5. Gezamenlijke oplossing: Staven Aas

Voor mij overduidelijk dat jij helemaal voor die persoon wilt gaan (Staven Koning) maar dat je door zijn geslotenheid hierin wordt afgeremd (Matigheid).

De Kluizenaar met Pentakels 8 gecombineerd, geeft mij het gevoel dat hij een nogal bewogen verleden achter de rug heeft. Het kan zijn dat hij wat last heeft gehad van overspannenheid, door welke oorzaak dan ook. Het kan ook zijn dat hij iemand is die zich in zijn algemeenheid moeilijk bindt aan een ander. Mogelijk heeft hij in het verleden een behoorlijk aantal relaties achter de rug.
Het kan zijn dat hij bang is voor jouw reactie als jij dit hoort. Ik denk namelijk dat jij van nature erg trouw bent en je niet zomaar aan iemand geeft en juist dat boezemt hem remmingen in om open te zijn over zijn verleden.

Staven Aas: remmingen laten varen (voornamelijk hij!), praten en er samen voor gaan.

Liefs van
Leeuwin