Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Veertien Vlinders

Gestart door janice, november 14, 2011, 10:23:12 AM

janice

Ik droom dat een blanke vrouw met zwart haar links naast me 2 vlinders in haar hand heeft.
Ze legt ze rechts van me op tafel en het blijken er 14 te zijn. Ze legt ze in 2 nette rijen van 7 voor ons. Het zijn gele, oranje gele en oranje gele en bruine vlinders.
Intuitie is verstand dat haast heeft

zonnetje

Hoi Janice

Omdat ik heel veel van vlinders houdt heb ik een poging gedaan om je droom te analyseren.
Maar ik heb nog nooit een droom geanalyseerd, dus met behulp van internet ben ik tot de volgende conclusie gekomen.

Vlinders (http://www.freewebs.com/gedichtensite/betekenisvlinder.htm)
De kracht van de vlinder helpt het denken te ordenen en de volgende stap bewust te zetten.
De vlinder is het symbool voor verandering in het hogere. Hij leert ons hoe we ons leven bewust kunnen veranderen, nieuwe voorwaarden kunnen creëren en wensen kunnen verwezenlijken.

Dit vond ik toepasselijk bij jouw droom, de vlinders werden als kaarten op de tafel voor je gelegd, door een blanke vrouw met zwart haar (wat mij doet denken aan een waarzegster).
Iemand  wil je iets vertellen.

2x 7 dagen
God schiep de wereld in 7 dagen. Gezien de mens  moet/mag  leren scheppen hebben wij  meestal meerdere weken nodig. De 2e fase van het scheppen is begonnen. In de eerste fase heb je vlinders gecreëerd met de kleuren geel oranje geel. Prachtige vlinders. In de 2e fase ga je verder. je gaat vlinders creëren met de kleuren geel oranje bruin. Een derde kleur. Een fase verder. Dus weer een stap verder.

Betekenis van kleuren opgezocht internet.(diverse pagina’s doorlopen, en intuïtief gekozen)

GEEL
Geel heeft te maken met logica en intellect. Deze felle, expressieve kleur maakt ons blij en optimistisch. De kleur staat voor vrijheid van handelen en zijn. Geel kan ons soms ook een gevoel van verwarring en zweverigheid geven. Het helpt ons bij het overwinnen van hindernissen en oplossen van emotionele blokkades die onze persoonlijke ontwikkeling in de weg kunnen staan.

ORANJE
Oranje: Is de kleur van opgewektheid en vrolijkheid. Het is een mix van rood en geel en staat voor vriendelijkheid en warmhartigheid. Oranje symboliseert de opgaande zon; het maakt ons alert en opgewekt. Het stimuleert en brengt warmte en geluk. Oranje vervult ons met vreugde, en beïnvloedt zowel lichaam als geest.

BRUIN:
Staat voor: koestering kunnen geven , voor het aanvaarden van eigen en andermans zwakte en voor stevig gegrond zijn ; de kleur van de bouwer van sterke fundamenten.
Positieve eigenschappen : bruin is een heel complexe kleur. Haar betekenis verschilt, al naargelang haar tint en intensiteit. Warm goudbruin kan duiden op iemand die sterk geworteld is in Moeder Aarde, zich enthousiats inzet voor het milieu of dol is op de vrije natuur en platteland . ook kan het duiden op iemand die op een praktische manier nieuw fundamenten legt. Een warm bruin is de kleur van de verzorger, de koesteraar. Een donkerder bruin is de kleur van praktische en instinctieve wijsheid.

Groetjes
Marga.

janice

wat een duidelijke en lange uitleg, dank je wel dat je dit allemaal voor me hebt op willen zoeken!! :)
Intuitie is verstand dat haast heeft