Auteur Topic: wie wil voor mij een kaartlegging doen?  (gelezen 2709 keer)

Darlene

• Gast
wie wil voor mij een kaartlegging doen?
« Gepost op: november 13, 2011, 10:36:52 am »
Er is in mijn leven de laatste maanden veel veranderd. Ik ben uiteen met mijn man, ik voel me goed bij deze beslissing. Ik heb ondertussen ondervonden dat mijn gevoelens meer naar vrouwen gaan. Nu heb ik gevoelens vor iemand die ik al een paar jaar ken, zij is ook alleen, en ik zou graag weten of ik haar van mijn gevoelens kan vertellen. Ik wil haar niet kwijt als vriendin.

Groetjes
Magda

Leeuwin

• Gast
Re:wie wil voor mij een kaartlegging doen?
« Reactie #1 Gepost op: november 13, 2011, 12:39:14 pm »
Hoi Darlene

1. Waar het om gaat: De Geliefden
2. Wat jou innerlijk beweegt: Pentakels 8
3. Hoe zij tegenover jou staat: Pentakels Aas
4. Advies van het orakel: Bekers Koningin

1. De vriendschap met je vriendin staat in ieder geval voor een bloeiperiode.

2. Je wilt de vriendschap uitdiepen tot een mooie nieuwe relatie.

3. Je maakt een goede kans op een relatie met haar.

4. Ga niet te radicaal te werk en probeer je in de gevoelens van je vriendin te verplaatsen; wat gaat er werkelijk in haar om. De ingevingen die jij krijgt zullen de relatie met haar versterken!

Groet van Leeuwin.

Darlene

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: november 13, 2011, 19:30:16 pm »
Bedankt voor de kaartlegging. Ik ben blij dat onze vriendschap nog kan groeien. Ik zal niet radicaal te werk gaan, dat is ook niet mijn stijl. Ik laat je nog weten hoe het verder verloopt.

Groetjes
Magda

Leeuwin

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: november 13, 2011, 21:31:12 pm »
Heel veel liefs en sterkte Darlene

Darlene

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: november 20, 2011, 23:52:10 pm »
Heb dit weekend met mijn vriendin doorgebracht. Hebben goed gebabbeld, ik voel dat ze me graag in de buurt heeft. Onze vriendschap is dus wel degelijk in een bloeiperiode. Ik werd gebracht door een vriendin van mijn werk, en haar eerste vraag was of er iets tussen ons was. Wat niet het geval is en dat heb ik haar ook gezegd. Ze weet dat ik gevoelens heb voor een vrouw, maar niet dat zij die vrouw is. Ik heb toch een super leuk weekend met haar doorgebracht.

Darlene

Leeuwin

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: november 21, 2011, 00:04:59 am »
Hoi Darlene,

Wat fijn om te horen dat het tussen jou en die vriendin goed verloopt 8) Ik hoop voor je dat het nog lang goed blijft gaan tussen haar en jou en dat er nog maar veel leuk weekenden volgen.