duiding kaartlegging voor vriendin, raak er niet aan uit

Gestart door shana, december 04, 2011, 14:43:27 PM

shana

Een vriendin kwam voor een kaartlegging, maar voor het moment spreken de kaarten precies niet meer voor mij.
Misschien omdat ik zelf nog teveel in de knoop zit?
Ik kon er echt niks van maken, heb het arme kind onverrichterzake naar huis moeten sturen. haar vraag of haar relatie nog weer in orde komt en wat ze zelf kan doen, ik heb een foto van haar en de foto van haar vriend erop gelegd met de pk van de man. Alvast bedankt.
Ok hier is de legging, misschien kunnen jullie er iets uithalen. 13 kaarten
verleden                 heden              toekomst

vissen
              weg         vos          lelies
vogels - klavers    Pk-ooievaar     schip - hart

berg          kind        sterren
                             brief

lieve groetjes van Shana

dameblanche

hallo shana,
nu is het me niet duidelijk welke pk kaart je gebruikt dan hebt.
de vraag is afkomstig van je vriendin, dus ik neem aan dat je vriendin gewoon als uitgangspunt hierbij is genomen, met de ooievaar als 9e kaart.

wat zij onder zich heeft liggen, dus daar gaan we van uit;
er is openheid van zaken gevraagd, ook enigzins gegeven.
zij loopt ermee rond, maar het weegt echter zwaar.
om uit de moeilijkheden te geraken is er wel gepraat worden, maar dat heeft nog meer twijfels gebracht voor haar, ze is voorzichtiger en wantrouwiger geworden.
wat zij zelf kan doen wordt hierbij door de lelies weergegeven, schakel een therapeut in.
ga niet via allerlei leggingen in de weer, ga net naarallerlei mediums om uitsluitsel te willen krijgen.

de ooievaar ligt hier op de dame, daar ga ik fdan van uit, de dame stelt zich welliswaar fexibel op, maar kan ook ongedurig zijn, wispelturig, maar bovenals vriendelijk en behulpzaam.
toch gaat het goedkomen indien ze de juiste persoon kan benaderen om samen er iets weer van te maken.
ik hoop dat zij hier iets mee kan....
lefs marianne

shana

Bedankt Marianne,

als ze mij iets vragen over hun partner dan leg ik altijd de man als persoonskaart, dus hier was de pk haar partner op zijn foto om te versterken en haar foto erbij gelegd.
Volgens haar verhaal is iemand leugens en roddels aan het rondstrooien over haar tegen haar partner.
Misschien kan ze hier wat mee.

groetjes

Jane26

Gezien de vos vissen boven zijn pk kan dit idd het geval zijn (hangt boven zijn hoofd, waarschuwing erg voorzichtig te zijn, of dat hij erg voorzichtig ingesteld is). Echter lijkt het me, volgens deze legging (kind-brief) dat hij zich er niet van bewust is, min of meer onschuldig is.

dameblanche

ik had ook al het idee dat haar de ooievaar meerbij haar partner ligt.
een man die idd zichzelf mooier maakt over de ruggen van anderen.
helaas is het moeilijk voor je vriendin om daar mee om te gaan, zij wordt daardoor heen en weer geslingert in haar gevoelens voor hem....
hij ontloopt zijn verantwoordelijkheden, maar aan de andere kant zijn er nog gevoelens voor hem, en dat kan zij niet rijmen...

shana

aan Marianne,

geldt jouw eerste uitleg maar dan voor de man?

verward...

dameblanche

nee, de eerste uitleg is voor je vriendin, je vriendin stelde de vraag, dan wordt normaliter ook haar persoonskaart gebruikt....

sweetmami

Citaat van: shana op december 04, 2011, 14:43:27 PM
Een vriendin kwam voor een kaartlegging, maar voor het moment spreken de kaarten precies niet meer voor mij.
Misschien omdat ik zelf nog teveel in de knoop zit?
Ik kon er echt niks van maken, heb het arme kind onverrichterzake naar huis moeten sturen. haar vraag of haar relatie nog weer in orde komt en wat ze zelf kan doen, ik heb een foto van haar en de foto van haar vriend erop gelegd met de pk van de man. Alvast bedankt.
Ok hier is de legging, misschien kunnen jullie er iets uithalen. 13 kaarten
verleden                 heden              toekomst

vissen
              weg         vos          lelies
vogels - klavers    Pk-ooievaar     schip - hart

berg          kind        sterren
                             brief

lieve groetjes van Shana

Hoi Shana, er is is duidelijk wat geroddeld, en het heeft hem ook doen twijfelen maar hij wil gewoon met haar verder hoor, hij wil alleen gewoon langzaam aan opnieuw beginnen en heeft wat tijd en ruimte nodig, moet wat meer openlijk gecommuniceerd worden maar dat moet niet afgedwongen worden. Zij is nu zo wantrouwend, uit haar balans met hoe dit allemaal gaat verlopen, op zoek naar zekerheden en dan die vijandigheid eromheen... maar zij kan nog die dingen die zijn gebeurt tegenhouden of er grip op uitoefenen, nog op zijn gevoel en dat moet ze accepteren. Druk werkt averechts. Het is goed dat ze om raad vraagt en er ook over praat bij anderen... maar dit komt echt wel goed.