Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Verdriet

Gestart door janice, november 27, 2011, 17:29:33 PM

janice

Ik ben aan het werk en ik weet dat mijn ex collega (die ik leuk gevonden heb / nog steeds leuk vindt) ergens ook op een andere afdeling aanwezig is.
Ik heb het naar mn zin op het werk, er valt van alles te doen, ook op creatief vlak zoals haken en het is er overal erg druk.
Ik sta op de gang en ineens zie ik mn ex collega links voor me op de gang staan, hij kijkt me zeer verdrietig aan.
Intuitie is verstand dat haast heeft

klaproos1945

hebben jullie geen contact meer nu hij een ex colega is?
is dat zijn verdriet en mist hij je janice?

klaproosje

janice

nee, geen contact meer helaas

klaproos1945

is het herstel hier van onmogelijk geworden?

janice

nee hoor, alles is mogelijk.
maar een droom heeft toch meestal met jezelf te maken ?
en niet daadwerkelijk met de persoon waarover je droomt ?

klaproos1945

ja dat is waar maar ik heb het gevoel dat jij hier bij ook betrokken bent
anders had je het toch niet gedroomt

janice

ik denk dat we beiden niet goed durven om contact te zoeken

klaproos1945

zijn jullie aan het wachten op elkaar en durf je niet de eerste stap te zetten? 8)

janice

nee  :o
maar heeft de droom nou ook echt met hem te maken ?

klaproos1945

kan je dat niet zelf achter halen
kijk nog eens goed naar de droom
misschien heeft iemand anders daar een betere kijk op
en wilt hier antwoord geven over de droom van janine

veel liefs van klaproosje

janice

Citaat van: klaproos1945 op november 27, 2011, 19:27:37 PM
kan je dat niet zelf achter halen
kijk nog eens goed naar de droom

zelf denk ik net als jij ook meteen dat het daadwerkelijk om mn ex collega gaat maar heel vaak schijnt het toch om een situatie van jezelf te gaan.
ik laat mn dromen daarom liever analyseren op het forum door iemand die met meer afstand ernaar kan kijken.

janice

Citaat van: Happyme op november 27, 2011, 20:56:28 PM
Hi Janice,
Jij aan het werk, hij ergens. Jij bent met hem bezig in jouw achterhoofd.
Er valt van alles te doen, zoals haken. Maar valt niet nog te bezien, want daar hangen ogen én haken aan….?
…of toch wél? Alleen met dát als zicht, gericht op verdriet…. ….Mmmmmm.

Ik denk, maar dat ben ik nu, dat ’t gewoon écht niet waard is om te blijven gissen. Het maakt niet uit of hij nee zegt, zolang jij maar ja tegen jezelf zegt…..
;D maar ik hou niet zo van afwijzingen
Citeer

Wie weet als je die stap neemt, blijkt dat jullie beide op dezelfde afdeling zitten, alleen durfde je niet achter je te kijken, meer en een je blik vooruit op verdriet gericht was...
interessant, dank je happyme! :)

Ricca

Citaat van: janice op november 27, 2011, 18:12:22 PMeen droom heeft toch meestal met jezelf te maken ? en niet daadwerkelijk met de persoon waarover je droomt ?

Het gaat om je ex-collega én om jou. Om jullie allebei dus. Ik denk dat het verdriet dat je in zijn ogen ziet jouw eigen verdriet is om de situatie. Dat je hem mist. In de droom heb je dat verdriet naar hem verschoven. Of anders gezegd: hij spiegelt jouw eigen verdriet. Dat neemt niet weg dat hij óók verdriet zou kunnen hebben en dat jij dat intuïtief aanvoelt (hij staat immers links van jou, aan jouw intuïtieve kant). Of misschien heeft hij verdriet om jouw verdriet... Misschien houdt hij wel van je... Maar ik weet niet hoe zuiver je dat aanvoelt. Jouw eigen verdriet is volgens mij het duidelijkst aanwezig.

Liefs van Ricca

P.S. Haken en ogen? Nee, gewoon aan de haak slaan die gevoelige man. :) Het wordt winter, waarom haak je niet een mooie muts voor hem? En dan gaan jullie straks een keer schaatsen en haak je gezellig in... Oeps, ik laat me even meeslepen. Kun je schaatsen, Janice? ;D
From Ricca with Love

happyme

Citaat van: janice op november 27, 2011, 22:48:30 PM
;D maar ik hou niet zo van afwijzingen

Ben je daar vast de enige in, ter wereld.... :P

Citaat van: Ricca op november 27, 2011, 23:29:08 PM
Nee, gewoon aan de haak slaan die gevoelige man. :)

::) ...bubbels gehad, Ricca?

Doe mij dat drankje ook maar....volgens mij moet ik er ook nog één bellen!  :)