tarot legging , algemeen, keltischkruis

Gestart door shiningstar, november 28, 2011, 18:17:08 PM

shiningstar

de vraag, Hoe gaat mijn vedere leven verlopen. algemene legging.


1 dit is het / hierom gaat het
zwaarden ridder
- daarbij denk ik aan zware tijden, ruzies en conflicten
misschien een scheiding?


2 dit kruist het / dit komt er bij
Pentakels koningin
-Behoeftes aan zekerheid , ze houdt van genieten van het leven
En van het matriele?


3 hierop rust het / dit wordt vermoed
Het oordeel
-Verlossing en bevrijding van dat gene dat je gevangen hielt.


4 zo was het hiervoor / dit heeft ertoe geleid
staven vijf
-in conflict met mezelf?


5 dit bekroont het / dit wordt ingezien
kelken zes
-Me verleden ? de dromen die ik ooit had?
Dingen die ik mee heb gekregen in me opvoeding?
Herineringen. het verleden missen?


6 dit komt erna / zo gaat het verder
De hogepriesteres
-Geduld en vergevingsgezind? gunstige vooruitzicht?


7 dit is de vragensteller / zo ziet hij het
pentakels tien
-een periode waarin tevredenheid wordt bereikt.


8 hier vindt het plaats / zo zien anderen het
staven koningin
-genieten van rijkdom en macht , in mezelf geloven?

9 hoop en vrees / verwachingen en angsten
pentakels koning
-streven naar bezit?
genieten van het leven?

10 daarheen leidt het
pentakels schildknaap
-kansen die komen van iets dat tastbaar kan worden gemaakt?

ik kan zelf de kaarten niet duiden vandaar dat ik het met behulp van internet doe,
En nu vroeg ik me af , hoe een ander me kaarten ziet.

xx shiningstar

Leeuwin

Hoi Shiningstar,

Ik denk dat jij best wel weet wat je wilt (Zwaarden Ridder) maar dat jij steeds grotere behoefte krijgt aan liefde en nabijheid (Pentakels Koningin). O.a dit veroorzaakt ruzies in jouw (privé) leven omdat je dit aspect van jezelf nog onderschat en jij momenteel mensen om je heen hebt die hier niet (meer) op aansluiten.

Kelken 6/Pentakels Koning: heb jij momenteel te maken met een hele dominante man? Als dat zo is dan is Kelken 6 een hele stevige waarschuwer om goed naar je gevoel te luisteren en niet tegen je gevoel in te handelen! Dat handelen tegen je gevoel in heeft inderdaad met je opvoeding te maken. Het lijkt wel alsof je wilt bewijzen dat je wel degelijk naar iemand wilt luisteren en lang niet zo lastig bent als je opvoeders je altijd hebben gezegd. Niet naar deze eventuele man luisteren. Deze kaartcombinatie geeft wederom aan dat je heel goed in staat bent om voor jezelf te bepalen wat je wilt.

Staven 5 zegt mij dat je een lange periode achter de rug hebt waarin je te maken hebt gehad met mensen die meer aan zichzelf dachten dan aan jou. Hiervan ga jij je bevrijden en zal er in je nieuwe contacten veel moois opbloeien (Het Oordeel)


Pentakels 10 geeft inderdaad aan dat tevredenheid wordt bereikt. Dit straal je ook uit naar je omgeving (Staven Koningin).



De Hogepriesteres/Pentakels Schildknaap geven aan dat jij in een mega groot bewustwordingsproces terecht komt of al zit. Dat proces zit hem in het bevrijden van de niet bij jou passende mensen, werk en andere dingen.




Liefs van Leeuwin

dameblanche

hoi shiningstar
als ik ook even mag meekijken voor je...

ridder van zwaarden geeft aan wat er an de hand is, waar het over gaat je situatie..
je hebt een plotselinge behoefte aan een verandering,
wat echter blokkeert is hier de pentakels koningin, je vaste positie in de maatschappij, je zit aan een aantal maatschappelijke dingen vast.

in het verleden,[ het oordeel ] heb je definitief met iets afgerekend,
maar op dit moment ben je daar echter nit zo blij mee, de staven 5 duiden op moeilijkheden en tegenwerking.
boven je hooft liggen de kelken 6, je kijkt naar het verleden, naar ervaringen in het verleden, maar ook naar emoties uit het verleden om uit de moeilijkheden te kunnen geraken.
de verre toekomst: de hoge priesteres geeft aan dat je je innerlijke verdeeldheid xal gaan overwinnen.

jezelf; pentakels 10 je bent verzorgend, beschermend naar anderen toe
hoe anderen over je denken; staven koning, een edelmoedige vrouw, die gestelt is op haar familie[banden] ook gestelt op zekerheid.
pentakels koning geeft je hoop/angsten aan, d.w.z. dat je bang bent vastgeroest te zijn en geen kant op kunt.
resultaat; pentakels schildknaap; schildknapen geven veranderingen aan, die bezig zijn, je wilt ze doorvoeren, maar je bent te voorzichtig...

liefs marianne