Kan er iemand vr mij een legging doen ivm een "vriendschaps"relatie die ik heb?

Gestart door Basic, november 12, 2011, 22:22:32 PM

Basic

Hallo,

Kan er iemand een legging doen voor mij?
Het gaat om een vriendin. Ik ken in levende lijve. Ze is vrijdagavond nog bij mij geweest. Mr ja blijkbaar is het nu geen vriendin niet meer. Ze heeft mij verwijderd uit facebook zonder boe of ba. Ze zegt dat ze nu verliefd is op iemand anders. Dat ze mij niet verder wil kwetsen.
Ik kan er zelf geen touw aan vastknopen. Het is als een donderslag bij heldere hemel.
Mr daarvoor kon ze niet anders dan praten over haar vorige ex-vriend die de man was van haar leven.
Volgens haar was ik haar beste hartsvriend mr blijkbaar nu niet meer. Ik wou met haar praten mr dat wil ze niet. Ik respecteer dat ook.
Ik sta gewoon voor een muur. Ik zou graag raad hebben hoe ik met die situatie om moet gaan. Loslaten? Of de kat uit de boom kijken? Ik weet het niet. Ik ben wat van de kaart.


Dank op voorhand & groeten,
Basic

Leeuwin

Hoi Basic,

Om jou van advies te kunnen dienen zal ik eerst eens een legging doen met de vraag wat er nu in die (gewezen) vriendin van jou om gaat. Ik vind het namelijk nogal vreemd dat ze zo plotseling jullie vriendschap verbreekt en hier niet met jou over wil praten. Hier komt 'ie dan.

1. Blanco kaart: Zwaarden 3
2. Wat haar hart voelt: De Ster
3. Wat zij denkt: Kracht
4. Waarop ze haar mening baseert: De Gehangene
5. Dit raakt haar diep: De Duivel
6. Dit verwerpt zij: Pentakels 10

1. Ze beschouwt jou nog steeds als een goede vriend maar blijkbaar is hetgeen wat er is gebeurd zo erg, dat ze het jou niet kan vertellen en/of ze is bang voor jouw reactie. Kan het misschien zijn dat ze weer samenwoont met haar (gewezen?) ex? Of dat ze gevoelens heeft voor iemand die jij ook kent en jij die persoon niet erg mag?

2. Ik heb het idee dat ze die gevoelens al een tijd heeft maar er nooit mee naar buiten durfde te komen! Ze heeft ook een tijd geworsteld met deze gevoelens.

3. Ze denkt dat ze door deze manier van afhandelen met jou (niks zeggen maar ineens doen) de situatie de baas is en dat jij dit op een gegeven moment vanzelf wel vergeet.

4. De kern  van het verhaal is, dat ze zich met de situatie geen raad weet en ze zelfs misschien wel innerlijk is vast gelopen, in ieder geval wist en weet ze echt niet hoe ze dit kenbaar moet maken.

5. De persoon waarmee ze nu wat heeft, heeft denk ik een soort geeist dat ze nu maar eens een keus moest gaan maken. Hij of jij.  Ze heeft zich aan hem overgeleverd gevoeld. Vandaar dat ik ook denk dat dit al een tijdje bij haar speelt.


6. Ze wil in ieder geval geen diepere verbintenis met jou aangaan. Ze zei dat jij een hartsvriend van haar bent maar hartsvrienden zijn toch open en eerlijk tegen elkaar toch? Ik heb het vermoeden dat ze in haar gevoelens voor jou ietwat overdreven heeft.
Heb jij misschien ooit weleens seksuele toespelingen richting haar gemaakt of heeft zij alleen maar dat idee? Of is ze bang geweest dat jij dat zou doen? Duideijk is mij wle dat ze e.e.a niet naar jou uitgesproken heeft.



Liefs van Leeuwin



K