Auteur Topic: leeuwin, spoed  (gelezen 12977 keer)

wondertje

• Volledig lid
leeuwin, spoed
« Gepost op: november 17, 2011, 21:21:26 pm »
.....
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2015, 10:22:15 am door wondertje »

Leeuwin

• Gast
Re:leeuwin, spoed
« Reactie #1 Gepost op: november 18, 2011, 01:57:17 am »
@Wondertje,

Eerst maar een legging met de vraag hoe het voor je wordt als jij je ex te spreken krijgt.

1. Hier draait het om: Gerechtigheid
Hij wil het afsluiten voor zichzelf maar denkt wel elke dag aan je. Gerechtigheid geeft mij het gevoel dat hij het contact met jou helemaal niet wil afsluiten, juist niet! Het feit dat je aan mij vraagt of jij moet kiezen tussen twee mannen, zegt mij dat hij jou ook nog niet onverschillig laat. Is de reden waarom het is uit gegaan tussen jou en je ex daadwerkelijk weg? Kan hij eerlijk zijn over de reden(en) waarom hij jou pijn heeft gedaan? Als dat laatste niet het geval is, is het misschien raadzaam om je nog eens héél goed te bezinnen op jou en je ex.

2. Zo begint het: Zwaarden Schildknaap
Ik heb het gevoel dat hij vrij snel na het starten van jullie afsluitgesprek seksuele toespelingen gaat maken. Dat hij jou nog steeds leuk vindt zal hij in ieder geval niet onder stoelen of banken steken! Kun jij daar tegen?

3. De reacties: Bekers Koning
Jouw ex geeft wel oprecht om je maar ik vraag me toch af of hij op den duur niet weer in zijn oude fout gaat vervallen.

4. Het resultaat: Bekers 6
Eerlijk gezegd heb ik geen goed gevoel erover indien je opnieuw iets met je ex gaat beginnen.  Kan het zijn dat hij té gefixeerd is op hebben, hebben, hebben? Vooral nu jij een relatie met een andere jongen hebt?

E

Leeuwin

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: november 18, 2011, 02:09:15 am »
@Wondertje,

Nu een legging over jou en die jongen waarmee je nu een relatie hebt.

1. Hier draait het om: Het Oordeel
Om een hele mooie nieuwe, langdurige liefdesrelatie! Pak je kans lijkt deze kaart jou volop te zeggen!

2. Zo begint het: De Keizerin
Je bent nu nog wat onzeker maar opeens overwin je die onzekerheid en wordt alles ineens heel zonnig om je heen en krijg je een groot vertrouwen in je relatie met hem.

3. De reacties: De Zot
Naar mijn gevoel een serieuze waarschuwing voor een misstap ;) Dit geeft mij het gevoel dat je zelfs voor je ex moet oppassen!

4. Het resultaat: De Hogepriesteres
Dit pad (je huidige relatie dus) is voor jou het juiste pad! Ik krijg dit gevoel overigens ook bij De Keizerin! Ook vat ik De Zot nogmaals als een waarschuwing voor je ex op. Dat jullie maar de liefde van de hoogst mogelijke orde mogen ervaren!

Liefs van Leeuwin

wondertje

• Volledig lid
« Reactie #3 Gepost op: november 18, 2011, 02:12:13 am »
ankje leeuwin, hij weet verder niet dat ik een relatie heb.

ja ik schrok enorm van zijn email..

maar hij zegt van mij te houden... 1 jaar na dato dat ik hem voor het laatst sprak.
ik snap hier niets van.. van zijn toenadering weer.

Jeetje dus in de 2e legging, komt gewoon naar voren dat ik mogelijk een misstap ga begaan met mijn ex..
Hoezo moet ik zelf oppassen voor mijn ex?

Leeuwin

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: november 18, 2011, 02:19:37 am »
@Wondertje,

Ik denk dat jouw ex je weer zo weet te bepraten dat jij weer door de knieen gaat! Jouw ex maakt op mij een indruk dat het hem nog niet eens om de liefde op zich gaat maar meer nog om het hebben van. Of ik heb hier ongelijk in en denkt hij dat jij erg makkelijk bent en dat het binnen no time weer goed komt tussen jou en hem. Echter, heb ik het idee dat hij weer in zijn oude patroon vervalt en jou mogelijk weer pijn gaat doen.
Weet hij echt niets van jou nieuwe relatie? Kan het zijn dat hij via via gehoord heeft dat jij bezet bent? Ik vind het namelijk ook nogal vreemd dat hij nu ineens weer toenadering zoekt.

Liefs van Leeuwin

wondertje

• Volledig lid
« Reactie #5 Gepost op: november 18, 2011, 02:24:44 am »
......
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2015, 10:22:28 am door wondertje »

Leeuwin

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: november 18, 2011, 02:32:09 am »
Wat dat hebben betreft: ik heb sterk het gevoel dat hij jou ergens voor nodig heeft maar ik weet niet wáárvoor! Ik vind het namelijk ook vreemd dat hij jou na al die tijd niet los kan laten!! Daarom krijg ik ook het gevoel dat het 'eind' gesprek wat hij zo graag wil niet echt het einde gaat worden. Ik vind het excuus wat hij gebruikt om met jou af te spreken ook wat zwakjes. Ook hierom heb ik sterk het gevoel dat het hier niet alleen maar om zijn spijtgevoelens gaat. Wat voor een baat heeft hij bij de omgang met jou?

wondertje

• Volledig lid
« Reactie #7 Gepost op: november 18, 2011, 02:33:47 am »
......
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2015, 10:22:37 am door wondertje »

Leeuwin

• Gast
« Reactie #8 Gepost op: november 18, 2011, 02:38:24 am »
Het is absoluut NIET mijn bedoeling om je bang te maken! Ik zie absoluut geen gevaar in die zin van geweld ofzo, absoluut niet.

wondertje

• Volledig lid
« Reactie #9 Gepost op: november 18, 2011, 02:41:58 am »
.....
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2015, 10:22:45 am door wondertje »

Leeuwin

• Gast
« Reactie #10 Gepost op: november 18, 2011, 02:45:28 am »
Gelukkig is je maag niet omgedraaid, nergens voor nodig! Word weer De Dwaas! Deze kaart betekent dat je heel goed naar je intuitie moet luisteren en vooral naar jezelf!

Wil je dat ik hem bepaalde dingen vraagm omdat je zijn emailadres wilt geven?

wondertje

• Volledig lid
« Reactie #11 Gepost op: november 18, 2011, 02:47:26 am »
.....
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2015, 10:22:53 am door wondertje »

Leeuwin

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: november 18, 2011, 02:50:04 am »
Je mag mij dat gerust laten lezen in een privébericht als jij dat wilt.

wondertje

• Volledig lid
« Reactie #13 Gepost op: november 18, 2011, 02:51:46 am »
.....
« Laatst bewerkt op: augustus 28, 2015, 10:23:02 am door wondertje »

Leeuwin

• Gast
« Reactie #14 Gepost op: november 18, 2011, 03:08:47 am »
Wondertje,

Ik heb je een privébericht gestuurd